תמונה ישנה ונדירה

תמונה ישנה ונדירה

של גילמור עם להקתו ה-Jokers Wild עוד לפני הצטרפותו לפלויד ב-1968 זה כמובן תקליט RoIO ומי שמצליח לשים את הידיים שלו עליו יהיה בטח שמח! ובעלים של אוצר נדיר וקטן! שבוע טוב
 
זה לא ROIO

הלהקה הוציאה EP רשמי. נדמה לי שמספר העותקים שנמכרו היו בערך 20 - ורובם נקנו ע"י קרובי המשפחה ומוקירי זכרם של חברי הלהקה.
 
תיקון קל

יכול להיות שהסינגל שמופיע בתמונה הוא סינגל מזוייף - אבל Jokers Wild אכן הוציאו EP (עם 4 שירים, כמדומני).
 

flowerboy69

New member
תיקון לתיקון

ה ep לא יצא למכירה אלא לשימוש ביתי בלבד.התמונה הנ"ל איננה מהתקליטון המקורי אלא של תקליטון לא חוקי שנעשה לפני כמה שנים ונדמה לי כולל את אותם 4 השירים.גם תקליטון זה נוצר בכמות קטנה ומוגבלת.
 
Jokers wild הוציאו EP עם 5 שירים

בחברת DECCA, בה הם היו חתומים. זה היה EP ממש. מה זה "לשימוש ביתי"? להלן התמונה. גילמור משמאל. הלהקה היתה אמורה להוציא גם סינגל, אבל הוא נגנז לאחר שהמבצעים המקוריים (האמריקאיים סם ודייב) הוציאו את השיר בעצמם.
 
מראיון עם גילמור משנת 2003

גילמור אומר שהלהקה הפיקה את התקליט בעצמה. זה היה בעצם LP עם צד אחד, ובו 5 שירים. הם הדפיסו כ-50 עותקים ומכרו אותם לאוהדים בקיימברידג'. זה היה בשנת 1965 בערך.
 

flowerboy69

New member
אני לא חושב שזה נכון

ממה שידוע לי התקליט/ון לא יצא למכירה אלא חולק לחברים וקרובים.צריך לבדוק את זה לעומק...יבוצע יותר מאוחר...
 
ראה מה שציטטתי

מהראיון עם גילמור. הוא אמר שהם הדפיסו כ-50 עותקים ומכרו אותם לאוהדיהם בקיימברידג'. זה לא רחוק מ"חלוקה לחברים וקרובים".
 
אני הגעתי לזה דרך זה....

http://www.pf-roio.de/text/surprise.html אז אם את אומרת, אז יכול להיות שאחד מה-20 האלה החליט לשווק אותו בדרכים בלתי-חוקיות?
 

flowerboy69

New member
כנראה

שמישהו שהיה לו את התקליטון הקליט אותו ויצר תקליטון לא חוקי שיצא למכירה ושוב-גם הוא בכמות קטנה יחסית.
 
לא, זה יותר פשוט..

מכיוון שלא ניתן להשיג את השירים שב-EP כיום - הם לא יצאו בשום מהדורה חדשה - הרי שהבוטלגרים עושים כסף טוב מהוצאת השירים בבוטלגים, בדומה למה שהבאת. כמובן, את השירים ניתן לשמוע ברחבי הרשת ללא הוצאה כספית, אם מחפשים.
 
אם אני זוכר נכון

את כתבת פעם בפורום שהחומרים שלהם נחשבים למאוד קשים להשגה, ביחד עם עוד כמה דברים "ששמורים מתחת לבלאטה של הפלויד". אז חשבתי שאפשר לסמן וי על אחד מהם
 
אכן...

לא מזמן נמכר אחד מהעותקים המקוריים של ה-EP ב-ebay באיזה סכום עתק. לגבי מה שיש (או אין) לפלוידים מתחת לבלטות - אלו דברים שאפילו לא נמצאים בידי אחרים, כך שאין מה לדבר אפילו על ROIOS.
 

flowerboy69

New member
לגבי זה...

קודם כל-זה לא תקליט אלא תקליטון 7" גילמור ולהקתו עשו תקליטון דמו עם כמה שירים למשפחה הקרובה.אחד מהם נמכר לאחרונה ב 800 פאונד... מישהו שהשיג את ההקלטה יצר תקליטון לא חוקי של העותק המקורי והוא נמכר במהדורה מוגבלת נדמה לי של 500 העתקים ועל כל אחד יש מספר.השירים דיי נחמדים. יש לציין שאת אלבום הסולו הראשון שלו הוא למעשה עשה עם אותה להקת נעוריו... ואת כל זה אני יודע כי יש לי את התקליטון הזה באוסף... זה אומר שיש לי אוצר קטן?...:)
 
למעלה