תמונות מהמרוץ של יום שבת באשדוד

batz750

New member
תמונות מהמרוץ של יום שבת באשדוד

בוקר טוב לכולם אני רוצא לומר לכם שהיה מרוץ ממש יפה בגשם שוטף היו יותר מ40 משתתפים שנתנו בגז חזק מאוד והיה ממש כיף http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Photos&group=64&item=120 שיהיה לך יום נפלע BATZ
 

hananlv

New member
מוזר שכל מיני טיפוסים שגרים חצי מטר

משם - אפילו לא טורחים לבוא לראות....
 

batz750

New member
ומי שלא הגיע הפסיד

אנחנו הגענו מהצפון 8 רוכבים ועוד איזה 25 חברים ביום גשום אבל נהננו מאוד וחזרנו הביתה מרוצים מאוד והכי חשוב שחזרנו עם שני גבעים
 

hananlv

New member
אם...

אחד מכם הוא יעקוב וייס אז כל הכבוד - רכיבה ברמה מדהימה ו...זה נקרא קטגוריה B? ישר ל A !!!
 

batz750

New member
נכון מאוד יעקוב וייס

הוא בכבודו זכה במקום הראשון בשביל פעם ראשונה שהוא משתתף במרוצים זה יפה מאוד ... במרוץ הבא אני מכווה שיהיה יותר טוב ופחות גשם
 

theshark

New member
תגיד אתה רומז משהו...

כי עם כן אז
 

batz750

New member
אם אתה חושב מה שאני חושב

אז אתה צודק בגדול ...... אני רק מחכה לתשובה קטנה ואז אני ידע בדיוק בנתאים אני ממתין בסבלנות
 
למעלה