תמונות מאוקראינה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
ההסבר פשוט: מדובר במסילה שהיא לא בדיוק ראשית.
וכעיקרון, אם רואים שם מסילה לא מחושמלת, סימן שלא מדובר בקו ראשי עם תנועה רבה. הקו הזה מזכיר את "הקו של דוד" (לא מצליח למצוא את השירשור) עם אדני העץ והמפלגים הידניים שלו. בקווים הראשיים הן באוקראינה והן ברוסיה, זה אדני בטון וחישמול באופן כמעט בלעדי.
איזה קו?
 

davidfainshtein

Member
מנהל

באג2003

New member
תמונות מאוקראינה
התמונות צולמו במהלך חודש מרץ בעת ביקורו שלי עם חבר לעיר הולדתו - צ'רנוביץ'. השתדלתי לפרט ולהסביר ככל הניתן, הגולשים מוזמנים לתקן ולהוסיף. צירפתי במידת האפשר קישורים לגוגל מפות. בשעת לילה נחתנו בבוריספל נמה"ת של קייב, שם ניתן לראות בירור את העבודות על הטרמינל הבינלאומי החדש של השדה (D) הצפוי להיפתח בשנה הבאה, בהמשך מתוכנן גם מסלול המראות חדש. מהנמל נלקחנו במונית פרטית במהירות שלא הייתה מביישת 747 בהמראה אל תחנה הרכבת המרכזית של קייב. הנסיעה שארכה כ- 17 דקות הביאה אותנו בדיוק כ-30 שניות לאחר יציאתה של הרכבת שלנו לעיר צ'רנוביץ'. הרכבת שיוצאת ממוסקבה ועוברת בין היתר בקייב וצ'רנוביץ' נוסעת אל תחנתה הסופית בסופיה, בולגריה. את הלילה נאלצנו לבלות במלון דירות הממוקם מעל תחנת הרכבת הישנה, כאשר ממערב למסילות נמצאת התחנה החדשה והמפוארת.
=16=
שעת בוקר בתחנה המרכזית של קייב
 

באג2003

New member
תמונות מאוקראינה
התמונות צולמו במהלך חודש מרץ בעת ביקורו שלי עם חבר לעיר הולדתו - צ'רנוביץ'. השתדלתי לפרט ולהסביר ככל הניתן, הגולשים מוזמנים לתקן ולהוסיף. צירפתי במידת האפשר קישורים לגוגל מפות. בשעת לילה נחתנו בבוריספל נמה"ת של קייב, שם ניתן לראות בירור את העבודות על הטרמינל הבינלאומי החדש של השדה (D) הצפוי להיפתח בשנה הבאה, בהמשך מתוכנן גם מסלול המראות חדש. מהנמל נלקחנו במונית פרטית במהירות שלא הייתה מביישת 747 בהמראה אל תחנה הרכבת המרכזית של קייב. הנסיעה שארכה כ- 17 דקות הביאה אותנו בדיוק כ-30 שניות לאחר יציאתה של הרכבת שלנו לעיר צ'רנוביץ'. הרכבת שיוצאת ממוסקבה ועוברת בין היתר בקייב וצ'רנוביץ' נוסעת אל תחנתה הסופית בסופיה, בולגריה. את הלילה נאלצנו לבלות במלון דירות הממוקם מעל תחנת הרכבת הישנה, כאשר ממערב למסילות נמצאת התחנה החדשה והמפוארת.
=17=
 

באג2003

New member
תמונות מאוקראינה
התמונות צולמו במהלך חודש מרץ בעת ביקורו שלי עם חבר לעיר הולדתו - צ'רנוביץ'. השתדלתי לפרט ולהסביר ככל הניתן, הגולשים מוזמנים לתקן ולהוסיף. צירפתי במידת האפשר קישורים לגוגל מפות. בשעת לילה נחתנו בבוריספל נמה"ת של קייב, שם ניתן לראות בירור את העבודות על הטרמינל הבינלאומי החדש של השדה (D) הצפוי להיפתח בשנה הבאה, בהמשך מתוכנן גם מסלול המראות חדש. מהנמל נלקחנו במונית פרטית במהירות שלא הייתה מביישת 747 בהמראה אל תחנה הרכבת המרכזית של קייב. הנסיעה שארכה כ- 17 דקות הביאה אותנו בדיוק כ-30 שניות לאחר יציאתה של הרכבת שלנו לעיר צ'רנוביץ'. הרכבת שיוצאת ממוסקבה ועוברת בין היתר בקייב וצ'רנוביץ' נוסעת אל תחנתה הסופית בסופיה, בולגריה. את הלילה נאלצנו לבלות במלון דירות הממוקם מעל תחנת הרכבת הישנה, כאשר ממערב למסילות נמצאת התחנה החדשה והמפוארת.
=18=
הקטר שהביא אותנו לקייב. שימו לב שלעומת תמונה 14 פה הוא כבר "הצמיח" לו פנטוגרף.
 

באג2003

New member
תמונות מאוקראינה
התמונות צולמו במהלך חודש מרץ בעת ביקורו שלי עם חבר לעיר הולדתו - צ'רנוביץ'. השתדלתי לפרט ולהסביר ככל הניתן, הגולשים מוזמנים לתקן ולהוסיף. צירפתי במידת האפשר קישורים לגוגל מפות. בשעת לילה נחתנו בבוריספל נמה"ת של קייב, שם ניתן לראות בירור את העבודות על הטרמינל הבינלאומי החדש של השדה (D) הצפוי להיפתח בשנה הבאה, בהמשך מתוכנן גם מסלול המראות חדש. מהנמל נלקחנו במונית פרטית במהירות שלא הייתה מביישת 747 בהמראה אל תחנה הרכבת המרכזית של קייב. הנסיעה שארכה כ- 17 דקות הביאה אותנו בדיוק כ-30 שניות לאחר יציאתה של הרכבת שלנו לעיר צ'רנוביץ'. הרכבת שיוצאת ממוסקבה ועוברת בין היתר בקייב וצ'רנוביץ' נוסעת אל תחנתה הסופית בסופיה, בולגריה. את הלילה נאלצנו לבלות במלון דירות הממוקם מעל תחנת הרכבת הישנה, כאשר ממערב למסילות נמצאת התחנה החדשה והמפוארת.
=19=
קרונות הנוסעים ע"פ מה שנאמר לי, משמשים קו רכבת בודד בין שני ערים מרכזית. בתמונה קרון המשמש את קו קייב - אודסה.
 

easylivin

New member
=19=
קרונות הנוסעים ע"פ מה שנאמר לי, משמשים קו רכבת בודד בין שני ערים מרכזית. בתמונה קרון המשמש את קו קייב - אודסה.
כמובן מאליו, לכל קו כזה יש עצירות ביניים
שמספרן משתנה בהתאם לסיווג הרכבת. אבל אין דבר כזה שרכבת תיסע מקייב לאודסה בלי לעצור, כי מפאת המרחק הרב היא ממילא חייבת לעצור פעמים רבות בדרך. אגב, גם החלפת קטרים זה דבר שבשגרה, אפילו אם לא מדובר במעבר מדיזל לחשמל. כל קטר שם משוייך למוסך מסויים, ולא מתרחק ממנו לקצה השני של המדינה אלא מתחלף וחוזר "הביתה" עם רכבת אחרת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
=19=
קרונות הנוסעים ע"פ מה שנאמר לי, משמשים קו רכבת בודד בין שני ערים מרכזית. בתמונה קרון המשמש את קו קייב - אודסה.
נכון. מקובל שקרונות משוייכם לדפו מסוים
ולקו מסוים. כמו-כן יש רכבות רבות הקרויות בשם מסוים ולהן צביעת קרונות ייחודית לרכבת הזו.
 

באג2003

New member
תמונות מאוקראינה
התמונות צולמו במהלך חודש מרץ בעת ביקורו שלי עם חבר לעיר הולדתו - צ'רנוביץ'. השתדלתי לפרט ולהסביר ככל הניתן, הגולשים מוזמנים לתקן ולהוסיף. צירפתי במידת האפשר קישורים לגוגל מפות. בשעת לילה נחתנו בבוריספל נמה"ת של קייב, שם ניתן לראות בירור את העבודות על הטרמינל הבינלאומי החדש של השדה (D) הצפוי להיפתח בשנה הבאה, בהמשך מתוכנן גם מסלול המראות חדש. מהנמל נלקחנו במונית פרטית במהירות שלא הייתה מביישת 747 בהמראה אל תחנה הרכבת המרכזית של קייב. הנסיעה שארכה כ- 17 דקות הביאה אותנו בדיוק כ-30 שניות לאחר יציאתה של הרכבת שלנו לעיר צ'רנוביץ'. הרכבת שיוצאת ממוסקבה ועוברת בין היתר בקייב וצ'רנוביץ' נוסעת אל תחנתה הסופית בסופיה, בולגריה. את הלילה נאלצנו לבלות במלון דירות הממוקם מעל תחנת הרכבת הישנה, כאשר ממערב למסילות נמצאת התחנה החדשה והמפוארת.
=20=
השתמשנו מספר פעמים במטרו של קייב. המערכת יעילה ומהירה אבל לא הכי ידידותית לתייר המשתמש. התדירות בשעות השיא הייתה רכבת כל 100 שניות (בקו האדום), מאוד מרשים לטעמי בהתחשב בעובדה שהרכבות היו מלאות עד 0 מקום. כשנדרשנו להחליף בין הקו האדום לקו הכחול זה היה כמעט בלתי אפשרי, וזאת למרות שהייתי עם אדם שדובר את השפה. שילוט כמעט ואין, מנהרות מסובכות שאף מתפלצות לכמה חלקים בכמה מוקדים. קצת תושיה וזיכרון החזירו אותנו בבטחה למחוז חפצנו. ישנו קו נוסף, צהוב, שנמצא בהקמה עוד מ-93' אבל העבודות מוקפאות ברוב הזמן. לבינתיים הקו בבנייה ונקווה שיישאר כך. בתמונה מפת מרכז הרשת
 

amit1270

New member
=20=
השתמשנו מספר פעמים במטרו של קייב. המערכת יעילה ומהירה אבל לא הכי ידידותית לתייר המשתמש. התדירות בשעות השיא הייתה רכבת כל 100 שניות (בקו האדום), מאוד מרשים לטעמי בהתחשב בעובדה שהרכבות היו מלאות עד 0 מקום. כשנדרשנו להחליף בין הקו האדום לקו הכחול זה היה כמעט בלתי אפשרי, וזאת למרות שהייתי עם אדם שדובר את השפה. שילוט כמעט ואין, מנהרות מסובכות שאף מתפלצות לכמה חלקים בכמה מוקדים. קצת תושיה וזיכרון החזירו אותנו בבטחה למחוז חפצנו. ישנו קו נוסף, צהוב, שנמצא בהקמה עוד מ-93' אבל העבודות מוקפאות ברוב הזמן. לבינתיים הקו בבנייה ונקווה שיישאר כך. בתמונה מפת מרכז הרשת
"מנהרות מתפלצות" אהבתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה