תמונות ממוזיאון אגד.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות ממוזיאון אגד.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
 

אורי404

New member
מרצדס שיגיע למוזיאון. זהו 40-000-59

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
מרצדס שיגיע למוזיאון. זהו 40-000-59
 

אורי404

New member
../images/Emo131.gif עובר שטיפה.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
עובר שטיפה.
 

אורי404

New member
וגם גמל יפה. על ההגה - דב, שהוא לא

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
וגם גמל יפה. על ההגה - דב, שהוא לא
רק הראה לנו כישורי נהיגה באוטובוס משוריין אותו נראה בהמשך (ולפני שנה הוא נרשים אותנו בנהיגה על השסון), אלא גם אדם חביב מאוד, שהיה נחמד מאוד לראות אותו היום.
 

אורי404

New member
עוד תמונה של הגמל.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
עוד תמונה של הגמל.
 

אורי404

New member
וגם לארק.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
וגם לארק.
 

אורי404

New member
עובר שטיפה.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
עובר שטיפה.
 

אורי404

New member
תמונה אחרונה של הלארק.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
תמונה אחרונה של הלארק.
 

אורי404

New member
היום נוסעים באוטובוס ממוגן ירי, אז

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
היום נוסעים באוטובוס ממוגן ירי, אז
היו נוסעים במשוריין. גב נהג גם עליו. יש פה דרישה לשרירים מפותחים, כדי לסובב את ההגה ולהעביר הילוכים.
 
"יוווו../images/Emo70.gif איך עבדו עם זה פעם../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif"

היום נוסעים באוטובוס ממוגן ירי, אז
היו נוסעים במשוריין. גב נהג גם עליו. יש פה דרישה לשרירים מפותחים, כדי לסובב את ההגה ולהעביר הילוכים.
"יוווו
איך עבדו עם זה פעם
"
 

אורי404

New member
רובה לכל נוסע? בכל מקרה, היו רובים

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
רובה לכל נוסע? בכל מקרה, היו רובים
לאורך האוטובוס.
 

אורי404

New member
האוטובוס בפנים.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
האוטובוס בפנים.
 

אורי404

New member
סביבת הנהג.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
סביבת הנהג.
 

אורי404

New member
תמונה אחרונה של המשוריין.

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
תמונה אחרונה של המשוריין.
 

אורי404

New member
בכניסה ראיתי אוטובוסים של "דן".

תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
בכניסה ראיתי אוטובוסים של "דן".
הנה אחד הSL האחרונים של "דן".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה