שלום אנשים, אני לא זוכר בדיוק את השמות ואם טעיתי אז סליחה, אני רונן ויש לי המון תמונות של כולם, לא נראה לי אפשרי להורידם לפה.אני צריך מיילים .מי שצריך אותי 052605244
לא לא לקחתי חלק בהשתוללות שלכם אבל אני חייבת לציין שעמדתי שם כמה דקות ולראות אותכם יורדים את המדרגות האלו כאילו כלום היה ממש תענוג ... (כרגע אני בקטע של טיוליי אופניים ומבלה בפורום השכםן אבל נראה לי שעוד יגיע היום של הפרירייד..)