תמונה שלי בבקסייד פליפ...

CKYbeer7

New member
יההההההה

סטייל, גובה התרגיל, סביבת הביצוע: קיבלת בכולם 10 מתוך 10. אתה אבי לוזיה של הדור הבא בישראל, העם גאה בך....ולתפארת מדינת ישראל!!!! רק שים שוב תתמונה של הוריאל פליפ.
 

msn1

New member
יהההההההההההההההההההה

סטייל וואי ואני חשבתי שהתמונה של אליק פלים בקסייד 5-0 תיהיה התמונה הכי טובה החודש כנראה שטעיתי....
 

CKYbeer7

New member
סקרררררר

מה יותר יפה הבקסייד פליפ שלו או הוריאל פליפ....אני אומר הוריאל פליפ.....ממש יפה, תמשיך ככה גל בן משה...
 

sssddd2

New member
יש לי שאלה חשובה

אתם רציניים בקשר לזה שזה יפה? כי לדעתי זה תמונה ממש ממש חרא בלי לפגוע במי שעשה ת'תמונה, זה צילום ממש מגעיל , הבקסייד פליפ גם אבל יותר טוב מהוריאל!
 

הסקרן

New member
בטח ההתעוררות לעולם האמיתי

תהיה לך ממש כואבת אני מקווה שתיפול על משהו רך
 

Hell ad

New member
תגיד, בן כמה אתה?

סלח לי על העצלנות להביט בכרטיס\לבדוק בהודעות אחרות
 
למעלה