תמונות מהמפרצית

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
תמונות מהמפרצית../images/Emo70.gif

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
 

ה דרומי

New member
תהנה לך מהים ../images/Emo68.gif וכזה "עזוב"

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
תהנה לך מהים
וכזה "עזוב"
אותך מתח"צ ברגילה צריך לנצל כול דבר טוב
.
 
אני מחכה בקוצר רוח לתמונות ואגב גם

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
אני מחכה בקוצר רוח לתמונות ואגב גם
אני מאוד אוהב את אגד כרמיאל
 

mister K

New member
אוהב את אגד כרמיאל?

אני מחכה בקוצר רוח לתמונות ואגב גם
אני מאוד אוהב את אגד כרמיאל
אוהב את אגד כרמיאל?
אז קבל את 84-082-01 של הנהג פייסל! במכונה הזו נסעתי לביה"ס בבוקר במשך זמן מה. שימו לב, שבשל חוסר המקום במפרצית. הרבה מכונות פשוט חונות בחוץ. בין היתר חנו שם היום גם 84-061-01, 84-091-01, 84-098-01, 84-330-01 (גם של כרמיאל) ועוד כמה O303.
 
תמונות מדהימות אח שלי אהבתי את אגד

אוהב את אגד כרמיאל?
אז קבל את 84-082-01 של הנהג פייסל! במכונה הזו נסעתי לביה"ס בבוקר במשך זמן מה. שימו לב, שבשל חוסר המקום במפרצית. הרבה מכונות פשוט חונות בחוץ. בין היתר חנו שם היום גם 84-061-01, 84-091-01, 84-098-01, 84-330-01 (גם של כרמיאל) ועוד כמה O303.
תמונות מדהימות אח שלי אהבתי את אגד
כרמיאל מאוד ויש לי שאלה האם יש לך את המרצדס 404 של אגד כרמיאל שכחתי את המספר שלה אבל היא מאוד יפה
 

mister K

New member
איזו מהן?

תמונות מדהימות אח שלי אהבתי את אגד
כרמיאל מאוד ויש לי שאלה האם יש לך את המרצדס 404 של אגד כרמיאל שכחתי את המספר שלה אבל היא מאוד יפה
איזו מהן?
יש כמה מרצדס O404 בכרמיאל ולצערי אין לי תמונות שלהן. אולי בהזדמנות אבקש להיכנס לצלם במוסך אגד בכרמיאל, שם הן חונות. היפה ביותר היא 84-623-01 ויש לה גג מעוגל. אבל יש גם את 84-992-01 (מכונה מעולה!) וגם את 84-168-01 ואת 84-050-01 וכו'. המרצדס O404 הראשון בכרמיאל היה כמובן 84-746-01. אוטובוס בן זונה! ממש מטוס! והוא גם יפה ועם גג מעוגל. המכונה הזאת הייתה עובדת על קו 262 לחיפה ובמוצאי שבת על קו 846 מכרמיאל לתל אביב (החלופה הזאת נקראת כיום 848). לצערי 746 הועברה לפני כ-3 שנים לאגד תיור ונופש צפון. אבל יצא לנסוע בה גם כשהייתה בתיור ונופש בחזרה מהטיול השנתי של כיתה י'.
 

mister K

New member
הכוונה כמובן ל-86-168-01

איזו מהן?
יש כמה מרצדס O404 בכרמיאל ולצערי אין לי תמונות שלהן. אולי בהזדמנות אבקש להיכנס לצלם במוסך אגד בכרמיאל, שם הן חונות. היפה ביותר היא 84-623-01 ויש לה גג מעוגל. אבל יש גם את 84-992-01 (מכונה מעולה!) וגם את 84-168-01 ואת 84-050-01 וכו'. המרצדס O404 הראשון בכרמיאל היה כמובן 84-746-01. אוטובוס בן זונה! ממש מטוס! והוא גם יפה ועם גג מעוגל. המכונה הזאת הייתה עובדת על קו 262 לחיפה ובמוצאי שבת על קו 846 מכרמיאל לתל אביב (החלופה הזאת נקראת כיום 848). לצערי 746 הועברה לפני כ-3 שנים לאגד תיור ונופש צפון. אבל יצא לנסוע בה גם כשהייתה בתיור ונופש בחזרה מהטיול השנתי של כיתה י'.
הכוונה כמובן ל-86-168-01
ול-86-050-01. ולא 84.
 

mister K

New member
אתה גם בוודאי זוכר את המכונה הזו

אני מחכה בקוצר רוח לתמונות ואגב גם
אני מאוד אוהב את אגד כרמיאל
אתה גם בוודאי זוכר את המכונה הזו
הכוונה למרצדס O303 שמימין, 84-034-01. מרצדס O303 מודל 1990 עם חלונות כמו של מודל 1989! המכונה הזו התחילה בכרמיאל וכיום היא בחיפה. תיכנסו לעמוד של תחנה מרכזית כרמיאל באתר של אגד, תסתכלו בתמונה של התחנה בעבר, כן כן! זו המכונה שמופיעה שם! אגב, כיום 84-046-01 הזה ל-034 (מלבד השילוט) נמצאת בכרמיאל.
 

mister K

New member
רכניץ שים לב!

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
רכניץ שים לב!
תראו מי נכנסת למפרצית, 85-001-01 של קו 114 (לשעבר קו 37 ומכאן הייתה הטעות שלי). VOLVO B10B (כן כן! B10B) עירונית עם מרכב יונקייר. וזו הופעת הבכורה שלה כאן בפורום.
 

mister K

New member
הנהג הנחמד נתן לנו להיכנס

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
הנהג הנחמד נתן לנו להיכנס
והנה תמונות ראשונות ובלעדיות מתוך המכונה. יש לציין שלדברי הנהג היא לא טובה כמו המרצדס O405.
 
זו גרוטאה של ממש ! אגד שוקלת

הנהג הנחמד נתן לנו להיכנס
והנה תמונות ראשונות ובלעדיות מתוך המכונה. יש לציין שלדברי הנהג היא לא טובה כמו המרצדס O405.
זו גרוטאה של ממש ! אגד שוקלת
להפסיק רכישת וולוו מכל סוג. הוולוו העירוני הלבן B7L נכשל בירושלים בעליות ! ממש עגלה, סוחב כמו שוסון בעליות. חאליק: רק סיטארו לירושלים ואך ורק מרצדס !
 

Lifes Music

New member
זה אוטובוס מוזר לאללה

הנהג הנחמד נתן לנו להיכנס
והנה תמונות ראשונות ובלעדיות מתוך המכונה. יש לציין שלדברי הנהג היא לא טובה כמו המרצדס O405.
זה אוטובוס מוזר לאללה
יש כאלה לאגד ראשל"צ יצא לי לנסוע בהם הם יותר מידי מוזרים הם כאלה נידלפלור wannabe
 

mister K

New member
ועוד תמונה של 85-001-01

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
ועוד תמונה של 85-001-01
 

mister K

New member
ועוד אחת

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
ועוד אחת
 

mister K

New member
עוד תמונה לצד השני

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
עוד תמונה לצד השני
 

mister K

New member
שימו לב לעוצר הייחודי

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
שימו לב לעוצר הייחודי
 

mister K

New member
ולעמדת הנהג

תמונות מהמפרצית

הבוקר ניצלתי את הרגילה שלי, נסעתי לחיפה, אספתי את אנדי מהטכניון ושנינו יצאנו לצלם תמונות במפרצית. את התמונות אעלה היום בערב ויש גם כמה הפתעות אז שווה לחכות. ובינתיים רק בשביל התיאבון, 86-608-01, הברק הראשון של אגד כרמיאל, אחד מסניפי אגד האהובים עלי. יתר התמונות, היום בערב.
ולעמדת הנהג
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה