תמונות מכפר סבא לתל אביב.

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo45.gifלך על התמונות ובעיקר

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
לך על התמונות ובעיקר
זו של הגשר הישן עם הקשתות
 

אורי404

New member
קטר 122.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
קטר 122.
אנחנו ממשיכים לכיוון בני ברק. בין פתח תקווה לבני ברק נסע קטר 122, עמוס בקרונות שטוחים מזרחה.
 

אורי404

New member
ועוד תמונה של 122.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
ועוד תמונה של 122.
 

אורי404

New member
טרקטור על מסילות.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
טרקטור על מסילות.
אני לא יודע איך נקרא כלי התחבורה הזה. מי שמהגולשים שנוסע בקו כפר סבא - תל אביב, בטח ראה את הכלי הזה. בכלל, הקטע עליו הוא עומד לא נראה לי פעיל (הצמחייה מטפסת על המסילות).
 
טרקטור מסילתי בממגורות בני ברק

טרקטור על מסילות.
אני לא יודע איך נקרא כלי התחבורה הזה. מי שמהגולשים שנוסע בקו כפר סבא - תל אביב, בטח ראה את הכלי הזה. בכלל, הקטע עליו הוא עומד לא נראה לי פעיל (הצמחייה מטפסת על המסילות).
טרקטור מסילתי בממגורות בני ברק
מדובר בטרקטור פורד 5000 חקלאי במקור שהוסב למסילה, ע"י התקנת גלגלי רכבת במקום הגלגלים הרגילים והוספת פגושים מיוחדים מקדימה ומאחורה הכוללים בולמים (לדחיפה) ווו גרירה (למשיכה), משמש לעיתוק קרונות תערובת בשטח הממגורות (תבואה), טרקטור קודם היה פורדסון מייג'ור, שכיום מוצב במוזיאון הרכבת לאחר צביעה. ההגה מנוטרל והושאר מטעמי נוחות. הציר הקדמי חופשי ומוביל את הטרקטור בעיקולי המסילה (נראה לי כי לטרקטור הנעה 4X4 לפי גלגלי השינים מתחת לציר הקדמי) טרקטור נוסף, מתוצרת SAME האיטלקית נמצא בסדנאות קישון, אולם הוא דו שימושי ויש לו גלגלים רגילים בנוסף לגלגלי הרכבת. בעבר היו טרקטורים נוספים, בממגורות באזור קרית גת, וגם בנמל חיפה.
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

טרקטור מסילתי בממגורות בני ברק
מדובר בטרקטור פורד 5000 חקלאי במקור שהוסב למסילה, ע"י התקנת גלגלי רכבת במקום הגלגלים הרגילים והוספת פגושים מיוחדים מקדימה ומאחורה הכוללים בולמים (לדחיפה) ווו גרירה (למשיכה), משמש לעיתוק קרונות תערובת בשטח הממגורות (תבואה), טרקטור קודם היה פורדסון מייג'ור, שכיום מוצב במוזיאון הרכבת לאחר צביעה. ההגה מנוטרל והושאר מטעמי נוחות. הציר הקדמי חופשי ומוביל את הטרקטור בעיקולי המסילה (נראה לי כי לטרקטור הנעה 4X4 לפי גלגלי השינים מתחת לציר הקדמי) טרקטור נוסף, מתוצרת SAME האיטלקית נמצא בסדנאות קישון, אולם הוא דו שימושי ויש לו גלגלים רגילים בנוסף לגלגלי הרכבת. בעבר היו טרקטורים נוספים, בממגורות באזור קרית גת, וגם בנמל חיפה.
 
תיקונים קלים

טרקטור מסילתי בממגורות בני ברק
מדובר בטרקטור פורד 5000 חקלאי במקור שהוסב למסילה, ע"י התקנת גלגלי רכבת במקום הגלגלים הרגילים והוספת פגושים מיוחדים מקדימה ומאחורה הכוללים בולמים (לדחיפה) ווו גרירה (למשיכה), משמש לעיתוק קרונות תערובת בשטח הממגורות (תבואה), טרקטור קודם היה פורדסון מייג'ור, שכיום מוצב במוזיאון הרכבת לאחר צביעה. ההגה מנוטרל והושאר מטעמי נוחות. הציר הקדמי חופשי ומוביל את הטרקטור בעיקולי המסילה (נראה לי כי לטרקטור הנעה 4X4 לפי גלגלי השינים מתחת לציר הקדמי) טרקטור נוסף, מתוצרת SAME האיטלקית נמצא בסדנאות קישון, אולם הוא דו שימושי ויש לו גלגלים רגילים בנוסף לגלגלי הרכבת. בעבר היו טרקטורים נוספים, בממגורות באזור קרית גת, וגם בנמל חיפה.
תיקונים קלים
הטרקטור הזה, בניגוד לשאר חבריו שהיו ועודם בארץ, מותקן על חוגון יש של קרונוע 'אסלינגן', ולמעשה פורקו ממנו לחלוטין הגלגלים המקוריים. הטרקטור בקישון איננו דו-שימושי, למיטב הבנתי - גלגלי הגומי משמשים רק להנעה ולנשיאת משקל, ואין אפשרות להרים את גלגלי הרכבת (אלא אם כןיש מדוע שאני לא יודע). הטרקטור הקודם של הממגורות בבני ברק נמצא היום במוזיאון הרכבת - השיפוץ שם הוא (באופן לא מפתיע) לא כל-כך מציאותי או מדויק, אבל אפשר להבין את העקרון.
 

אורי404

New member
הטרקטור מקדימה.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
הטרקטור מקדימה.
הוא, אגב, כנראה של פורד. שימו לב ל"עיניים" שלו.
 

אורי404

New member
הטרקטור מהצד השני.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
הטרקטור מהצד השני.
 

אורי404

New member
הטרקטור מאחור.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
הטרקטור מאחור.
 

אורי404

New member
תמונה אחרונה של הטרקטור.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
תמונה אחרונה של הטרקטור.
שימו לב, שלמרות שהוא על הפסים, יש לו הגה.
 

אורי404

New member
קטר 120.

תמונות מכפר סבא לתל אביב.
היום סיירתי בקטע מסילת הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב. כידוע, עבודות ההכפלה נעשות בקטע הזה. את רב הקטע בין כפר סבא לתחנת בני ברק כבשו (מלשון המילה מכבש), והוא נראה קרוב מתמיד, להיות מוכן למסילה נוספת. צילמתי תמונות מהסיור היום.
קטר 120.
הוא עמד לו בתחנת בני ברק. בכלל, למרות שהמקום נראה גדול (ליד איפה שעומד הקטר, יש מסוף מכולות), לדעתי, התחנה לא ממצת את הפוטנציאל שלה, כתחנת משא. הרי יש חניון ענקי של פיאט (היה אפשר להביא את המכוניות מאשדוד לבני ברק), ויש את הסופר הענקי "ג'מבו", שיכול לנצל (עוד יותר טוב) את מיקומו.
 

אשור

New member
את כול שטח הרכבת היה צריך להפוך

קטר 120.
הוא עמד לו בתחנת בני ברק. בכלל, למרות שהמקום נראה גדול (ליד איפה שעומד הקטר, יש מסוף מכולות), לדעתי, התחנה לא ממצת את הפוטנציאל שלה, כתחנת משא. הרי יש חניון ענקי של פיאט (היה אפשר להביא את המכוניות מאשדוד לבני ברק), ויש את הסופר הענקי "ג'מבו", שיכול לנצל (עוד יותר טוב) את מיקומו.
את כול שטח הרכבת היה צריך להפוך
למסוף מכולות ענקי בסיגנון אוברסיז אשדוד.דבר שהיה מונע נסיעת משאיות רבות בין חיפה לאשדוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה