תמונות מת"א השלום והמרכז

מצב
הנושא נעול.

mishmish

New member
תמונות מת"א השלום והמרכז

תמונות מת"א השלום והמרכז
היום היה לי יום כיף במסגרת יום מדור של הצבא בקניון עזריאלי,נצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש בפעם הראשונה במצלמה הדיגטלית החדשה שלי שקניתי יום שבת באופיס דיפו-CANON A70 צלמתי בתל אביב השלום וגם במרכז אני מבקש את התנצלות מראש עם התמונות לא יצאו מי יודע מה,בכל זאת זו פעם ראשונה שאני מצלם ולא הספקתי לקרוא את החוברת שהגיע עם המצלמה. אחרי כל הדיבורים...קדימה לתמונות
 

omer landau

New member
../images/Emo51.gif~~../images/Emo45.gif ותתחדש

תמונות מת"א השלום והמרכז
היום היה לי יום כיף במסגרת יום מדור של הצבא בקניון עזריאלי,נצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש בפעם הראשונה במצלמה הדיגטלית החדשה שלי שקניתי יום שבת באופיס דיפו-CANON A70 צלמתי בתל אביב השלום וגם במרכז אני מבקש את התנצלות מראש עם התמונות לא יצאו מי יודע מה,בכל זאת זו פעם ראשונה שאני מצלם ולא הספקתי לקרוא את החוברת שהגיע עם המצלמה. אחרי כל הדיבורים...קדימה לתמונות
~~
ותתחדש
 

mishmish

New member
המשך

תמונות מת"א השלום והמרכז
היום היה לי יום כיף במסגרת יום מדור של הצבא בקניון עזריאלי,נצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש בפעם הראשונה במצלמה הדיגטלית החדשה שלי שקניתי יום שבת באופיס דיפו-CANON A70 צלמתי בתל אביב השלום וגם במרכז אני מבקש את התנצלות מראש עם התמונות לא יצאו מי יודע מה,בכל זאת זו פעם ראשונה שאני מצלם ולא הספקתי לקרוא את החוברת שהגיע עם המצלמה. אחרי כל הדיבורים...קדימה לתמונות
המשך
 

mishmish

New member
תל אביב מרכז-בניית רציפים 5 ו 6

מעבר תת קרקעי-המשך
תל אביב מרכז-בניית רציפים 5 ו 6
התחנה שאני הכי אוהב בארץ הולכת להיות גם התחנה הכי גדולה בארץ!!! האם היה פעם בארץ תחנה עם 6!!! רציפים. במהלך הצילומים ביקשה ממני מישהי מהאבטחה להפסיק לצלם,הסברתי לה שאני מהפורום של התחבורה הציבורית ושלפעילות שלי אין שום קשר מסחרי כלשהו,אבל זה לא עזר והיא ביקשה ממני להפסיק לצלם,לא הקשבתי לה והמשכתי לצלם,רק שהיא ממש צעקה הפסקתי לצלם. אבל אין לכם מה לדאוג הספקתי לצלם הרבה...האם מותר לה בכלל להגיד לי להפסיק לצלם??? בהמשך הלכתי על גשר חדש שנבנה מול התחנה ועצרה אותי משטרה!!! שביקשו ממני את המצלמה,פשוט חוצפה,שאלו אותי אם אני ערבי,למרות שאני ממש בהיר עור ומדבר עברית שוטפת,שאלו אותי אלף שאלות,למה אני מצלם בשביל מי אני מצלם וכו וכו ,רק שהסברתי שאני חייל הם שיחררו אותי לחופש מזל שהם לא עצרו אותי.המשטרה הזו פשוט ביזיון אחד גדול!@!#@#
 

mishmish

New member
המשך ת"א מרכז

תל אביב מרכז-בניית רציפים 5 ו 6
התחנה שאני הכי אוהב בארץ הולכת להיות גם התחנה הכי גדולה בארץ!!! האם היה פעם בארץ תחנה עם 6!!! רציפים. במהלך הצילומים ביקשה ממני מישהי מהאבטחה להפסיק לצלם,הסברתי לה שאני מהפורום של התחבורה הציבורית ושלפעילות שלי אין שום קשר מסחרי כלשהו,אבל זה לא עזר והיא ביקשה ממני להפסיק לצלם,לא הקשבתי לה והמשכתי לצלם,רק שהיא ממש צעקה הפסקתי לצלם. אבל אין לכם מה לדאוג הספקתי לצלם הרבה...האם מותר לה בכלל להגיד לי להפסיק לצלם??? בהמשך הלכתי על גשר חדש שנבנה מול התחנה ועצרה אותי משטרה!!! שביקשו ממני את המצלמה,פשוט חוצפה,שאלו אותי אם אני ערבי,למרות שאני ממש בהיר עור ומדבר עברית שוטפת,שאלו אותי אלף שאלות,למה אני מצלם בשביל מי אני מצלם וכו וכו ,רק שהסברתי שאני חייל הם שיחררו אותי לחופש מזל שהם לא עצרו אותי.המשטרה הזו פשוט ביזיון אחד גדול!@!#@#
המשך ת"א מרכז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה