תמהיל וריביות

תמרי66

New member
תמהיל וריביות

איך משיגים ריביות טובות?? אני לוקחת 500K ובינתיים קיבלתי: 2.51% למשתנה כל 5 שנים ל-20 שנה 6.49 לקבועה לא צמודה ל-20 שנה 3.7 לקבועה צמודה ל-20 שנה פריים מינוס 0.8 לא נראה לי משהו לפי מש שראיתי כאן. לגבי התמהיל מה דעתכם על שליש קבועה, שליש משתנה ושליש פריים?
 
../images/Emo82.gif התנהלות עקומה

תחשוב שאתה רוצה לקנות רכב ודבר ראשון אתה מחליט על הצבע ובודק איזה מכוניות יש בצבע הזה....... ההחלטה המשמעותית והחשובה היא המסלול או המסלולים שמתאימים לכם. ההחלטה הפחות משמעותית זה הריביות ההבדל בין הריביות שנותנים הבנקים הם 0.1%-0.2% ואילו ההבדל בין המסלולים יכול להיות 3%-4% פי 20. התמהיל שהצעת גרוע ביותר . תלמד על סוגי המסלולים ייתרונות וחסרונות וספר מהי היכולת החודשית שלך ומהו הגבול ה"אדום" לתשלומים חודשיים
 

ab1729

New member
אמממ

"איך משיגים ריביות טובות?" הולכים לבנקים נוספים ומתמקחים. "לגבי התמהיל מה דעתכם?" אין נתונים ולכן כל התייחסות תהיה חסרת טעם.
 
חלה ירידה בריבית קבועה צמודה בבנקים למשכנתאות

כך ל-20 שנה ניתן להגיע ל-3.3%-3.4% בדיסקונט וטפחות. דיסקונט משחרר גם את הפריים - ניתן להגיע במקרים מסוימים עד פריים - 1%. טפחות, אמנם פחות, שינה מעט את מדיניותו בהקשר לפריים. משתנה בתמהיל שלך אמורה להיות לדעתי לא פחות מכל 5 שנים וחלקה קטן יחסית לאור קבועה נמוכה כל כך.
 
למעלה