תם חלק א´.

kirk hammet

New member
תם חלק א´.

נגמר חלק א´ במיני סדרה על ישו. יותר מדי נוצרי , אני אומר לכם. יותר מדי מנקודת מבט של האמת המוחלטת - של ישו. כאילו אין שום הסבר הגיוני לניסים שלו , כביכול. ואני שואל - למה ? למה אנשים מתעקשים להציג רק נקודת מבט אחת ? ולמה נותנים לאנשים כאלו לעשות דבר כזה , כביכול חשוב מבחינה היסטורית ? לא בסדר. האחים שלי הולכים מכות. ואחד מהם עירום כביום היוולדו. למה אני ?
 

PsiChO

New member
רק יהודים

ישימו תוכנית על ישו בחג שמחת תורה. לא מבין אותם. באמת שלא. אה... וואלה אני חלק מהם. פסיכי*נראה לי שזה היום הכי משעמם שהיה לי בחיים
 

Super giRl

New member
לא לא, רק יהודים

ישימו סרט כמו "היום השלישי" בתקופה כזאת.
 

MERD!

New member
משעשע...

"סרט כמו היום השלישי בתקופה כזה" חס וחלילה, בתקופה כזאת... מממ לא משנה, עמדתי להגיב אבל שיניתי את דעתי. (כתבתי אז אני בכל זאת הולך לשלוח.)
 

Super giRl

New member
אני שונאת כשעושים את זה.....

רוצה להגיב?-תגיב. חלאס. סתם נראה לי שבניינים מתפוצצים זה לא במקום עכשיו, נו שוין.
 

MERD!

New member
נו באמת, בניינים מתפוצצים.

זה לא אומר כלום, לפי דעתי התקופה דיי עברה, עכשיו מה שאת צריכה לדאוג לו זה המלחמה לא הבניינים בהתחשב שזה היה לפני חודש. הסרטים לא משנים כלום באווירה, לא מוצא חן בעינך אל תראה, אבל אם משהו מטריד אותך אל תתני לזה להיות בדיון.
 

Super giRl

New member
כן באמת. זה עדיין טרי.

וזו דעתי, כי למה ערוץ 4 החכמים שידרו את זה? כותרת בעיתון לפני שבועיים: " אפוקליפסה - כמו שראינו בסרטים כמו היום השלישי" האנשים החכמים של ערוץ4: "וואו, בטוח שכל מי שעדיין לא ראה ממש ירצה לראות את זה כי זו כמעט מציאות" לדעתי זה חוסר טקט. זה לא מטריד אותי, אל תכניס לי מילים לפה. ואני אכניס את מה שנראה לי לנכון להכניס לדיון, ואני לא, ממש לא, בהחלט לא, שואלת אותך לגבי זה.
 

MERD!

New member
אולי את לא

שואלת אותי, אבל גם אף אחד לא שואל אותך. אני בספק עם ערוץ 4 ישב כל כך הרבה זמן על ההחלטה של איזה סרט לשים בכל שעה בכל יום כל הזמן. אני מגיע ל2 אפשרויות. 1, הוא קובע את זה בתחילת השבוע, אבל עדיין בלי הרבה התוועצויות עם אנשים אז אני בספק אם היה מצב "וואו, בטוח שכל מי שעדיין לא ראה ממש ירצה לראות את זה כי זו כמעט מציאות" 2. הוא קובע תקופה ממושכת לפני, ואז שידורו של הסרט היה קבוע מראש והם לא יכולים לשנות אותו בלי לדפוק את שאר המערכת שלהם בצורה כלשהיא. בעצם, 3- הם קבעו את זה מהסיבה שאמרת, והאמת אני ממש לא שם זין אם זה היה כך. אם זה חוסר טאקט אז זה חוסר טאקט, וממש לא אכפת לי, אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של טאקט אני חושב שזה טיפשי, חסר תועלת, וסתם מטריד. ורק להראות לך שגם אני יודע להשתמש בהדגשה, אני לא שם זין מה את כן או לא מכניסה להודעות שלך, אני אפילו לא קורא את ההודעה שלך. לא זכרתי שאת בכלל מהפורום הזה עד שאתמול הערת שלא היית בהודעה שלי. אבל תהני לך, תעשי מה שאת רוצה, אני האיש האחרון שיגיד לך אחרת.
 

MERD!

New member
הא....

מצאתי את הבעיה שלך, טוב אחת מהן. "אם זה מטריד אותך אל תתני לזה להיות בדיון" בדיון = לא מציאותי דימיוני, ולא בדיון כמו בשיחה.
 

yoavsc

New member
איזה קשקוש.

בן לאדן הוא לא חייזר. וכאן זה לא ארה"ב, ומי שזה מפריע לו כל כך שלא יראה. "אין כמו ריח של נאפלם טרי על הבוקר", (אפוקליפסה עכשיו) ציטוט לא מדויק. זה סרט שיותר יתאים למה שיקרה עכשיו. והוא מוקרן עכשיו בקולנוע. סרט חובה דרך אגב.
 

נעל

New member
בדיוק מה שהיית מצפה מסדרת דרמה

וזה מה שהייתה הסדרה הזו, לפחות לפי הגדרת המדריך (נעל לא צפתה, כך שקשה לה להרחיב בנידון). יש להתייחס אליה יותר כאל המחזה של כתבי הברית החדשה (באיזה חזון הם בחרו? (היה כתוב בפתיחה?)) - טקסט דתי שלא באים לערער עליו עם שחקנים מאופרים להפליא, מאשר כאל סדרת תעודה. אף אחד לא בא בטענות לכותבים של Jesus Christ Superstar, שלא עצרו את המחזמר על-מנת לפתוח דיון ציבורי בנוגע לאשליות השונות שהיו יכולות לתעתע באלו שדמיינו את ישו מהלך על המים. נעל, שכבר לא זוכרת הרבה מהמחזמר
 

דשא! חזר

New member
הם עיוותו שם את כל הפרטים

קודם כל הם בכלל לא דיברו על אנהא (Annes), שלדעתי הוא הכי מגניב בכל הסיפור. חוץ מזה ישו תלה את עצמו לפני ההכחשה של פיטר (שאני לא יודע אם היא בכלל היתה, הפסדתי איזה 40 דקות באמצע), ולא אחרי המשפט של ישו. שלא לדבר על זה שישו קם לתחיה אחרי שהואהיה צלוב שלושה ימים, שזה היה ביום ראשון, שאל "איפה אמא שלי?" ומת, ורק אז הוא אמר את המשפט הידוע "Father, into your hands I command my spirit" וקברו אותו 4 ימים אחרי. הוא לא נשאר בחיים!!! אארגגג... מעצבנים
 
למעלה