תמונות מהמרוץ של יום שבת באשדוד בוקר טוב לכולם אני רוצא לומר לכם שהיה מרוץ ממש יפה בגשם שוטף היו יותר מ40 משתתפים שנתנו בגז חזק מאוד והיה ממש כיף http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Photos&group=64&item=120 שיהיה לך יום נפלע BATZ