תמונה בתוך תמונה ???

רויטל264

New member
תמונה בתוך תמונה ???

אני רוצה להכניס תמונה בתוך תמונה ז"א תמונה של בנאדם בתוך תחנת אוטובוס,קניון,בעיתון וכו..... האם יש תוכנה שניתן להוריד ושתעשה את הפעולה שאני רוצה??? אשמח לדעת תודה.
 

ed99

New member
אולי בעתיד!

גם התוכנה המשוכללת ביותר לא תוכל לדעת מה את רוצה. איך היא תדע איפה את רוצה למקם? באיזה זווית הגודל וכו' אם לא תגדירי לה את זה? בתוכנת הפוטושופ (ובאחרות) יש את הכלים שיאפשרו לך לעשות את זה בצורה מצויינת אבל עדין את זו ששולטת עליה. אולי פעם ימציאו תוכנה שתקרא את המחשבות שלנו אז זה יהיה אפשרי! בינתיים צריך לעשות לבד...
 

ed99

New member
התקנת פוטושופ

פוטושופ לא מורידים אלא קונים (לפחות פה בפורום....) אם את מתמצאת בתוכנה את יכולה להוריד ל- 30 יום ניסיון מאתר אדובי. הקישור של מחכה לתקווה צרפה להודעה שלה נתנה לי רעיון: את מכירה את החברות שמאפשרות עיצוב אלבומים? (יש המון אבל כרגע זוכרת את לופה) יש להם כל מיני רקעים ואת מצרפת את התמונה זה לא בידיוק למה שהתכוונת אבל זו אפשרות. בכל מיקרה גם אם את עובדת על פוטושופ זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע.
 

פלכשמה

New member
או האתר הזה?

שבו אפשר לשלוט בחלק התמונה שאותו רוצים לשלב http://www.funphotobox.com/ ולשילוב תמונות בעיתונים למיניהם, ועוד כמה אפשרויות חמודות, יש את "איחולן", שבו אפשר לשלב גם טקסט.
 
למעלה