תמונה מבניית נמל אשדוד

מצב
הנושא נעול.
תמונה מבניית נמל אשדוד

תמונה מבניית נמל אשדוד
צילם בוריס כרמי והתמונה הופיעה ב"דבר השבוע" משנת 1962
 
בתקופה ההיא הייתי המון בנמל

תמונה מבניית נמל אשדוד
צילם בוריס כרמי והתמונה הופיעה ב"דבר השבוע" משנת 1962
בתקופה ההיא הייתי המון בנמל
אבא שלי עבד בבנית נמל עד 1961 כשאז התחילו לבנות את נמל אשדוד ואבא עבר לשם, הוא עבד שם במחלקת ההנדסה והיה בין מתכנני הטטרפודים, אלה גוש הבטון הגדולים שנמצאים במזח, ובחופשים נסעתי איתו המון לעבודה, התמונה הזאת מזכירה לי המון
 

yaser21386

New member
אלונה

בתקופה ההיא הייתי המון בנמל
אבא שלי עבד בבנית נמל עד 1961 כשאז התחילו לבנות את נמל אשדוד ואבא עבר לשם, הוא עבד שם במחלקת ההנדסה והיה בין מתכנני הטטרפודים, אלה גוש הבטון הגדולים שנמצאים במזח, ובחופשים נסעתי איתו המון לעבודה, התמונה הזאת מזכירה לי המון
אלונה
אז אבא שלך היה קשור איכשהו לרפול ז"ל ? הרי רפול היה לפי מיטב ידיעתי ממייסדי נמל אשדוד...
 
ועוד תמונה מנמל אשדוד

תמונה מבניית נמל אשדוד
צילם בוריס כרמי והתמונה הופיעה ב"דבר השבוע" משנת 1962
ועוד תמונה מנמל אשדוד
האם זה אותו קטר ? (בתמונה שלי זה דקוביל TE900, אחד מכמה ששימשו לבניית הנמל, ושינוע הסלעים ממחצבות טירת-יהודה ובנימינה). גם קטר 44T שימש למטרה זו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה