מרצדס שיגיע למוזיאון. זהו 40-000-59תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
יפה אמרת. יגיע, השאלה עוד כמה שנים?מרצדס שיגיע למוזיאון. זהו 40-000-59
תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
מבריק.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
ויפה.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
וגם גמל יפה. על ההגה - דב, שהוא לאתמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
עוד תמונה של הגמל.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
וגם לארק.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
+תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
עובר שטיפה.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
תמונה אחרונה של הלארק.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
היום נוסעים באוטובוס ממוגן ירי, אזתמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
"יווווהיום נוסעים באוטובוס ממוגן ירי, אז
היו נוסעים במשוריין. גב נהג גם עליו. יש פה דרישה לשרירים מפותחים, כדי לסובב את ההגה ולהעביר הילוכים.
רובה לכל נוסע? בכל מקרה, היו רוביםתמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
האוטובוס בפנים.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
סביבת הנהג.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
תמונה אחרונה של המשוריין.תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
בכניסה ראיתי אוטובוסים של "דן".תמונות ממוזיאון אגד.
אז אחרי הנסיעה ללוד ולרמלה ותחנת ההגנה, עליתי על קו 86 המפותל והגעתי למוזיאון ופגשתי שם לא מעטים מהפורום והיה מאוד נחמד. תמונה במגרש שליד המוזיאון.
שהטאסות שלו נמצאות על ה-3643בכניסה ראיתי אוטובוסים של "דן".
הנה אחד הSL האחרונים של "דן".
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.