תמונה יפה.אני מנחש שצולמה../images/Emo15.gif
בסרט צבעוני ובפוטושופ שונתה לשחור לבן? היכן צולמה? זה נראה כמו מיים שנשפכים לתוך פתח של מערה או משהו כזה. השחור/לבן גורם להם להראות כמו קרח או מלח. על הסלע יש חלק שנראה כמו נטיפים. אז עכשיו כשאני אכול סקרנות עד שתגלה איך צילמת ועם מה?