תמונה ראשונה שלי בפורום

ARGON

New member
תמונה יפה.אני מנחש שצולמה../images/Emo15.gif

בסרט צבעוני ובפוטושופ שונתה לשחור לבן? היכן צולמה? זה נראה כמו מיים שנשפכים לתוך פתח של מערה או משהו כזה. השחור/לבן גורם להם להראות כמו קרח או מלח. על הסלע יש חלק שנראה כמו נטיפים. אז עכשיו כשאני אכול סקרנות עד שתגלה איך צילמת ועם מה?
 

minime2000

New member
סרט ש/ל

התמונה צולמה בשעות הצהריים בלי שום שינוי על ידי מחשב צמצם סגור מהירות איטית מדידת אור נקודתית וללא חצובה(סרט T400). שמח שנהנת
 

מומיק

New member
אם רק היה קצת יותר מרחוק.....

לא היה מזיק. לתת לצילום קצת "איוורור".
 

guyo

New member
ברוך הבא ! תגובתי שולחת אותך למיכלש

חורף, בצילום של מיכלש http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=215&msgid=11105899 ראה את תגובתי אליה
 

iris10

New member
ברוך הבא לפורום - יופי של התחלה |לב

אם לא היית אומר לא הייתי מנחשת שזה פתח של מערה תמונה טובה
 
למעלה