תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב

מצב
הנושא נעול.

omer landau

New member
תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
 

omer landau

New member
2

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
2
 

omer landau

New member
1

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
1
 

omer landau

New member
3

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
3
 

omer landau

New member
4

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
4
 

omer landau

New member
5

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
5
 

omer landau

New member
6

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
6
 

omer landau

New member
7

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
7
 

omer landau

New member
8

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
8
 
איזה יופי אבל ליפידעתי זה היה טעות

איזה יופי אבל ליפידעתי זה היה טעות
ליבנות שתי תחנות רכבת כולכך קרובות אחת לשניה! לפחות אם את שואת בסוקולב היו בונים בצומת רעננה אז זה היה הרבה יותר טוב וגם אם אני לא טועה עומדים ליבנות שם כביש מהיר 531 שכבר חלק מימנו בנוי (בכניסה לכפ"ס מכיון כביש 6)
 
ליפידעתי=לפי דעתי,שואת=זואת ש...|בו

איזה יופי אבל ליפידעתי זה היה טעות
ליבנות שתי תחנות רכבת כולכך קרובות אחת לשניה! לפחות אם את שואת בסוקולב היו בונים בצומת רעננה אז זה היה הרבה יותר טוב וגם אם אני לא טועה עומדים ליבנות שם כביש מהיר 531 שכבר חלק מימנו בנוי (בכניסה לכפ"ס מכיון כביש 6)
ליפידעתי=לפי דעתי,שואת=זואת ש...|בו
 

omer landau

New member
ממממ../images/Emo13.gif

איזה יופי אבל ליפידעתי זה היה טעות
ליבנות שתי תחנות רכבת כולכך קרובות אחת לשניה! לפחות אם את שואת בסוקולב היו בונים בצומת רעננה אז זה היה הרבה יותר טוב וגם אם אני לא טועה עומדים ליבנות שם כביש מהיר 531 שכבר חלק מימנו בנוי (בכניסה לכפ"ס מכיון כביש 6)
ממממ

לדעתי סוקולוב מאוד במקום כי האיזור הוא יותר מרכז העיר לגבי נורדואו זה יותר מרוחק לא איזור ממש עמוס אם כבר שמים בספק את אחת התחנות אז לדעתי זאת נורדאו לדעתי ישתמשו יותר בתחנת סוקולוב לגבי צומת רעננה נראה לי שדיברו על תכנון תחנת רכבת קצת מערבית לצומת רעננה נורדואו לא כל כך רחוקה ממרכז העיר עדיין יש באיזור אנשים שישתמשו בה הייתי רוצה להגן על מיקומה של התחנה אבל אי אפשר כי היא כבר נבנתה אני לא מצאתי סיבה הגיונית למקמה בזרום מזרח העיר אין שם יותר מידי אנשים אני מעוניין מאוד בכמה שיותר תחנות אבל זה עולה יותר אם היו שואלים אותי מבחינה כספית הייתי מחליט על תחנה אחת גדולה באמצע הדרך או אולי אחת באמצע הדרך בין סוקולוב לנורדאו ואחת בצומת רעננה כפר סבא ראיתי היום את תוואי המסילה שהולך להיות בדרך לסוקלולוב והוא ממש יפה הוא עובר בתוך "יער" כזה זה ממש יפה אני מקווה שהמסילה תיהיה על פני הקרקע ולא מתחת (מישהו דיבר על זה אני לא זוכר מה הוחלט בסוף) יש כאלה שמכירים היטב את תוכנית הרכבת בכל עניין תחנות אלו
 

alexUK

New member
תשתמש בסימני פיסוק

ממממ

לדעתי סוקולוב מאוד במקום כי האיזור הוא יותר מרכז העיר לגבי נורדואו זה יותר מרוחק לא איזור ממש עמוס אם כבר שמים בספק את אחת התחנות אז לדעתי זאת נורדאו לדעתי ישתמשו יותר בתחנת סוקולוב לגבי צומת רעננה נראה לי שדיברו על תכנון תחנת רכבת קצת מערבית לצומת רעננה נורדואו לא כל כך רחוקה ממרכז העיר עדיין יש באיזור אנשים שישתמשו בה הייתי רוצה להגן על מיקומה של התחנה אבל אי אפשר כי היא כבר נבנתה אני לא מצאתי סיבה הגיונית למקמה בזרום מזרח העיר אין שם יותר מידי אנשים אני מעוניין מאוד בכמה שיותר תחנות אבל זה עולה יותר אם היו שואלים אותי מבחינה כספית הייתי מחליט על תחנה אחת גדולה באמצע הדרך או אולי אחת באמצע הדרך בין סוקולוב לנורדאו ואחת בצומת רעננה כפר סבא ראיתי היום את תוואי המסילה שהולך להיות בדרך לסוקלולוב והוא ממש יפה הוא עובר בתוך "יער" כזה זה ממש יפה אני מקווה שהמסילה תיהיה על פני הקרקע ולא מתחת (מישהו דיבר על זה אני לא זוכר מה הוחלט בסוף) יש כאלה שמכירים היטב את תוכנית הרכבת בכל עניין תחנות אלו
תשתמש בסימני פיסוק
 

omer landau

New member
9- צילמתי רק מכיוון אחד בגלל זה../images/Emo4.gif

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
9- צילמתי רק מכיוון אחד בגלל זה

בגלל שצילמתי רק מכיוון אחד קשה לזהות בתמונה איפה הרציפים ואיך הכל מסודר שם כי יש דברים שמסתירים- מצטער אבל אפשר לראות שהבנייה מתקדמת
 

omer landau

New member
ובמקום אחר בכפר סבא

תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
ובמקום אחר בכפר סבא
בתחנת הרכבת הקיימת כמה תמונות מלפני שבוע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה