תמונות כרגע מצאתי 3שהן פשוט התמונות השוות ביותר שראיתי מאתר פוקימון יפני שאני מכיר. התמונה הראשונה
T Thestral New member 22/4/04 #1 תמונות../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif../images/Emo108.gif כרגע מצאתי 3שהן פשוט התמונות השוות ביותר שראיתי מאתר פוקימון יפני שאני מכיר. התמונה הראשונה
תמונות../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif../images/Emo108.gif כרגע מצאתי 3שהן פשוט התמונות השוות ביותר שראיתי מאתר פוקימון יפני שאני מכיר. התמונה הראשונה
T Thestral New member 22/4/04 #4 הרביעית../images/Emo42.gif../images/Emo104.gif../images/Emo108.gif הסמל של עונת האדוונס
T Thestral New member 22/4/04 #5 ועכשיו הכי שאווה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo104.gif תמונת דסקטופ יפנית של דאוקסיס
ועכשיו הכי שאווה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo104.gif תמונת דסקטופ יפנית של דאוקסיס