תמונות של אוטובוסים ישנים של "דן".

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות של אוטובוסים ישנים של "דן".

תמונות של אוטובוסים ישנים של "דן".
אחרי ראש העין רכבתי על האופניים שלי חזרה לביתי בכפר סבא. מיד התמונות.
 

אורי404

New member
988/336-449.

תמונות של אוטובוסים ישנים של "דן".
אחרי ראש העין רכבתי על האופניים שלי חזרה לביתי בכפר סבא. מיד התמונות.
988/336-449.
את האוטובוס הזה הייתי רואה בכביש 40. הכביש המהיר בין צומת ירקונים לכפר סבא מזרח. האוטובוס הזה מצולם באילשמע (כמו האוטובוסים הבאים). "הכרתי" רק את הגרוטאה הזו. היום, כנכנסתי, ראיתי שם עוד מכונות ישנות. אתם (אוהד11, למשל), מוזמנים "לפצח" איזה אוטובוסים אלה, ולאן הם היו שייכים.
 

אורי404

New member
"2".

988/336-449.
את האוטובוס הזה הייתי רואה בכביש 40. הכביש המהיר בין צומת ירקונים לכפר סבא מזרח. האוטובוס הזה מצולם באילשמע (כמו האוטובוסים הבאים). "הכרתי" רק את הגרוטאה הזו. היום, כנכנסתי, ראיתי שם עוד מכונות ישנות. אתם (אוהד11, למשל), מוזמנים "לפצח" איזה אוטובוסים אלה, ולאן הם היו שייכים.
"2".
 

55מוטי

New member
היייי ! זאת כרטיסנית 288 לשעבר !

ועוד תמונה שלו מאחור.
היייי ! זאת כרטיסנית 288 לשעבר !
טייגר ליילנד שהושתל לה לקראת סוף חייה מנוע של מאן כמדומני. איך אהבתי את הרכבים האלה... לא חראם איך שהם מוזנחים?
 

9108701

New member
חארם על המכונות תאמין לי

היייי ! זאת כרטיסנית 288 לשעבר !
טייגר ליילנד שהושתל לה לקראת סוף חייה מנוע של מאן כמדומני. איך אהבתי את הרכבים האלה... לא חראם איך שהם מוזנחים?
חארם על המכונות תאמין לי
יש הרבה מה לעשות איתם רק חבל שאנשים שאכפת להם הם מיעוט קטן מאוד כואב הלב שחתיכת היסטוריה מסתכמת בגרוטאה שזרוקה באיזה חור תאמין לי זה כואב בייחוד לאחד כמוני שהוא קרוב לדור שלישי בדן וגדל על דן מגיל 0 אני מקווה שמישהו יעשה צעד וירוץ עם זה הלאה ויפנה למישהו שבאמת אכפת אבל באמת
 

אורי404

New member
כשהייתי חולף עם המכונית תמיד

הנה ההוכחה למה שאמרתי לפני רגע
שזאת כרטיסנית לשעבר ! חראם.
כשהייתי חולף עם המכונית תמיד
חשבתי, שזוהי "וספה". פעם אחת עם רכיבה על האופניים, ראיתי את שלושת הדלתות, ואז הבנתי שזו הייתה כנראה כרטיסנית.
 

אוהד11

New member
אכן מוטי צודק - זו כרטיסנית 288. לא

תמונה אחרונה שלו.
אכן מוטי צודק - זו כרטיסנית 288. לא
יודע מדוע מופיע עליה המספר 988, כי 988 הרבה יותר ישנה וצורתה הקדמית לא היתה כפי שמופיעה בתמונות שהעלה אורי. בראשית דרכה מספרה היה 572 והיא עבדה, בין היתר, בקו 18 (למיטב זכרוני, בן דודי עבד עליה כאשר היה חבר דן).
 
רואים את ה-2 מטושטש

אכן מוטי צודק - זו כרטיסנית 288. לא
יודע מדוע מופיע עליה המספר 988, כי 988 הרבה יותר ישנה וצורתה הקדמית לא היתה כפי שמופיעה בתמונות שהעלה אורי. בראשית דרכה מספרה היה 572 והיא עבדה, בין היתר, בקו 18 (למיטב זכרוני, בן דודי עבד עליה כאשר היה חבר דן).
רואים את ה-2 מטושטש
מתחת ל-9. אולי באיזה זמן האוטובוס הפך לרכב של מחלקת המשק?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה