תמונה מקורית של הבאבה סאלי מרכסים..

Ncoder

New member
תמונה מקורית של הבאבה סאלי מרכסים..

באדיבות יוסי בן נפושי .
 

Ncoder

New member
אולי יהיה לכם יותר קל ככה ../images/Emo13.gif ...

שבת שלום לכל עם ישראל.
 
בס"ד זה מדהיםםם ש...

שאפשר לצלם נס שכזה!! ולמה זה קורה?! כי עם ישראל נחלש באמונתו, אף נכתב בתורה שכשאדם הולך לעולמו מראים לו את כל במעשיו בצורה כזאת שיוכל לראות לנשום ולהריח, והיו שלא אאמינו, איך יתכן שיראו לנו את מעשינו שקרו בעבר? ולכן הקב"ה נתן לנו את הבינה והדעת כדי ליצר מצלמות פילים, ווידאו, וכו', כדי שיווכחו שזה אפשרי. כן ניסים היו הם עכשיו ויהיו!! תבורכו מאת השם בשבוע טוב
 
איך נעשתה התמונה הזו?

התמונה הזו באמת מדהימה. מישהו יכול לומר בבקשה מה היה הסיפור שם? אני לא כל כך מעודכן.
 

asaf2000

New member
היה

הם הדליקו שם נרות שבת ונרות לע"נ הבבא-סאלי זי"ע והצטבר פיח שחור על הקיר וכשהם ניקו את הפיח חלק ממנו לא ירד ויצר את הדיוקן הזה על הקיר והם לא שמו לב עד שאחד השכנים שאל מי צייר את הבבא-סאלי על הקיר...
 
למעלה