תמיד אמרתי לאנשי הציונות הדתית שאם הם היו מתנהלים כמו החרדים השמאל לא היה מגרש אותם מעזה וצפון השומרון

Harrington

Well-known member
מנהל

תמיד אמרתי לאנשי הציונות הדתית שאם הם היו מתנהלים כמו החרדים השמאל לא היה מגרש אותם מעזה וצפון השומרון​

היו לציבור הזה מספר הזדמנויות למנוע את הגירוש. אולם זה הצריך או פתח פתח לאפשרויות שהוא לא היה מעונין בו ועל כן הוא נמנע מלבצע צעדים אלו. טוב? רע? לעולם לא נדע. אולי אותן אפשרויות לא היו מתממשות לעולם והגירוש כן היה נמנע. אולי אותן אפשרויות כן היו מתממשות והציבור כולו היה מתחרט על הצעדים שנקט. הכל חוכמת הבדיעבד וגם היא לא נתונה לנו במקרה הזה, שכן אנחנו לא יודעים 'מה היה קורה אילו'.
 
למעלה