משמר כבוד לרכבת המגיעה מעזה לבאר שבע.תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
טקס חנוכת תחנת הרכבת הטורקית.תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
הגעת הרכבת לתחנת באר שבע.תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
תחנת הרכבת באר שבע צפון (הישנה)תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
תחנת הרכבת באר שבע צפון (הישנה)
בתמונה קרונוע אסליגן (אם אינני טועה).
*אבל כותבים: אסלינגן Esslingenאי אפשר לטעות לגבי זה.
יותר רכבת, פחות אח"מים:תחנת הרכבת באר שבע צפון (הישנה)
בתמונה קרונוע אסליגן (אם אינני טועה).
יותר רכבת, פחות אח"מים:
דגם יפהפה. כמה חבל שלא שמרו מערך שלם אחד למוזיאון.
תמונה יפיפה, אין קרונוע ליד טייגר?יותר רכבת, פחות אח"מים:
דגם יפהפה. כמה חבל שלא שמרו מערך שלם אחד למוזיאון.
הפכתי והפכתי ולמרבה התסכול, התמונה איננהתמונה יפיפה, אין קרונוע ליד טייגר?
הם היו משתלבים יחדיו ממש יפה, אולי גם עם טרנזיט של פולקסוואגן משנות ה60-70 ככה לצידם
יפה מאד, המון תודה נהנתי מהאתר.הפכתי והפכתי ולמרבה התסכול, התמונה איננה
לפני שנים תיעדתי את סיפורם של קרונועי הדיזל מתוצרת חברת אסלינגן בשירות רכבת ישראל והגיעה לידי תמונה יפה שבה רואים קרונוע חולף על פני משאית במפגש המסילה של זכרון יעקב (כביש 4), בעקבות תאונה שאירעה שם בשנות החמישים כמדומני. חומר הגלם למחקר הקטן (תמונות, שרטוטים וטקסט) כבר אינו ברשותי עוד, אז קבל תמונה חלופית של מה שעבורי לעולם תהיה הרכבת היפה בעולם - VT 08 של חברת הרכבות הגרמנית מימים עברו.
על הדרך, מצרף קישור לאתר הבית של קבוצת חובבי רכבת מסורים ורציניים מגרמניה ששמו להם ליעד ומטרה לשקם קרונוע דיזל מושבת, זהה בצורתו לקרונועי האסלינגן שלנו, ואני מסיר בפניהם את הכובע על ההישג המדהים. כל הכבוד!
רציף תחנת באר שבע צפון בשנות ה-70תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
כיצד נוסעים לבאר שבע?תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
מגניב!כיצד נוסעים לבאר שבע?
מספר דברים שנכתבו על ידי המגיעים לבאר שבע בתקופות שונות. לימינו, אז הרכבת לא מגיע לת"א ב45 דקות, לא נורא... ביחס לימים ההם.
ואגב, הדרך מקסטינה לב"ש מתוארתכיצד נוסעים לבאר שבע?
מספר דברים שנכתבו על ידי המגיעים לבאר שבע בתקופות שונות. לימינו, אז הרכבת לא מגיע לת"א ב45 דקות, לא נורא... ביחס לימים ההם.
הבדוואים עד כמה שידוע לי לא מדברים על האיזורואגב, הדרך מקסטינה לב"ש מתוארת
כדרך ארוכה ללא סימן של עץ, עשב או מים. (בטקסט הראשון)
אך לפי לטענת הבדואים מתנגדי תוכנית פראוור, כל מטר בנגב היה מעובד מדורי דורות בידי הבדואים.
שאלה נאה שאלת, והתשובה:ואגב, הדרך מקסטינה לב"ש מתוארת
כדרך ארוכה ללא סימן של עץ, עשב או מים. (בטקסט הראשון)
אך לפי לטענת הבדואים מתנגדי תוכנית פראוור, כל מטר בנגב היה מעובד מדורי דורות בידי הבדואים.
קניון הנגב וחלק מהתחנה המרכזית.תמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
סככת תחנת האוטובוס הגדולה ביותר שראיתיתמונות מטקס פתיחת תחנת הרכבת העותמאנית בב"ש.
ותמונות שונות הקשורות בתח"צ, דרכים וגם נושאי off מבאר שבע של פעם. הכל צולם מתוך "התערוכה לתולדות באר שבע". ליד כל תמונה מופיע תיאורה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.