תמונה של הל' של אבא שלי

מצב
הנושא נעול.

PhaNToMI

New member
כן

כן
התמונות הראשונות צולמו ליד מוזיאון אגד כאשר אבא שלי לקח את התלמידים שלו לביקור במוזיאון, והאחרונה זה בסניף כרמל בחיפה (הסניף של אבי) כרגע זה כמובן סניף חוף הכרמל אין כבר סניף כרמל..... (חבל...)
 
זה לא סניף נווה שאנן?

כן
התמונות הראשונות צולמו ליד מוזיאון אגד כאשר אבא שלי לקח את התלמידים שלו לביקור במוזיאון, והאחרונה זה בסניף כרמל בחיפה (הסניף של אבי) כרגע זה כמובן סניף חוף הכרמל אין כבר סניף כרמל..... (חבל...)
זה לא סניף נווה שאנן?
 
ואתה צודק 100%. ../images/Emo140.gif

נווה שאנן כן אבל טבעון נסגר
והתווסף לסניף נו"ש ככה לפחות אני הבנתי
ואתה צודק 100%.
 
בכלל לא שטויות. הוא צודק לחלוטין !

איזה שטויות
נווה שאנן נשאר שלם ובריא ועדיין עומד במקומו!
בכלל לא שטויות. הוא צודק לחלוטין !
אינך מאמין ? הרם טלפון אל מר אריק פלדמן והיווכח. דרקוניסט: קבל חיבוק מאביה ! אתה
הצפון !
 
תן לאבא את התמונה הזו שיהנה:

כן
התמונות הראשונות צולמו ליד מוזיאון אגד כאשר אבא שלי לקח את התלמידים שלו לביקור במוזיאון, והאחרונה זה בסניף כרמל בחיפה (הסניף של אבי) כרגע זה כמובן סניף חוף הכרמל אין כבר סניף כרמל..... (חבל...)
תן לאבא את התמונה הזו שיהנה:
תגיד לו שזה מסניף "חורב"...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה