תמונות מיום שישי

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
תמונות מיום שישי../images/Emo70.gif

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
 

mister K

New member
תמונה מספר 1 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 1 - צילום: רתם קפלן
נתחיל עם השוסון הנחמד שבמוזיאון.
 

mister K

New member
תמונה מספר 2 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 2 - צילום: רתם קפלן
נמשיך עם המרצדס O305. מימין: מודל 1980, משמאל: מודל 1973.
 

mister K

New member
תמונה מספר 3 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 3 - צילום: רתם קפלן
וזהו 86-844-01. M.A.N 18-360 עם מרכב Century שחנה לו בחניון חולון, בסמוך למוזיאון.
 

mister K

New member
תמונה מספר 4 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 4 - צילום: רתם קפלן
וזהו VOLVO B10B שחנה בסמוך למאן. מספרו 84-840-01
 

mister K

New member
תמונה מספר 5 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 5 - צילום: רתם קפלן
וזהו "יניב הקטן" על הגה ה-4081! בהזדמנות זו אני מודה שוב ל"יניב הענק" על הטרמפ שנתן לי במכונה השמורה והיפה הזו.
 

mister K

New member
תמונה מספר 6 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 6 - צילום: רתם קפלן
וזוהי ה-4081 מבפנים בזמן נסיעה.
 

mister K

New member
תמונה מספר 7 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 7 - צילום: רתם קפלן
ומבחוץ בחניון "דן" באזור.
 

יצחקA

New member
הוא עןבד על קו 5 חצי טוב, כאשר הוא

הוא עןבד על קו 5 חצי טוב, כאשר הוא
יוצא ממסוף הרכבת בשעה תשע וחצי לערך. לאחר מכן הוא עובד על קו 40 (לא יודע כמה טורים) וכן בקו 119- שני טורים אחרה"צ, נדמה לי. ואני- עושה את טור דה פראנס!!! כמו כן אני כבר מחכה שתכנס המפרקית...
 

mister K

New member
תמונה מספר 8 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 8 - צילום: רתם קפלן
שלט תחנת האוטובוס החדש במחלף בר-אילן. לעומתו, שלט התחנה הנמצאת בדרך בר אילן פינת רחוב קרן היסוד, טרם הוחלף. וזאת למרות שבתחנה זו עוצרים שלושה קווים של חברת "קווים": 56, 68 ו-168.
 

mister K

New member
תמונה מספר 9 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 9 - צילום: רתם קפלן
וזהו VOLVO B7L של "קווים" מספר 99-686-50 (פנימי: 125) שנסע על קו 168. תמונה זו צולמה בתחנה שבדרך בר אילן לכיוון קרית אונו. לצערי לא היה לי די זמן לחצות את הכביש ולצלמו מקרוב.
 

mister K

New member
תמונה מספר 10 - צילום: רתם קפלן

תמונות מיום שישי

להלן שרשור התמונות הראשון שלי בפורום זה. אני מתנצל מראש על האיכות הלא משהו של התמונות. זה מה שקורה כשצלם מתחיל כמוני מצלם אוטובוסים ביום שמש עם פילם של 200 אסא. שרשורי התמונות הבאים שלי יהיו טובים יותר. כל התמונות בשרשור זה צולמו ביום 4/7/2003 ע"י רתם קפלן!
תמונה מספר 10 - צילום: רתם קפלן
וזהו B7L נוסף של "קווים" שנסע ללא קו.
 

tzvika pick

New member
היום נסעתי באחד כזה

תמונה מספר 10 - צילום: רתם קפלן
וזהו B7L נוסף של "קווים" שנסע ללא קו.
היום נסעתי באחד כזה
נדמה לי שזה היה האוטובוס עם מרכב ההיספנו המקורי (אם אני זוכר נכון, מספר פנימי 131). ארבעה דברים שהפריעו לי: 1. מישהו כנראה שכח שמדובר באוטובוס עירוני, ולא השאיר מספיק מקומות עמידה. וכך, מיד לאחר שכל מקומות הישיבה מתמלאים, האוטובוס כבר צפוף. 2. הדלת האחורית נמצאת ממש באמצע האוטובוס, מה שגורם לו להראות ממש קטן, למרות שהוא לא. 3. למה או למה הרכיבו את התומכים האופקיים ("העמודים" שעוברים לאורך האוטובוס, ומחברים את העמודים האנכיים, ואין לי מילה טובה יותר לתאר אותם :)) כל כך נמוך?! אני לא גבוה במיוחד, והרגשתי אותם נוגעים לי בראש בכל פעם שעברתי מתחתם. 4. זה רק אני, או שהוינקרים של האוטובוס הזה עושים רעש שמזכיר פצצה מתקתקת? אבל חוץ מזה, מדובר באמת באוטובוס יפה. אוווירה היי-טקית שכזאת, מזגן מעולה וריח נעים של חדש! :)
 

fireman

New member
לי נראה דווקא שאתה טועה

היום נסעתי באחד כזה
נדמה לי שזה היה האוטובוס עם מרכב ההיספנו המקורי (אם אני זוכר נכון, מספר פנימי 131). ארבעה דברים שהפריעו לי: 1. מישהו כנראה שכח שמדובר באוטובוס עירוני, ולא השאיר מספיק מקומות עמידה. וכך, מיד לאחר שכל מקומות הישיבה מתמלאים, האוטובוס כבר צפוף. 2. הדלת האחורית נמצאת ממש באמצע האוטובוס, מה שגורם לו להראות ממש קטן, למרות שהוא לא. 3. למה או למה הרכיבו את התומכים האופקיים ("העמודים" שעוברים לאורך האוטובוס, ומחברים את העמודים האנכיים, ואין לי מילה טובה יותר לתאר אותם :)) כל כך נמוך?! אני לא גבוה במיוחד, והרגשתי אותם נוגעים לי בראש בכל פעם שעברתי מתחתם. 4. זה רק אני, או שהוינקרים של האוטובוס הזה עושים רעש שמזכיר פצצה מתקתקת? אבל חוץ מזה, מדובר באמת באוטובוס יפה. אוווירה היי-טקית שכזאת, מזגן מעולה וריח נעים של חדש! :)
לי נראה דווקא שאתה טועה
בעיקרון המרכב המקורי של היספנו בתצורה של ה B7L אמור להיות מתאים להסעת 90 נוסעים כאשר רובם בעמידה דווקא ולכן במרכב הזה מספר המושבים הוא מאוד קטן ומקום העמידה הוא מאוד גדול כ-65% משטח הרצפה של האוטובוס, לכן מה שאתה טוען נראה לי תמוה, מה גם שהמרכב המקורי של היספנו כולל בדלת האחורית מערכת שמאפשרת את הנמכת הרצפה של האוטובוס בכדי לאפשר הורדת כסא גלגלים בנסיעה, דבר שעוד יותר לא נראה לי הגיוני שבאוטובוס שאין בו מקום עמידה גדול יהיה אפשר להסיע נכים שכן כסא גלגלים תופס מקום רב.... לי דווקא נראה שלא נסעת באוטבוס עם מרכב של היספנו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה