בשלוש שנים האחרונות מצלם בציוד דיגיטלי שני גופים של ניקון מדגם D1x שתי עדשות עיקריות : רחבה 17-35 צמצם 2.8 טלה 70-200 צמצם 2.8 שני פלשים להשלמת החבילה וכמובן כרטיסי זיכרון... רואים אותך בתחרות ??? טל
אור מה נשמע ? כעיקרון, מצלם מחר מבחן לשני אופנועים בדרום לא ברור מתי נסיים והאם אמשיך לטייל באזור כשאחזור צפונה אולי אקפוץ להגיד שלום במסלול בכל מקרה נתראה בשבת הבאה...