תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...

תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...
הקטלנית בכביש 443 בשבוע שעבר. ראיתי היום את האוטובוס פעם נוספת. חשבתי שיש כאלה שזה יענייין אותם. המכה החזקה היתה מאחור, ומכה שניה בדלת הקדמית שקרעה ממקומה את כל הפרונט.האוטובוס מתוצרת VAN HULL. "סוס" בלגי בנוי חזק.
 

shuky1

New member
עוד תמונה --->

תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...
הקטלנית בכביש 443 בשבוע שעבר. ראיתי היום את האוטובוס פעם נוספת. חשבתי שיש כאלה שזה יענייין אותם. המכה החזקה היתה מאחור, ומכה שניה בדלת הקדמית שקרעה ממקומה את כל הפרונט.האוטובוס מתוצרת VAN HULL. "סוס" בלגי בנוי חזק.
עוד תמונה --->
 

shuky1

New member
תמונה שלישית

תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...
הקטלנית בכביש 443 בשבוע שעבר. ראיתי היום את האוטובוס פעם נוספת. חשבתי שיש כאלה שזה יענייין אותם. המכה החזקה היתה מאחור, ומכה שניה בדלת הקדמית שקרעה ממקומה את כל הפרונט.האוטובוס מתוצרת VAN HULL. "סוס" בלגי בנוי חזק.
תמונה שלישית
 

shuky1

New member
תמונה אחרונה. ../images/Emo101.gif

תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...
הקטלנית בכביש 443 בשבוע שעבר. ראיתי היום את האוטובוס פעם נוספת. חשבתי שיש כאלה שזה יענייין אותם. המכה החזקה היתה מאחור, ומכה שניה בדלת הקדמית שקרעה ממקומה את כל הפרונט.האוטובוס מתוצרת VAN HULL. "סוס" בלגי בנוי חזק.
תמונה אחרונה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה

תמונות חדשות של האוטובוס מהתאונה...
הקטלנית בכביש 443 בשבוע שעבר. ראיתי היום את האוטובוס פעם נוספת. חשבתי שיש כאלה שזה יענייין אותם. המכה החזקה היתה מאחור, ומכה שניה בדלת הקדמית שקרעה ממקומה את כל הפרונט.האוטובוס מתוצרת VAN HULL. "סוס" בלגי בנוי חזק.
תודה רבה
איםה האוטובוס עכשיו? אני מבין שהוא ייגרט סופית לפי מצבו.
 

shuky1

New member
האוטובוס נמצא במוסך של אוטו-חן -->

תודה רבה
איםה האוטובוס עכשיו? אני מבין שהוא ייגרט סופית לפי מצבו.
האוטובוס נמצא במוסך של אוטו-חן -->
בעטרות, ירושלים, לשם הוא נגרר לאחר התאונה. לדעתי הוא יגרט סופית ויהפוך למלאי חלפים משומשים לכל דורש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה