כרטיסנית 1016.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
עצוב לי לראות אותה ככה...כרטיסנית 1016.
את הכרטיסנית הזו ראיתי יום קודם בנסיעה ברכבת מכפר סבא. היא נמצאת באלישמע (שמה, כידוע, יש הרבה גרוטאות של "דן", שחלק מהן צילמתי). מהצד הזה, היא נראית יפה. מהצד השני שלה, היא מחסן מאובק. היא נמצאת במקום פרטי, וצילמתי אותה רק מהצד "היפה". נ.ב אני יודע שהתמונה מכווצת מדי. יהיה ניסיון לתיקון מחר.
למה היא נראית כל-כך מוזר?עצוב לי לראות אותה ככה...
זה הדגם שאני הכי אוהב ב"דן".
מותק, האוטובוס התכווץ...למה היא נראית כל-כך מוזר?
מכווצת כזאת
מותק, האוטובוס התכווץ...
סתם, סתם. התמונה התכווצה מדי. אני מקווה, שיהיה ריז'קט, ומחר תהיה תמונה יפה יותר.
ניסיון לתמונה יותר נורמלית.כרטיסנית 1016.
את הכרטיסנית הזו ראיתי יום קודם בנסיעה ברכבת מכפר סבא. היא נמצאת באלישמע (שמה, כידוע, יש הרבה גרוטאות של "דן", שחלק מהן צילמתי). מהצד הזה, היא נראית יפה. מהצד השני שלה, היא מחסן מאובק. היא נמצאת במקום פרטי, וצילמתי אותה רק מהצד "היפה". נ.ב אני יודע שהתמונה מכווצת מדי. יהיה ניסיון לתיקון מחר.
וולוו.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
תמונה מהצד.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
עוד תמונה מהצד.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
תמונה מבפנים.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ועוד תמונה מבפנים.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
טוב.ועוד תמונה מבפנים.
יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזהתמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזה
איך מגיעים לאלישמע?יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזה
אחלה תמונותתמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ליילנד.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ועוד תמונה שלו.תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ועוד תמונה שלו.
הפעם מלפנים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.