תמונות מהפרק "אהבה ואסונות אחרים"

תמונות מהפרק "אהבה ואסונות אחרים"

היה פרק מעולה!!!!
פשוט נקרעתי מצחוק!
זה הפרק השני שאני הכי אוהבת, אחרי הפרק "החופשה המצויינת של אולגה". פרק גדול!
יש לי רק תמונה אחת מהפרק! איזה באסה!
בתמונה אולגה נותנת סטירה לקשמיר...אממממ..קאסים! חחחחח
הנה כמה קטעים מצחיקים שמצאתי: Olga: "I want you to promise that you won´t do anything foolish."
Parker: "Foolish? Me?" olga: "it´s not fair!"
אחרי החזרה בזמן: Parker: "You cried like a baby, Ramsey. It was touching really."
Ramsey: "No diamonds! We don´t pay for diamonds. Fake diamonds!"
Parker: "Already taken care of, my sweet." Olga:"my sweet?!"
Parker: "Nice meeting you, Cosmo." Kasim: "It´s Kasim." Parker: "Whatever you say Kashmir." (היה עוד קטע אחרי זה שאולגה מתבלבלת בשם...אם מישהו זוכר בדיוק תכתבו בבקשה)
Parker: "Look, Dr. Zhivago, you look like a sensible guy, so let´s just bottom-line this thing. We got a groom who´s chasing every skirt on the continent, the uncle of the bride shoving her down the isle to pay for his electric bill, a bride that´s only going along because she thinks that´s what good little princesses do, a room full of guests who only care about the free food, and an ex-mental patient with an uzi in his hand and a trigger finger that´s starting to get itchy. So what do you say we all just pack up our samosas and go home, huh?"
Ballard: "Alright, drop the gun, Chico." (חבל שאין תמונה)
Uncle: "Lisette, as your guardian..." Parker: "As her guardian, you suck!"
Lisette: "From this day on, you shall be known as Sir Francis Bartholomew Parker." Ballard: "Bartholomew?" (אולגה נותנת מכה לבאלרד..חחחח)

SaberTooth

אכן פרק ענק...../images/Emo70.gif

אהבתי במיוחד את הקטע שבו הדוד של הנסיכה ליזט אומר:
"As your guardian I..."​
ואז פרנק אומר:
"As her guardian you suck..."​
וגם את הקטע שבו הנסיכה ופרנק מתנשקים וברקע אולגה עם מבט המום... זה היה קורע

Sith Master

מה הכי אהבתי../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo19.gif

נו באמת- אין שאלות יותר קשות. ליזט הולכת לעשות משהו. אומרת משהו כמו אני צריכה ללכת, ואז
Frank:" May the force be with"​
גדול ענק בומבסטי- התלהבתי לגמרי. חוצמזה העלילה לא משהו- כמובן שאין גרוע אבל יש פחות טובים מאחרים וזה לא היה משהו

אני מתה על הפרק הזה!!!!

והטקס...... זה היה כל כך מגניב איך שאולגה בהתה בנסיכה ופרנק..... זה היה כזה גדול!!! והקטע עם קסאים והחרב.... זה היה גדול : "As her guardian, you suck!" זה כל כך גדול!!!

הכי יפה בפרק .....

שפרקר אמר "קיבלתי חרב" וחייך וגם הצד הרגיש של רמזי היה הפרק של העונה (אולי אני מגזים)

תמונה וקטעים מהפרק האחרון:../images/Emo54.gif

"השטן והאוייקנוס העמוק הכחול" (The Devil and the Deep Blue Sea) יש לי לצערי רק תמונה אחת מהפרק של היום! אבל הנה כמה קטעים מצחיקים מהפרק: Ballard: "Okay, Frank. Put up or shut-up." Parker: "Put your money where your joysticks are, science boy."
Parker: "I hate technology." Parker: "I love technology."
Parker: "I love it when you´re rough with me." Keagle: "We´ll discuss this later." Parker: "What? No kiss?"
Parker: "Don´t even think about it, Cowboy!"
Parker: "There´s a fine line between genius and insanity." Ramsey: "Well, you would know about that."

למעלה