תמונות ממסלול ה- 4CROSS מהיום אחה"צ

טלזהר

New member
תמונות ממסלול ה- 4CROSS מהיום אחה"צ

כמה תמונות שנקלטו בעדשתי היום אחה"צ... טל זהר
 

gsprukt

New member
תמונות מהממות!

זה לא הפורום הנכון, אבל אפשר קצת פרטים על הציוד שאתה משתמש בו?
 

טלזהר

New member
בשמחה - רק שלא נרגיז את המנהלים...

בשלוש שנים האחרונות מצלם בציוד דיגיטלי שני גופים של ניקון מדגם D1x שתי עדשות עיקריות : רחבה 17-35 צמצם 2.8 טלה 70-200 צמצם 2.8 שני פלשים להשלמת החבילה וכמובן כרטיסי זיכרון... רואים אותך בתחרות ??? טל
 

giladz

New member
טל מחר בבוקר מצלם באזור ערד

משהו עם שני גלגלים ומנוע. מדהים איך שהוא מצלם. גלעד
 

טלזהר

New member
לא ברור, אך יש סיכוי....

אור מה נשמע ? כעיקרון, מצלם מחר מבחן לשני אופנועים בדרום לא ברור מתי נסיים והאם אמשיך לטייל באזור כשאחזור צפונה אולי אקפוץ להגיד שלום במסלול בכל מקרה נתראה בשבת הבאה...
טל
 

Eyal Hershtik

New member
סחטיין טל ../images/Emo45.gif איזה יופי של תמונות

התחלת גם לרכב בעקבות הצילומים ?
 

טלזהר

New member
תודה על המחמאות....

אייל בדיוק דיברנו על זה היום במסלול.... החברה הציעו למכור עדשה או שתיים ולקנות במקום אופניים אני חושב על זה.... טל
 
למעלה