תמונות מתחנת אריאל (איגוד איו"ש)

תמונות מתחנת אריאל (איגוד איו"ש)

תחנת אריאל ממוקמת בסמוך לכניסה לעיר ובתחומה העיר אריאל איזור תעשיה ברקן ישובי הסביבה וחלק נרחב מכביש חוצה שומרון,בתחנה 2 רכבי סער (1 ממוגן ירי) ורכב חילוץ, מפקד התחנה הוא אבנר מוצפי ("זן נדיר") התחנה שייכת לאיגוד איו"ש כאשר האיגוד השכן הקרוב הוא פ"ת
 
יוזמה מבורכת של שלמה גמ"ח לנזקקים

שלמה שרעבי הקים גמ"ח לטובת נזקקים בשם: "חסד לחיים" ע"ש אביו הציוד והמזון נתרמים ונאספים למחסן ליד התחנה וביום שישי מתבצעת חלוקה. כל הכבוד.
 
תחנת אריאל

בתור כבאי לשעבר באיו"ש בתחנת משנה של אריאל אני מכיר את התחנה ואת הכבאים באופן אישי ומי שמכיר את סוג העבודה בכל תחנות איו"ש יודע שצריך להצדיע לכבאים האלה שבהרבה אירועים מגיעים " לבד " לאירוע ופותרים אותו במספר דקות כאילו יש להם צוות של 10 כבאים בשטח בנוסף שם מתמודדים עם הרבה אירועי חבלה שלא מוכרים בערים הגדולות או עם ארועי ירי ישר כח על התמונות.
 

OpticalIllusion

New member
אחלה תמונות! תחנה מגניבה ...

שאלה לגבי ה MACK... גם באיגוד שלנו [יזרעאל], ישנו רכב MACK אחד. מכונאי הרכב שלנו אמר לי פעם שהוא כביכול בהשאלה ... משום מה, הצבא מעולם לא ביקש אותם חזרה ... ייתכן ורכבים אלה נרכשו מהצבא? אם כן, זה ממש מוזר, כי הרכב שלנו למשל, מתפקד באיטיות ... ההנעה מסובכת ותנועתו מסורבלת , בהשוואה לרכבי הדור החדש...
 
שלום מקס,תשובה

לפי מה שאני יודע הכבאיות הצבאיות הם בהשאלה מהצה"ל בהסדר מסוים כאשר במקום שהכבאיות "ישבו" בימחי"ם הם בשימוש בשרותי הכיבוי וכל התחזוקה נעשת ע"י אותו איגוד,עד לפני מספר שנים נעשה שימוש רב מצד כל האיגודים בכבאיות צבאיות מסוג מגירוס אבל בסוף שנות ה -90 כבר לא היה צורך בהם כיום יש מספר מועט של כבאיות כאלו בעיקר באיגוד איו"ש הן בתחנות משנה והן בישובים.
 
למעלה