תמונות מת"א השלום והמרכז
תמונות מת"א השלום והמרכז
היום היה לי יום כיף במסגרת יום מדור של הצבא בקניון עזריאלי,נצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש בפעם הראשונה במצלמה הדיגטלית החדשה שלי שקניתי יום שבת באופיס דיפו-CANON A70 צלמתי בתל אביב השלום וגם במרכז אני מבקש את התנצלות מראש עם התמונות לא יצאו מי יודע מה,בכל זאת זו פעם ראשונה שאני מצלם ולא הספקתי לקרוא את החוברת שהגיע עם המצלמה. אחרי כל הדיבורים...קדימה לתמונות
תמונות מת"א השלום והמרכז
היום היה לי יום כיף במסגרת יום מדור של הצבא בקניון עזריאלי,נצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש בפעם הראשונה במצלמה הדיגטלית החדשה שלי שקניתי יום שבת באופיס דיפו-CANON A70 צלמתי בתל אביב השלום וגם במרכז אני מבקש את התנצלות מראש עם התמונות לא יצאו מי יודע מה,בכל זאת זו פעם ראשונה שאני מצלם ולא הספקתי לקרוא את החוברת שהגיע עם המצלמה. אחרי כל הדיבורים...קדימה לתמונות