תם עידן ליטוף הבדים החדשים!!!

nivaziv

New member
תם עידן ליטוף הבדים החדשים!!!

קדימה לעבודה! אתחיל בכרית ( למעשה ציפית לכרית ) בצבעים של "בנים" עם אלמנטים של כלב... כאן בקולאג' ובפליקר בהרחבה
 
אליפות! והבדים מקסימים ו..

האפליקציה של הכלב, והאוזן והתסרטים המחוברים ו.. פשוט אדיר!
 

nivaziv

New member
תודה, איזה כיף

להראות לאנשים שנכנסים לפרטים, אתן ממש מסתכלות בציציות... תודה
 
אוי, ניבה, איזה יופי!

איזה כיף לנועם שלך, אני בטוחה שכל החברים בסינגפור מקנאים בו... (מקווה שלא התבלבלתי....)
 

nivaziv

New member
תודה, ממש לא התבלבלת

השמיכה הכרית ונועם ( ואני כמובן) נפגש בעוד חודש...
 
יה! איזה מהמם הבד הזה עם הילדים משתוללים!

זה כחול או שאני צריכה להביא את המשקפיים? הוא מקסים ברמות על. זה גם מהשלל מהמזרח? כי לא נתקלתי בכזה בשום מקום
 

nivaziv

New member
הבד הזה באמת מקסים ברמות

הילדים לא משתוללים אלא משחקים בים...הוא בצבע כחול תכלת והוא דווקא משוק הבדים בפריז, יש כתובת לכל מי שמעונינת...
 
למה להתעסק בסמנטיקה כשאפשר להתעסק בכתובות

 

nivaziv

New member
בדיוק. יורדים במטרו של

הסקרקר ומתחילים ללכת לאיבוד בין שלל חנויות הבדים והסידקית בדים איכותיים ומדהימים, מחירים בשמים אבל לפעמים יש סיילים מטורפים ואז ממש שחקת אותה
 

justmom

New member
נכון גן עדן לחובבות בדים?

אני מביאה משם את ה-backings לשמיכות - יש להם בדים מדהימים ברוחב 2.40 מטרים, וזה חוסך לי לתפור את הגב של השמיכה.
 
נראה לי שגם אני כמו רות26 אחפש

מורה להרחבת אוצר המלים.....‬
מקסים זה כבר לא מספיק טוב במקרא הנ"ל והבדים
המילים
 
למעלה