תמונות מהיום - בכיכר אתרים

bangi1

New member
תמונות מהיום - בכיכר אתרים

שלום אנשים, אני לא זוכר בדיוק את השמות ואם טעיתי אז סליחה, אני רונן ויש לי המון תמונות של כולם, לא נראה לי אפשרי להורידם לפה.אני צריך מיילים .מי שצריך אותי 052605244
 

AviMiller

New member
בטח שאפשר להוריד אותם לכאן

רק תדאג להקטין את התמונה כך שלא תיהיה גדולה מ 250K.
 

shiri 80

New member
הייתם גדולים...

לא לא לקחתי חלק בהשתוללות שלכם אבל אני חייבת לציין שעמדתי שם כמה דקות ולראות אותכם יורדים את המדרגות האלו כאילו כלום היה ממש תענוג ... (כרגע אני בקטע של טיוליי אופניים ומבלה בפורום השכםן אבל נראה לי שעוד יגיע היום של הפרירייד..)
 
למעלה