תמונות שצילמתי היום בהדר.לאוהד11|4U

מצב
הנושא נעול.
תמונות שצילמתי היום בהדר.לאוהד11|4U

תמונות שצילמתי היום בהדר.לאוהד11|4U
87-242-01 פנימי:44958 מרכבים קו 15. כנראה שיש סדרה חדשה 44XXY? הערה: זוית הצילום מהאוטו שרעייתי לקחה אותי עמדנו ברמזור בנתיב השני. האוטובוס עמד בנתיב אחר...ולא הוצאתי ראש...
 
תמונה 2

תמונות שצילמתי היום בהדר.לאוהד11|4U
87-242-01 פנימי:44958 מרכבים קו 15. כנראה שיש סדרה חדשה 44XXY? הערה: זוית הצילום מהאוטו שרעייתי לקחה אותי עמדנו ברמזור בנתיב השני. האוטובוס עמד בנתיב אחר...ולא הוצאתי ראש...
תמונה 2
84-977-01 מרצדס 0404 נכון? פנימי : 27029
 

arielguelman

New member
אני לא מבין את פשר התגובה הזאת

למה אתה מצלם אוטובוסים ככה
בבקשה ממך אנא הפסק זה לא מעניין ,צלם את כל האוטובוס ואם יוצאת לך תמונה כזאת אנא ממך לא פה.
אני לא מבין את פשר התגובה הזאת
ניר אני לא מאמין שאתה תגיב ככה..
 
סליחה אבל למה בדיוק?מי שמעלה

אני לא מבין את פשר התגובה הזאת
ניר אני לא מאמין שאתה תגיב ככה..
סליחה אבל למה בדיוק?מי שמעלה
את התמונות שלו לפורום בודק בדרך כלל טוב טוב את התמונות שהוא מעלה ומשתדל לא להעלותץ משהו מטושטש או סתמי,אני בשרשור שהעלתי לפני זמן העלתי אולי חצי מהתמונות שצילמתי אחרי סלקציה,וכך גם רוב חברי הפורום,אני לא הראשון (וכנראה לא האחרון)שמעיר לשמואל על התמונות האלה.הכל שמואל ברוח טובה מקווה שלא נפגעת.
 

arielguelman

New member
סבבה ../images/Emo13.gif אבל אני אישית אוהב לראות

סליחה אבל למה בדיוק?מי שמעלה
את התמונות שלו לפורום בודק בדרך כלל טוב טוב את התמונות שהוא מעלה ומשתדל לא להעלותץ משהו מטושטש או סתמי,אני בשרשור שהעלתי לפני זמן העלתי אולי חצי מהתמונות שצילמתי אחרי סלקציה,וכך גם רוב חברי הפורום,אני לא הראשון (וכנראה לא האחרון)שמעיר לשמואל על התמונות האלה.הכל שמואל ברוח טובה מקווה שלא נפגעת.
סבבה
אבל אני אישית אוהב לראות
תמונות של חיפה והקריות כי זה האיזור שאני גר בו, ואת רוב רכבי הקריות אני מכיר אבל לא את כל רכבי חיפה, נ.ב: מדובר בדעתי האישית,
 
אין לי בעיה עם שום רכב רק שיצלמו א

סבבה
אבל אני אישית אוהב לראות
תמונות של חיפה והקריות כי זה האיזור שאני גר בו, ואת רוב רכבי הקריות אני מכיר אבל לא את כל רכבי חיפה, נ.ב: מדובר בדעתי האישית,
אין לי בעיה עם שום רכב רק שיצלמו א
אותו בצורה רגילה ולא את התחת שלו בצורה עקומה
 

arielguelman

New member
הבנתי ../images/Emo66.gif

אין לי בעיה עם שום רכב רק שיצלמו א
אותו בצורה רגילה ולא את התחת שלו בצורה עקומה
הבנתי

אני אישית היום התלהבתי מאוד מ84-546-01 או 456.. בקיצור לא זוכר, אבל היא אחת מ0404 הכי יפות של קרית חיים היא עברה שיפוץ לאחרונה, ונראת כמו אוטובוס תיירים. ממש יפה ומושקעת
 
84-654-01

הבנתי

אני אישית היום התלהבתי מאוד מ84-546-01 או 456.. בקיצור לא זוכר, אבל היא אחת מ0404 הכי יפות של קרית חיים היא עברה שיפוץ לאחרונה, ונראת כמו אוטובוס תיירים. ממש יפה ומושקעת
84-654-01
בכלל האוטו הזה עבר כמה סניפים בחייו. התחיל בקריית שמונה עבר לעפולה ולאחר מכן לקריית חיים.
 

mister K

New member
84-654-01. האוטו הכי יפה בסניף!!!

הבנתי

אני אישית היום התלהבתי מאוד מ84-546-01 או 456.. בקיצור לא זוכר, אבל היא אחת מ0404 הכי יפות של קרית חיים היא עברה שיפוץ לאחרונה, ונראת כמו אוטובוס תיירים. ממש יפה ומושקעת
84-654-01. האוטו הכי יפה בסניף!!!
יוצא לי לנסוע איתו לפעמים בקו 169 בשעה 13:25 מהמפרצית.
 

euronitzan

New member
כוונתו הייתה (לדעתי) שהשאיפה היא

אני לא מבין את פשר התגובה הזאת
ניר אני לא מאמין שאתה תגיב ככה..
כוונתו הייתה (לדעתי) שהשאיפה היא
שבפורום יוצגו תמונות איכותיות בלבד. הוא ביקש לעשות סינון עצמי ולהעלות את התמונות המוצלחות ביותר. זה הכל. שמואל, אצל כל צלם (בייחוד בתחילת דרכו) מוצא רוב החומר המצולם את דרכו לפח, בסופו של דבר. השתדל להעלות אוטובוסים שלמים, מוארים היטב וחדים. כל השאר מקומם אינם פה, עדיף רק לכתוב עליהם.
 
../images/Emo45.gif

כוונתו הייתה (לדעתי) שהשאיפה היא
שבפורום יוצגו תמונות איכותיות בלבד. הוא ביקש לעשות סינון עצמי ולהעלות את התמונות המוצלחות ביותר. זה הכל. שמואל, אצל כל צלם (בייחוד בתחילת דרכו) מוצא רוב החומר המצולם את דרכו לפח, בסופו של דבר. השתדל להעלות אוטובוסים שלמים, מוארים היטב וחדים. כל השאר מקומם אינם פה, עדיף רק לכתוב עליהם.
 

euronitzan

New member
עוד דבר

כוונתו הייתה (לדעתי) שהשאיפה היא
שבפורום יוצגו תמונות איכותיות בלבד. הוא ביקש לעשות סינון עצמי ולהעלות את התמונות המוצלחות ביותר. זה הכל. שמואל, אצל כל צלם (בייחוד בתחילת דרכו) מוצא רוב החומר המצולם את דרכו לפח, בסופו של דבר. השתדל להעלות אוטובוסים שלמים, מוארים היטב וחדים. כל השאר מקומם אינם פה, עדיף רק לכתוב עליהם.
עוד דבר
רוב הגולשים בפורום קוראים גם בקומונה ולהיפך. הכפילות (אלא אם מדובר בעניין סנסציוני בעל חשיבות עליונה), מיותרת.
 
הנה זה מהיום

למה אתה מצלם אוטובוסים ככה
בבקשה ממך אנא הפסק זה לא מעניין ,צלם את כל האוטובוס ואם יוצאת לך תמונה כזאת אנא ממך לא פה.
הנה זה מהיום
ויש תנאי תאורה טבעיים כמו צל שאני לא יכול לשנות... 86-471-01 בקו 3 בחיפה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif זו תמונה טובה יותר ולא סתם:

הנה זה מהיום
ויש תנאי תאורה טבעיים כמו צל שאני לא יכול לשנות... 86-471-01 בקו 3 בחיפה.
זו תמונה טובה יותר ולא סתם:
זהו המאן הסדרתי השני באגד והראשון עם מרכב "ברק" באגד. 86-470-01 זהו מאן עם מרכב עממי של מרכבים, 471 בתמונה זה "ברק" הראשון על שלדת מאן באגד ואולי בעצם גם בארץ בכלל ו-472 זהו המאן הראשון באגד עם מרכב CENTURY של "אירייזר".
 
../images/Emo51.gifרבה מקרב../images/Emo23.gif

זו תמונה טובה יותר ולא סתם:
זהו המאן הסדרתי השני באגד והראשון עם מרכב "ברק" באגד. 86-470-01 זהו מאן עם מרכב עממי של מרכבים, 471 בתמונה זה "ברק" הראשון על שלדת מאן באגד ואולי בעצם גם בארץ בכלל ו-472 זהו המאן הראשון באגד עם מרכב CENTURY של "אירייזר".
רבה מקרב

האם תוכל בהזדמנות להרחיב את הדיבור כאן או במקום אחר על ההבדלים בהסתמך על התמונה שלי? אגב מה המספר הפנימי שלו?
 
תמונה 3

תמונות שצילמתי היום בהדר.לאוהד11|4U
87-242-01 פנימי:44958 מרכבים קו 15. כנראה שיש סדרה חדשה 44XXY? הערה: זוית הצילום מהאוטו שרעייתי לקחה אותי עמדנו ברמזור בנתיב השני. האוטובוס עמד בנתיב אחר...ולא הוצאתי ראש...
תמונה 3
87-179-01 man פנימי 44214 . יצור מרכבים.קו 18 סניף : נו"ש שנת יצור?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה