תמונות מאימון קנדו-ג´ודו-איידו
שבוע טוב... כמה תמונות מהאימון שהיה השבת. פרט לקבוצת הקנדו, הגיעו גם אורחים, שזה תמיד נעים. את רב האימון העביר אבי נרדיה, שעוזב בקרוב לארה"ב (הסיבה המקורית לאימון השבת - לוודא שהוא עוזב...). בסה"כ היה אימון קליל, קולח וממצה, בהתחשב שחלק מהמשתתפים היו חדשים לתחום. נשמח לשמוע תגובות מאורחים וחברי פורום שהשתתפו (לא כולל תגובות על סגנון הדיבור של אבי
). איל.
שבוע טוב... כמה תמונות מהאימון שהיה השבת. פרט לקבוצת הקנדו, הגיעו גם אורחים, שזה תמיד נעים. את רב האימון העביר אבי נרדיה, שעוזב בקרוב לארה"ב (הסיבה המקורית לאימון השבת - לוודא שהוא עוזב...). בסה"כ היה אימון קליל, קולח וממצה, בהתחשב שחלק מהמשתתפים היו חדשים לתחום. נשמח לשמוע תגובות מאורחים וחברי פורום שהשתתפו (לא כולל תגובות על סגנון הדיבור של אבי