תמונות מהמעבר התת"ק החדש בעכו.

luckydude

Active member
אכן! ולא רק זה אלא רוצים לבנות

המעבר התת''ק בגובה 2.70 מ'? אז אפילו אוטובוס
עירוני לא יכול לעבור בו!
אכן! ולא רק זה אלא רוצים לבנות
תחנה מרכזית חדשה קרוב מאוד לגשר בצידו המערבי, מה שאומר סיבוב ענק לאוטובוסים שיבואו ממזרח העיר.

מה לעשות, ככה זה כשיש לנו אייטולות תוצרת הארץ! כדאי להסתכל במראה לפני שמלגלגים על האירנים.
 

oschlick

New member
אז למה לא משאירים את המעבר העילי כמו שעשו

אכן! ולא רק זה אלא רוצים לבנות
תחנה מרכזית חדשה קרוב מאוד לגשר בצידו המערבי, מה שאומר סיבוב ענק לאוטובוסים שיבואו ממזרח העיר.

מה לעשות, ככה זה כשיש לנו אייטולות תוצרת הארץ! כדאי להסתכל במראה לפני שמלגלגים על האירנים.
אז למה לא משאירים את המעבר העילי כמו שעשו
בבת גלים בחיפה?
 

luckydude

Active member
זה אני לא יודע - צריך לשאול ברכבת.

למה לא גם לרכבים גבוהים?
זה אני לא יודע - צריך לשאול ברכבת.
אני משער שזה בגלל העיקרון שבכל הקווים החדשים\משודרגים יש רק הפרדות מפלסיות.
 

oschlick

New member
אבל בכל ההפרדות המפלסיות מתאפשרת

זה אני לא יודע - צריך לשאול ברכבת.
אני משער שזה בגלל העיקרון שבכל הקווים החדשים\משודרגים יש רק הפרדות מפלסיות.
אבל בכל ההפרדות המפלסיות מתאפשרת
תנועת רכבים גבוהים מתחת/מעל למסילה, מה שלא מתאפשר כאן
 

oschlick

New member
אז הולכים עכשיו לבנות גשר חדש מעל המסילה?

נראה לי שהכתבה הזאת מלפני 5 שנים קשורה
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1416298
אז הולכים עכשיו לבנות גשר חדש מעל המסילה?
בשביל מה? בשביל אוטובוס שעובר שם פעם ברבע שעה ובשביל רכבת שעוברת פעם בחצי שעה? למה לא פשוט לפתוח מפגש כביש מסילה עם פקח ?
 

luckydude

Active member
זה מה שמשתמע מהכתבה.

אז הולכים עכשיו לבנות גשר חדש מעל המסילה?
בשביל מה? בשביל אוטובוס שעובר שם פעם ברבע שעה ובשביל רכבת שעוברת פעם בחצי שעה? למה לא פשוט לפתוח מפגש כביש מסילה עם פקח ?
זה מה שמשתמע מהכתבה.
כוונת עכו היא לבנות מרכז תחבורתי ליד מעבר, לכן הגשר כנראה. עם זאת, אם הולכים לבנות שם גשר אז נשאלת השאלה, מדוע לא פשוט בנו גשר דו-נתיבי רחב שם לכל סוגי הרכבים וזהו?

להזכיר גם שכל הסימנים הורו על כך שהקברים במקום היו בכלל קברים של חייילים רומאיים. אפילו פרופסור מבר אילן אימת זאת, אבל זה הזיז בכלל לפנאטים המטורפים מוצצי משלמי המיסים האלו.
 

luckydude

Active member
צ"ל "ליד המעבר", "אבל זה לא הזיז"

זה מה שמשתמע מהכתבה.
כוונת עכו היא לבנות מרכז תחבורתי ליד מעבר, לכן הגשר כנראה. עם זאת, אם הולכים לבנות שם גשר אז נשאלת השאלה, מדוע לא פשוט בנו גשר דו-נתיבי רחב שם לכל סוגי הרכבים וזהו?

להזכיר גם שכל הסימנים הורו על כך שהקברים במקום היו בכלל קברים של חייילים רומאיים. אפילו פרופסור מבר אילן אימת זאת, אבל זה הזיז בכלל לפנאטים המטורפים מוצצי משלמי המיסים האלו.
צ"ל "ליד המעבר", "אבל זה לא הזיז"
 
הסיבה לגובה המעבר המטופש היא......

המעבר התת''ק בגובה 2.70 מ'? אז אפילו אוטובוס
עירוני לא יכול לעבור בו!
הסיבה לגובה המעבר המטופש היא......
כי במקום נמצאו קברים. אז עשו הסכם עם גורמים חרדיים שהפריעו לעבודות. ההסכם הוא שתהיה אפשרות לנסוע עדיין במעבר הרגיל שקיים היום. הגובה נעשה כך כדי שאוטובוס שבתוכו יושב בטעות צדיק לא ייסע מעל הקברים. לכן האוטובוסים ימשיכו לנסוע ולחצות את המסילה. כי המתים שווים יותר מחיי הנוסעים החיים באוטובוס.
 

luckydude

Active member
לפי תוכניות רכבת ישראל

הסיבה לגובה המעבר המטופש היא......
כי במקום נמצאו קברים. אז עשו הסכם עם גורמים חרדיים שהפריעו לעבודות. ההסכם הוא שתהיה אפשרות לנסוע עדיין במעבר הרגיל שקיים היום. הגובה נעשה כך כדי שאוטובוס שבתוכו יושב בטעות צדיק לא ייסע מעל הקברים. לכן האוטובוסים ימשיכו לנסוע ולחצות את המסילה. כי המתים שווים יותר מחיי הנוסעים החיים באוטובוס.
לפי תוכניות רכבת ישראל
לא תהיה אפשרות לאוטובוסים לעבור במחסום. במקום הם יצטרכו לעשות סיבוב ענק מסביב לעיר כדי להגיע לצד השני של המסילה.
 
למעלה