תמחור... שוב

elephantz

New member
תמחור... שוב

יש לי שאלה קטנה. כמה לגבות על תמחור לעיצוב (בלבד) של אתר כלשהו? אם כבר יש קונספט כמה כדאי להוריד מהאתר? אני יודעת שרובכם תגידו לקחת לפי שעה, אבל אני יודעת שגם הרבה אנשים לא לוקחים לפי שעה והייתי רוצה, אם לא סכום מדוייק, אז לפחות BALLPARK FIGURE שאני אוכל לעבוד איתו. בנוסף, לגבי לוגו....
 

pulse11

New member
מחירון של בוני אתרים שנתקלתי

ומדובר מבחינה חזותית בחובבנים גמורים סביב 200 דולר לעמוד (כאשר יש תוכן וצריך לעשות קצת חשיבה). מחירים לאתרים "פושטיים" זה סביב 50 דולר לדף. פלוס תוספות פיצ'רים וכד' לפי הרגש.
 

zakipeled

New member
מה פתאום גלובלי

רק עיצוב 200$ וגם זה נמוך מאוד וקו אדום ביצוע תלוי במבנה של האתרומה יש בו אתר פשוט מינימום רק על ביצוע 300$
 

elephantz

New member
תודה

כי קצת נבהלתי, לא רק 200 אלא גלובלי!!! מה חשבתי לעצמי טוב הוא קיבל הצעה (גבוהה בהרבה) ואף הסכים.. משום מה יש לי תחושה שיצא לו זול....
 

Enoch Root

New member
אני לא הייתי ממליצה לקחת פר דף

ב - 85% מהאתרים: העמודים הפנימיים מאוד דומים ביניהם, ומספיק טמפלייט אחד ושינויים קטנים בין אחד לאחד. וזה לא כל כך הגיוני, במיוחד אם הלקוח יעצור ויחשוב רגע מה קרה פה. חברות גדולות לוקחות בסביבות ה - 3000-4000 דולר לאתר תדמיתי לא גדול ולא מורכב. תחשבי איזה שירות את מציעה ביחס אליהן (ואני לא מדברת על מפעלי-ייצור זולים ואפורים, שכולנו מכירים ולא אנקוב בשמות - אלא על חברות רציניות שנותנות תוצר מלוטש וייחודי). האם צריך לעמד בלבד? צריך לקנות תמונות סטוק? להוסיף איורים שאת תעשי? צריך ממשק מסובך / מושקע? ווידג'טים של פלאש? עוד גם, תחשבי קצת על מי את ואיך הלקוח רואה אותך. לחברה גדולה ומבוססת הייתי משלמת 2000 דולר כדי שתעשה לי את האתר, אבל לבחורה צעירה שבונה אתרים פרילנס הייתי מסכימה לשלם פחות מחצי. גם אם יש לה קבלות ותיק עבודות מרשים. ולקינוח, תחשבי גם קצת על הלקוח ומי הוא. לחברה מסודרת בדרך כלל יותר נעים בארנק מאשר לאיציק אינסטלטור, והם גם יהיו מוכנים לשלם יותר. בכל מקרה תקחי בחשבון שהמחיר שאת מציעה הוא ראשוני בלבד ואת יכולה לתת ספתח להמשך "ההתקשרות העסקית שלכם" (זה קטע של feel-good בעיקר) עם הנחה של 15 אחוז.
 

pulse11

New member
תמחור לפי דף הוא מחירון "שוק"

כי לקוחות תופסים את העניין בכמות. בשורה התחתונה כאשר נדרשת עבודת קריאטיב הפיתוח של השפה הגרפית ובנייה של הארט היא עיקר העבודה הקשה. לאחר מכן שלב הביצוע הוא טכני יותר וכאן הכמות מכתיבה את הטון. לכן צריך לקחת בחשבון גם את מספר העמודים שצריך לבצע - במיוחד כאשר יש מגוון והם שונים אחד מהשני. שני עמודים שנראים אותו דבר וההבדל ביניהם הוא איזה תיבת טקסט לא נקראים שני עמודים בתפיסה שלי - אלא עמוד אחד. הערה נכונה לגבי "התקשרות עסקית" וכאן דווקא יש חשיבות למספר העמודים. ככל שיש יותר עמודים כך גם תידרש עבודת תחזוקה ועידכון התוכן בעתיד. לדברים האלו יש השלכות - שוב מדובר בעבודת ביצוע טכנית שלא דורשת פיתוח ולכן היא מיידית יותר.
 
למעלה