תמונות מהמפרצית../images/Emo70.gif
תמונות מהמפרצית
הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
תמונות מהמפרצית
הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.