בס"ד זה מדהיםםם ש...
שאפשר לצלם נס שכזה!! ולמה זה קורה?! כי עם ישראל נחלש באמונתו, אף נכתב בתורה שכשאדם הולך לעולמו מראים לו את כל במעשיו בצורה כזאת שיוכל לראות לנשום ולהריח, והיו שלא אאמינו, איך יתכן שיראו לנו את מעשינו שקרו בעבר? ולכן הקב"ה נתן לנו את הבינה והדעת כדי ליצר מצלמות פילים, ווידאו, וכו', כדי שיווכחו שזה אפשרי. כן ניסים היו הם עכשיו ויהיו!! תבורכו מאת השם בשבוע טוב