תמונות אחרונות של לולה...

shirael

New member
תמונות אחרונות של לולה...

(או בשמותיה האלטרנטיביים: ג'וקי, קטנטנה ונמלה). למה אחרונות? כי היא נמסרה לפני חצי שעה שבית ללא הייתי מתנגדת שיגדל אותי! זו משפחה מקסימה ממושב באזור, עם ארבעה ילדים וגן חיות שלם, כולל משפחת טווסים. יש להם כלב בוגר במצב בטטה משהו, והם מקווים שהיא תעיר אותו קצת. הם מחוייבים במאה אחוז לעיקור, ומתכננים לה חיי בית ככלבת חיק. מה שמשעשע הוא שגם אח ואחות גורי חתולים שהיו אצלי באומנה בחצר אומצו על ידם, אז היום כבר הצעתי להם לפתוח אצלי כרטיס המאמץ המתמיד...
האמא מודעת היטב לעובדה שהיא המטפלת בשורה התחתונה, והיא מאוהבת בה לגמרי, בדיוק כמו שאר המשפחה. כשסגרו כבר את הדלת של המכונית, נשבעת לכם שהקטנה הסתכלה עלי במבט של "מה, את עוזבת?" אבל ההרגשה שעזרתי לה שווה את הכל - פלוס ההקלה שהצלחתי למצוא לה פתרון, והכי חשוב ההקלה של אמא שלי, שכבר נכנעה לזה שאני מביאה שבוע הבא שתי כלבות הביתה לביקור... בימים האחרונים היא ממש התעוררה ללחיים, והיום אשכרה שיחקה עם סאן משיכות גרב (נורא מצחיק הלא-כוחות שהלכו שם). מקווה שיהיו לה חיים ארוכים ומאושרים, והנה כמה תמונות פרידה שהספקתי לצלם היום.
 

shirael

New member
ואחרונה חביבה

הן פשוט שיחקו על הרצפה כל כך יפה, וסאן שמה עליה יד (אצלה זו הבעת דומיננטיות, אבל זה נראה כמו חיבוק..) אבל כמובן שזזו לכבוד המצלמה לתנוחה פחות מוצלחת.
 

hila941

New member
איזה חדשות טובות!

בהצלחה ללולה בביתה החדש!כל הכבוד לך שלקחת אותה וטיפלת בה! מצפה לקבל תמנות מהבית החדש..
 

Lion fish

New member
איזו מתוקה!../images/Emo23.gif../images/Emo189.gif

כל הכבוד על ההשקעה ועל כך שהצלת אותה ונתת לה בית!
 

SCRATCHER

New member
איזה יופי!

איזה מזל היה לך בחיי (למרות שעם יפיפיה כזאת) בכל מקרה, בהצלחה בהמשך למתוקה
 
למעלה