omer landau
New member
תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי
תמונות מאתר הבנייה של תחנת סוקולוב
עברתי היום ליד תחנת סוקולוב וראיתי שהבנייה ממש מתקדמת עוד לא מבנה מושלם אבל ממש יפה אחר כך אמא שלי הלכה לקנות משהו אז התלוותי אליה וצילמתי כמה תמונות אבל בדרך לשם התחילו להיות עננים והזיזו קצת את הכביש אז התמונות לא מקרוב ולא רציתי להיכנס לתוך האתר כל אלה עם מגפיים טובות ושלא מפחדים מהפועלים שם מוזמנים ללכת להתרשם חחח בתוך האתר עצמו אז הנה התמונות סתם משהו שחשבתי עליו: אחרי שתפתח תחנת סוקלוב(כמה שיותר מהר הלוואי) האם יהיה אפשר לרכוש כרטיס כדי לנסוע בים כפר סבא סוקולוב לכפר סבא נורדאו כמו בתל אביב?? לא שבכפר סבא צריך כרטיס כזה אבל סתם לאנשים כמוני באופן חד פעמי