תמונות שלי, מתאמן שנה וחצי

תמונות שלי, מתאמן שנה וחצי

שלום. אני מתאמן שנה וחצי, בן 15, 1.73 על 73 ק"ג. מצרף תמונות, אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לנחש את האחוז שומן.
 

dutchman

New member
כל הכבוד תוצאות יפות!

יחסית לשנה וחצי תוצאות באמת מכובדות, קבל ח"ח. לדעתי אתה עכשיו צריך להמשיך לעלות במאסה שים דגש יותר על חזה ובטן ותתחיל תקופת תמשיך עם זה בערך עוד שלושה חודשים ואז תעשה תקופת חיטוב ארוכה ומאסיבית לקראת הקיץ סה"F כל הכבוד.
 
ברגל יש בעיה אז אני...

לא יכול לכווץ אותה, דווקא הרגליים אצלי די גדולות (ביחס לגוף).
 

Snirki

New member
13%-14% שומן

יש לך מסה יפה. נצל את החורף בשביל להעלות מסה. לקראת הקיץ תשקיע באירובי ותחתוך ל-9%, תיראה סבבה.
 
תודה

אני באמת כרגע עולה במסה, מאז שהתחלתי בHST לפני חצי שנה עליתי בערך 8KG, אני מתכוון להמשיך לעלות עד לבערך 78-77 ואז לעשות דיאטה קטנה של חודש-חודש וחצי(לא רוצה להסתבך עם דיאטות כרגע בזמן שאני עוד גובהה). 13-14 נשמע לי די טוב, חשבתי שאני יותר בכיוון ה16 (צריך לדעת את זה רק כדי לחשב כמה זמן אצטרך דיאטה, אין למספרים ממש משמעות אמיתית חוץ מזה).
 
מאוד

אני הגעתי למצב שלא הצלחתי לעלות במסת השרירים עם תוכניות אחרות(התאמנתי ופשוט השמנתי). התחלתי עם HST וזה עובד עלי כמו קסם, בינתיים אני אמשיך להשתמש בתוכנית עד שאני אספיק לעלות איתה במסה(ואחרי זה אין לי מושג מה אני אעשה, אז נקווה שהיום הזה לא יגיע). התחלתי לפני חצי שנה ב64.5ק"ג להתאמן בHST ועכשיו אני מגרד את ה73.
 

arbel2

New member
הסיכוי שהיום הזה יגיע מאוד נמוך

הדבר הנפלא בתוכניות כמו HST או P/RR/S ( התוכנית שלי ) הוא שהן שומרות את הגוף במצב די קבוע של אדפטציה , שזהו הבסיס לצמיחת מסת שריר . כנל בדוגקראפ שישנה עליה קבועה של עומסים וברגע שהגעת לנקודה שהמשקלים לא עולים יותר , מחליפים את התרגילים ברוטציה .
 
מנצל"ש בקשר לHST..

הייתם ממליצים לי לנסות את התוכנית? המטרה שלי היא בהחלט עלייה במסה. אני מתאמן 3-4 פעמים בשבוע, שנתיים וחצי בערך,[למרות שרק בשנה האחרונה התחלתי להתאמן ברצינות..] ואני מאוד מאוד מרוצה מהתוצאות סה"כ. הבנתי בHST יש הרבה תרגילים מורכבים כמו סקוואט ודד-ליפט שדבר ראשון- לי אין ניסיון איתם, ודבר שני- אצלנו במכון אני חושב שיש *אולי* 3 אנשים שבאמת עובדים איתם, ואני מאמין שאם אני אגש למדריך ואבקש ממנו הדרכה לגבי התרגילים, אז אני לא בטוח שהוא כל כך ישמח, ואולי בצדק- אני כולה בן 17. לגבי עוד נתונים- גובה 175 משקל 66 קילו. מאוד מקפיד על תזונה. מתאמן כרגע AB די "מיוחד"- A-חזה+גב 4 תרגילים 3 סטים כל אחד. B-רגלים +כתפיים. מאוד מרוצה מהתוצאות, סה"כ אני מאוד פרופורציונלי והידיים שלי גדלות נהדר בלי לעבוד עליהן ישירות. אם זה מעניין מישו אני אכתוב פירוט ספציפי על התוכנית.
 

Y a n i B

New member
לא חייבים דד-ליפט

תבחר תרגיל אחר במקומו. לגבי סקוואט - חבל שאתה לא מצרף אותו לארסנל התרגילים שאתה מבצע. בכל מקרה, אפשר לעבוד ב-HST גם בלי סקוואט: הרעיון הוא לשמור על העקרונות של התוכנית.
 
בנושא סקוואט

יש לנו מכון קטן- ובלי כלוב יעודי לסקוואט\: מה שאומר שגם ה2 וחצי אנשים שעושים- עושים בסמית' מאשין. זה לא כזה נורא נכון?
 

arbel2

New member
לצערי גם אני חי ככה

וסקוואט זה סקוואט בסופו של יום זה לא מה שימנע ממך לראות תוצאות יפות ברגליים
 
למעלה