תמונה אחת ללילה טוב...

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
אז היה מדובר רק בחלונות שמורמים מלמטה?

לא בטחונית, אלא בטיחותית. בשנות ה-50 המאוחרות
ומעט אל תוך שנות ה-60 המוקדמות - היתה חובה להתקין פס ברזל יחיד בחלקו הנמוך יותר של החלון. בסביבות 1964 כבר הוחלט להתקין שני פסים משום שילדים הוציאו ראש וידיים החוצה דרך החלון והיו גם תאונות.
קח תזכורת היסטורית שתסייע לך לזכור על מה סחבק מדבר....
לילה טוב !
אביה.
אז היה מדובר רק בחלונות שמורמים מלמטה?
 
והחידה הגדולה:
666-296 עדיין קיים ושלם גם היום ! היכן

תמונה אחת ללילה טוב...

666-296 "האמבטיה" הירושלמית שלנו או מה שנשאר ממנה....כיום אף לא זכר.
במקור היא הגיעה כרטיסנית עם דלת שלישית מאחור והופעלה ברציף דניה בקווים 6, 6/1 ו- 6/2 של אגד בירושלים.
קצת מידע עליה:
נכנסה לשירות בירושלים בחודש פברואר 1970 כאשר עלתה לראשונה על כביש ביום 08.02.1970.
הושבתה ביום: 31.12.1989,
נגרטה ממצבת הרישוי ביום: 31.05.1990,
מספר השלדה: 70-9287902904, דגם: ליילנד רויאל טייגר, מרק2.
מודל: 1970.
לילה טוב.
אביה.
והחידה הגדולה:
666-296 עדיין קיים ושלם גם היום ! היכן
הוא בדיוק נמצא? (לא בשום מתקן של אגד).
כאשר ציינתי שלא נשאר ממנו זכר, התבלבלתי עם 666-298 שממנו לא נותר דבר, אך 296 נותר שלם ואפילו ניתן לצלמו.
מי שיענה נכון על החידה יבורך ויוכיח ידע "גרוטאתי מתקדם" !~
 
רמז ראשון לפתרון החידה: 666-296 נמצא בחצר סגורה ב

והחידה הגדולה:
666-296 עדיין קיים ושלם גם היום ! היכן
הוא בדיוק נמצא? (לא בשום מתקן של אגד).
כאשר ציינתי שלא נשאר ממנו זכר, התבלבלתי עם 666-298 שממנו לא נותר דבר, אך 296 נותר שלם ואפילו ניתן לצלמו.
מי שיענה נכון על החידה יבורך ויוכיח ידע "גרוטאתי מתקדם" !~
רמז ראשון לפתרון החידה: 666-296 נמצא בחצר סגורה ב
באזור הסמוך לירושלים והמוקף ביערות. אין סיכוי שגנבי מתכות יצליחו להגיע אליו אי פעם כי במקום יש שמירה הדוקה 24 שעות ביממה בגלל אופיו של המקום. המקום הינו מקום אזרחי לחלוטין ואין לו שום קשר לצה"ל. היכן נמצא 666-296 ??
 
איפה בועז המנוול איפה ???


רמז ראשון לפתרון החידה: 666-296 נמצא בחצר סגורה ב
באזור הסמוך לירושלים והמוקף ביערות. אין סיכוי שגנבי מתכות יצליחו להגיע אליו אי פעם כי במקום יש שמירה הדוקה 24 שעות ביממה בגלל אופיו של המקום. המקום הינו מקום אזרחי לחלוטין ואין לו שום קשר לצה"ל. היכן נמצא 666-296 ??
איפה בועז המנוול איפה ???

איך הוא לא מנסה לפתור את החידה???
ועד שהוא או מישהו אחר ינסה - הנה 666-444 של המקשר ואח"כ של אגד...קל מאוד לזהות שהתמונה צולמה בתחילת ראש הגשר של הירידה אל תעלת סואץ כלומר בסוף 1973.
שבת שלום,
אביה.

 

בועז ל

New member
אני כאן, שריר וקיים ולא מפסיק לצחוק מהשרשור הזה.

איפה בועז המנוול איפה ???

איך הוא לא מנסה לפתור את החידה???
ועד שהוא או מישהו אחר ינסה - הנה 666-444 של המקשר ואח"כ של אגד...קל מאוד לזהות שהתמונה צולמה בתחילת ראש הגשר של הירידה אל תעלת סואץ כלומר בסוף 1973.
שבת שלום,
אביה.
אני כאן, שריר וקיים ולא מפסיק לצחוק מהשרשור הזה.
ועדיין תוהה אם פיצוח פיסטוקים הותר באוטובוסים של אגד באותן שנים.
 
הנה 2 שלטים שמתירים לעשן בחצי אוטובוס !

אני כאן, שריר וקיים ולא מפסיק לצחוק מהשרשור הזה.
ועדיין תוהה אם פיצוח פיסטוקים הותר באוטובוסים של אגד באותן שנים.
הנה 2 שלטים שמתירים לעשן בחצי אוטובוס !
אני זוכר שישבתי בספסל האחורי בגיל 18 עם סיגריה וכל האוטובוס היה אפוף עשן....בקושי ניתן היה לראות את הנהג מהחלק האחורי....



 

בועז ל

New member
גדול, אחינו המלעון. זה ידוע שהעשן בשטח בינעירוני

הנה 2 שלטים שמתירים לעשן בחצי אוטובוס !
אני זוכר שישבתי בספסל האחורי בגיל 18 עם סיגריה וכל האוטובוס היה אפוף עשן....בקושי ניתן היה לראות את הנהג מהחלק האחורי....
גדול, אחינו המלעון. זה ידוע שהעשן בשטח בינעירוני
בריא הרבה יותר.
 
אם עסקינן בנסיעה בינעירונית, אזי זכורה לי במיוחד

גדול, אחינו המלעון. זה ידוע שהעשן בשטח בינעירוני
בריא הרבה יותר.
אם עסקינן בנסיעה בינעירונית, אזי זכורה לי במיוחד
נסיעה בשנת 1980 בערב של אמצע השבוע לתל-אביב בקו 405, כאשר האוטובוס כמעט ריק וזהו סקניה V8 145 עדיין בצבעי כחול-לבן כאשר אני יושב בספסל האחורי בכסא האמצעי החולש על כל האוטובוס (בסקניה היה הספסל האחורי גבוה משמעותית מיתר הכסאות) והאוטובוס טס בכביש 1. הגענו לתל-אביב בחצי שעה וכל הנסיעה היה רעש אימתני מהמנוע שסחב מצויין. הנחתי שהנהג עשה שיחרור פלומבה למשאבת הדלק של המנוע החזק כי מהירות הנסיעה של האוטובוס היתה מסחררת. להערכתי הרבה מעבר ל-120 קמ"ש ונסיעה במהירות כזו יכולה היתה להתאפשר רק אם הנהג ערך איזה שינוי במנוע...היתה תקופה אחרת ויפה. הרבה יותר מהנה מכיום.
 

בועז ל

New member
אהבתי את הסקאניות של הימים ההם.

אם עסקינן בנסיעה בינעירונית, אזי זכורה לי במיוחד
נסיעה בשנת 1980 בערב של אמצע השבוע לתל-אביב בקו 405, כאשר האוטובוס כמעט ריק וזהו סקניה V8 145 עדיין בצבעי כחול-לבן כאשר אני יושב בספסל האחורי בכסא האמצעי החולש על כל האוטובוס (בסקניה היה הספסל האחורי גבוה משמעותית מיתר הכסאות) והאוטובוס טס בכביש 1. הגענו לתל-אביב בחצי שעה וכל הנסיעה היה רעש אימתני מהמנוע שסחב מצויין. הנחתי שהנהג עשה שיחרור פלומבה למשאבת הדלק של המנוע החזק כי מהירות הנסיעה של האוטובוס היתה מסחררת. להערכתי הרבה מעבר ל-120 קמ"ש ונסיעה במהירות כזו יכולה היתה להתאפשר רק אם הנהג ערך איזה שינוי במנוע...היתה תקופה אחרת ויפה. הרבה יותר מהנה מכיום.
אהבתי את הסקאניות של הימים ההם.
באו לאחר הטייגרים והשינוי בנוחות הנסיעה וגם בכושר הסחיבה הורגש היטב בעליית הקסטל.
 
אני בכלל אהבתי את הימים ההם כאשר

אהבתי את הסקאניות של הימים ההם.
באו לאחר הטייגרים והשינוי בנוחות הנסיעה וגם בכושר הסחיבה הורגש היטב בעליית הקסטל.
אני בכלל אהבתי את הימים ההם כאשר
הכל היה איכותי יותר ומעניין יותר. אוטובוס היה אוטובוס ולא איזה חתיכת קונטיינר מפח עדין על גלגלים כמו היום. חוויית הנסיעה בטייגר היתה אחרת והרגשת שאתה נוסע באוטובוס ולא יושב באיזה אולם פלסטי מגעיל וסינטטי כמו היום. אף אחד לא היה מפונק ונסענו לאילת בכיף בלי מזגן ובלי בטיח. טיילנו בדרכי סיני בלי מזגן ובלי פינוקים והאויר היה נקי יותר. מי צריך את כל החידושים של היום? הם רק הופכים אותנו לעצלנים ושמנים.....
 

ה2

New member


אני בכלל אהבתי את הימים ההם כאשר
הכל היה איכותי יותר ומעניין יותר. אוטובוס היה אוטובוס ולא איזה חתיכת קונטיינר מפח עדין על גלגלים כמו היום. חוויית הנסיעה בטייגר היתה אחרת והרגשת שאתה נוסע באוטובוס ולא יושב באיזה אולם פלסטי מגעיל וסינטטי כמו היום. אף אחד לא היה מפונק ונסענו לאילת בכיף בלי מזגן ובלי בטיח. טיילנו בדרכי סיני בלי מזגן ובלי פינוקים והאויר היה נקי יותר. מי צריך את כל החידושים של היום? הם רק הופכים אותנו לעצלנים ושמנים.....
 

alantan

New member
לי זכורים קרונות העישון בטיוב, הרכבת התחתית הלונדונית

גדול, אחינו המלעון. זה ידוע שהעשן בשטח בינעירוני
בריא הרבה יותר.
לי זכורים קרונות העישון בטיוב, הרכבת התחתית הלונדונית
הקרונות הללו היו תמיד פנויים יותר מאשר הקרונות הרגילים, והתקרה שלהם היתה צהובה מהניקוטין.
 
אני מניח שכן כי לא היו אז אגוזי קאשיו....


אני כאן, שריר וקיים ולא מפסיק לצחוק מהשרשור הזה.
ועדיין תוהה אם פיצוח פיסטוקים הותר באוטובוסים של אגד באותן שנים.
אני מניח שכן כי לא היו אז אגוזי קאשיו....

היו אלה שנים נהדרות של תמימות, גרעיניות, ארסיאליזם מצוי, ועיתונים בשחור-לבן.
מה שהכי זכור לי הוא הריח שהיה בטייגרים הירושלמיים במיוחד בימי חורף: ריח סולר מעורבב עם אויר של גשם, עם סירחון של פיצוחים ועם ריח של מעילים מיושנים שהתערבב עם ריח אדי הדלק....משהו שרק בטייגרים ניתן היה להריח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה