תמונות מהפרק הבא ורמזים

Yaki J

New member
תמונות מהפרק הבא ורמזים ../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

פה http://www.digitalspy.co.uk/cult/a213264/gallery-doctor-who-the-beast-below.html ושימו לב לתמונה הרביעית - סופי אוקונדו!! איך זה שלא שמעתי על זה שהיא לוהקה לעונה הזאת?? גם היא מועמדת לאוסקר, אבל לעומת דרק ג'קובי שפמפמו ללא הרף בעונה 3 פה החרישו את הידיעה. מוזר. אני בטוח שהיא תהיה נהדרת. וכמו כן פורסמו עשרה רמזים לגבי מה שיקרה בפרק: 1. הפרק מתרחש בעתיד, למעלה מ1000 שנים מתקופתנו, כשכדור הארץ ננטש ונותר שומם, ובריטניה היא "ספינת החלל בריטניה" - ספינה מרחפת במסלול סביב הארץ. 2. מי שרוצה לחשב את התאריך המדויק - לו איימי היתה בחיים היא היתה בת 1306. 3. ה"מחייכים" הם יצורים שחיים בקופסאות ארקייד כמו של שנות ה80 (בדומה לזולטאר בסרט "ביג"). רק שבמקרה שלהם יש להמנע מהם בכל מחיר. 4. בפני איימי מוצעות שלוש אופציות - בסגנון המטריקס- והיא בוחרת בשניה, ואחר כך בשלישית. 5. ציטוט:
"Protestors and citizens of limited ***** are *** ** *** *****."​
6. הפרק מכיל מחווה לקאץ' פרייז I am The Fucking Queen! מתוך התוכנית של קטי בראנד, רק שכמובן בתוכנית לכל המשפחה היא תהיה The bloody Queen. 7. ציטוט:
Amy: "You look *****." The Doctor: "No, you look **** ****."​
8. איימי נותרת בכותונת הלילה שלה לאורך כל הפרק, והיא נרטבת. 9. למרות שהוא נראה כיפי ואקצנטרי הדוקטור הזה בהחלט יודע לכעוס. מאד יודע לכעוס. 10. הפרק מסתיים בפתיח לפרק הבא כשהדוקטור מקבל בסוף הפרק טלפון מחבר ותיק. ספקולציות מפורומים מחו"ל: לגבי 7 - "You look human"/"No, you look Time Lord" לגבי 10 - הרוב נוטים להאמין שמדובר בצ'רצ'יל, חלק מאמינים שכבר עכשיו ריבר-סונג תופיע (היא תהיה בארבע פרקים בעונה - שני פרקים בשני חלקים ושני פרקי סיום העונה).
 
זה נכון.. ../images/Emo10.gif

טוב, רק עוד יום, רק עוד יום, רק עוד יום... אנחנו חייבות להיות חזקות!
 

limors2

Active member
ברגע שיפתחו קבוצת תמיכה לנפגעי ספוילרים יהיה

הרבה יותר קל. איך עוד לא פתחו דבר כזה
 
יאללה, בשביל מה יש פייסבוק אם לא בשביל לפתוח

קבוצות טיפשיות?
פתחי והזמיני את כולנו!
 

limors2

Active member
נה, זה דורש פעולה../images/Emo3.gif

אני אשב ואחכה שמישהו יפתח ואז אצטרף!
 

John the Savage

New member
../images/Emo45.gif גם אני לא קורא

וחוץ מאשר הטריילר הרשמי לפרק, אני בינתיים מצליח להתאפק, נמנעתי לראות את כל הקטעי הוידיאו האחרים וכל הרמזים. לא רוצה לקלקל לעצמי את הצפיה, והדבר ההכי גרוע שאני יכול לעשות לעצמי זה להסתכל על קטע של חצי דקה או דקה מהפרק כמו אלו שמתפרסמים, מבלי לדעת את ההקשר שלו. לא חושב שניתן בכלל לחוות איזושהי דיעה על סמך קטעון כזה, וזה רק הורס לדעתי.
 

מילי08

Well-known member
למען האמת הרמזים האלה נשמעים יותר מעניינים

מאשר הטריילרים ששוחררו. לגבי 7- אני מקווה שזה לא יהיה הספקולציה שהועלתה כי כבר שמענו את זה עם דונה. ושוב לא יהיה לי נעים לשמוע ביטויים שכביכול שייכים לדמויות קודמות (למשל וויבלי וובלי). יש דברים שאני ממש לא מבינה בהם ובטח שלא זוכרת אותם אז מאוד יכול להיות שאני טועה, אבל אם מדובר על 1000 שנה קדימה- אין כאן איזושהי סתירה עם דברים שנאמרו על עתיד כדה"א בפרקים קודמים?
 
למעלה