זה לא לייד המוזיאון?!תמונה של הל' של אבא שלי
כןנכון
זה לא סניף נווה שאנן?כן
התמונות הראשונות צולמו ליד מוזיאון אגד כאשר אבא שלי לקח את התלמידים שלו לביקור במוזיאון, והאחרונה זה בסניף כרמל בחיפה (הסניף של אבי) כרגע זה כמובן סניף חוף הכרמל אין כבר סניף כרמל..... (חבל...)
נווה שאנן עדיין קיים כרמל סגרו אותוזה לא סניף נווה שאנן?
נווה שאנן אוחד עכשיו עם טבעוןנווה שאנן עדיין קיים כרמל סגרו אותו
כשנפתחה מרכזית חוף הכרמל
איזה שטויותנווה שאנן אוחד עכשיו עם טבעון
האוטובוסים חונים במגרש ליד צומת ג'למי.
נווה שאנן כן אבל טבעון נסגראיזה שטויות
נווה שאנן נשאר שלם ובריא ועדיין עומד במקומו!
ואתה צודק 100%.נווה שאנן כן אבל טבעון נסגר
והתווסף לסניף נו"ש ככה לפחות אני הבנתי
זה כבר יותר הגיונינווה שאנן כן אבל טבעון נסגר
והתווסף לסניף נו"ש ככה לפחות אני הבנתי
בכלל לא שטויות. הוא צודק לחלוטין !איזה שטויות
נווה שאנן נשאר שלם ובריא ועדיין עומד במקומו!
בכלל לא שטויות. הוא צודק לחלוטין !
אינך מאמין ? הרם טלפון אל מר אריק פלדמן והיווכח. דרקוניסט: קבל חיבוק מאביה ! אתההצפון !![]()
![]()
ועוד דבר: גדול חובבי האוטובוסיםאיזה שטויות
נווה שאנן נשאר שלם ובריא ועדיין עומד במקומו!
יש משהו בתשובה שלךזה לא סניף נווה שאנן?
תן לאבא את התמונה הזו שיהנה:כן
התמונות הראשונות צולמו ליד מוזיאון אגד כאשר אבא שלי לקח את התלמידים שלו לביקור במוזיאון, והאחרונה זה בסניף כרמל בחיפה (הסניף של אבי) כרגע זה כמובן סניף חוף הכרמל אין כבר סניף כרמל..... (חבל...)
ותן לו גם את זו שיהנה:תן לאבא את התמונה הזו שיהנה:
תגיד לו שזה מסניף "חורב"...![]()
וגם את זו:. יאללה ביייי...ותן לו גם את זו שיהנה:
מאיזו שנה התמונה??תן לאבא את התמונה הזו שיהנה:
תגיד לו שזה מסניף "חורב"...![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.