תמונות מהתערוכה

תמונות מהתערוכה

יש לי המון נחת מתלמידי. כלן נשים חוץ מצדיק אחד בשם שמעון שהציל את כבוד הגברים. פעם זאת היתה מלאכה רק של גברים ועכשיו פה ושם יש איזה גבר לרפואה. אז ככה, בין קונגרס הגמלאים שמתקיים בשבוע הבא בגני התערוכה 7-9 למרץ כניסה חופשית וגם התנסות חופשית במגזרות נייר ובין ההכנות שלי לנסיעה למרסיי- הקהילה היהודית הזמינה אותי לשבוע ללמד שם מגזרות נייר במסגרת שבוע ישראל אני משחילה כמה תמונות מהתערוכה שבאמת שוה לבקר בה.
 
שלום בשלבים

את העבודות עם המילה שלום שצרפתי במסר הקודם יצרה חנה מרעננה , אישה מבוגרת 70 + אשר רצתה להראות את התפתחות השלום. מה שמענין בתערוכה אילך כל אחד לקח את אותו נושא ועיבד אותו באופן שונה. צריך לזכות שכל השפע הזה הוא חלק קטן ממה שנוצר ב 10 פגשים של שעתיים ועוד שעות עבודה בבית כמובן. רק בשיעור הראשון והשני מסיימים את המגזרות בכתה .
 
השלום של הודיה

זאת המגזרת הקטנה העגולה שניה מלמעלה בצד ימין. הודיה היא אחד מהסיפורים המענינים בקורס של רענו. היא יצרה מגזרות ממש מדהימות ובסוף הקורס הזכירה לי שבטלפון כשבררה על הקורס ספרה לי שאף פעם לא הצליחה בעבודות יד.
 
השושנתה של ליבה

במזרח אירופה היה נהוג להכין שושנתות לחג השבועות ולהדביק אותן על החלונות לכבוד חג השבועות
 

dolit

New member
תערוכה יפה ומענינית מגזרות ../images/Emo140.gif

מענינות ומיוחדות
 
וגם את יצרת עבודות נפלאות בזמנו

אם יש לך מגזרות חדשות העלי אותן בבקשה להתראות צפורה
 

t42

New member
ציפורה נאמן........../images/Emo140.gif

השירשור הנפלא פשוט ריגש אותי ,,,אמנות ואומנות שחברו להן יחד ,,,,ותערוכה נהדרת של יצירות....נפלא!
 
מגזרות נייר

צפורה תערוכה מדהימה נסיעה טובה מטוס| צפורה בבקשה שלחי את שם המארגנת במרסיי ואת המקום המלצתי לחברה שתגיע למפגשים אבל היא לא שמעה על המקום , אם אפשר עוד פרטים.
מחכה שתחזרי אלינו לצפון. ונהיה בקשר בנייד|
 

פובי

New member
עבודות מדהימות

כל הכבוד על התערוכה. הידד לתלמידים ולמורה כמובן.
 
למעלה