תמונות לשיפור המצב רוח.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות לשיפור המצב רוח.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
 

אורי404

New member
כרטיסנית 1016.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
כרטיסנית 1016.
את הכרטיסנית הזו ראיתי יום קודם בנסיעה ברכבת מכפר סבא. היא נמצאת באלישמע (שמה, כידוע, יש הרבה גרוטאות של "דן", שחלק מהן צילמתי). מהצד הזה, היא נראית יפה. מהצד השני שלה, היא מחסן מאובק. היא נמצאת במקום פרטי, וצילמתי אותה רק מהצד "היפה". נ.ב אני יודע שהתמונה מכווצת מדי. יהיה ניסיון לתיקון מחר.
 

טוארג

New member
עצוב לי לראות אותה ככה...

כרטיסנית 1016.
את הכרטיסנית הזו ראיתי יום קודם בנסיעה ברכבת מכפר סבא. היא נמצאת באלישמע (שמה, כידוע, יש הרבה גרוטאות של "דן", שחלק מהן צילמתי). מהצד הזה, היא נראית יפה. מהצד השני שלה, היא מחסן מאובק. היא נמצאת במקום פרטי, וצילמתי אותה רק מהצד "היפה". נ.ב אני יודע שהתמונה מכווצת מדי. יהיה ניסיון לתיקון מחר.
עצוב לי לראות אותה ככה...
זה הדגם שאני הכי אוהב ב"דן".
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מותק, האוטובוס התכווץ...
סתם, סתם. התמונה התכווצה מדי. אני מקווה, שיהיה ריז'קט, ומחר תהיה תמונה יפה יותר.
 

אורי404

New member
ניסיון לתמונה יותר נורמלית.

כרטיסנית 1016.
את הכרטיסנית הזו ראיתי יום קודם בנסיעה ברכבת מכפר סבא. היא נמצאת באלישמע (שמה, כידוע, יש הרבה גרוטאות של "דן", שחלק מהן צילמתי). מהצד הזה, היא נראית יפה. מהצד השני שלה, היא מחסן מאובק. היא נמצאת במקום פרטי, וצילמתי אותה רק מהצד "היפה". נ.ב אני יודע שהתמונה מכווצת מדי. יהיה ניסיון לתיקון מחר.
ניסיון לתמונה יותר נורמלית.
 

אורי404

New member
וולוו.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
וולוו.
הוולוו הזה, שהיה עד לפני מספר שנים מאוד פופולארי, נמצא בצד של כביש חוצה ישראל, צפונית למחלף קסם. פנימי 77529 ראה אותו בנסיעה. אני צילמתי אותו.
 

אורי404

New member
עוד תמונה מהצד.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
עוד תמונה מהצד.
שימו לב לגגון, שהיה לו.
 

ה דרומי

New member
יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזה

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזה
 

אורי404

New member
איך מגיעים לאלישמע?

יפות קטנות אבל איפה זה האלישמע הזה
איך מגיעים לאלישמע?
מגיעים לצומת ירקונים (נמצאת צפונית לצומת ירקון, שתי דקות נסיעה אם הכביש פנוי). בצומת פונים לכביש 40 (הקטע המהיר לכפר סבא מזרח), לכיוון מזרח. לאחר מספר דקות מגיעים לצומת אלישמע, ומשם זה היישוב.
 

elians

New member
אחלה תמונות

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
אחלה תמונות
הייתי מצלם גם אבל יש לי משום מה פחד אימים מכלי רכב הרוסים,
 

אורי404

New member
ליילנד.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ליילנד.
טוב, חבר'ה. ניסיתי בבוקר לעלות תמונות, וזה לא הלך. עכשיו, אני אחרי עבודה ומקלחת, ואנסה לעלות את שאר התמונות. בתמונה הזו רואים ליילנד, הוא נמצא על כביש 444, ומשמש כיום כקיוסק. לטענת בעל האוטובוס/הקיוסק, הליילנד הזה הוא משנת 65', והוא היה של אגד, ולאחר מכן של אגד חבילות. מבחוץ אין כן לוחית רישוי. לידו שוכבות "הפרייבט" שלי.
 

אורי404

New member
ועוד תמונה שלו.

תמונות לשיפור המצב רוח.
שלום חבר'ה. היום שלישי האחרון (22.6.2004) נסעתי עם אופניי לצלם אוטובוסים "ישנים ומוזנחים" (למעט התמונה האחרונה). אני מתחיל.
ועוד תמונה שלו.
הפעם מלפנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה