תם ונשלם הרוג'ר-סלאם.

Niminator

New member
הלאה להאללה.

זריקת אופטימיות. בכל אופן, במהלך השבועיים של אליפות צרפת הבלוג זכה במעל שש מאות כניסות. זו אולי רק אלפית מכמות הכניסות שקיבל הבלוג המקביל (והכתוב פחות טוב, יש לציין) של רפאל נדאל, אבל אני שמח שנכנסתם, קראתם, וכנראה שנהניתם, כי נכנסתם שוב. תודה לכולכם.
 

cley

New member
.

אתה יכול להביא קישור לבלוג של נדאל??.. ד"א, אני תמיד נהנה לקרוא ת'בלוג שלך..
 

pgprince

New member
nice

לפני שנה (בזכיה הראשונה של נדאל בר"ג) כתבתי שזו תחילתה של הנפילה של האימפריה השויצרית. פדרר סתם לי את הפה בזכיה ב- 3 גראנד סלאמים רצופים. לגבי חימר,הוכח ללא ספק שרוג'ר לא יכול על נדאל וזו סיבה מספיק טובה כדי לעשות מסיבות מטורפות בכל רחבי העולם!
ד"א, לא היתי בארץ 3 שבועות ואני כבר לא במקום הראשון בפנטזי
(הרבה בגלל בחירות "על עיוור" שעשיתי לפני הנסיעה)
 

Niminator

New member
אלכסי מילנר.

טניסאי צעיר (ואולי מבטיח) ישראלי. לא ידוע לנו עליו הרבה, אבל ממה שכן ידוע, הוא בחור גדול מאוד, שיכול לנצח כל אחד מחברי הפורום במשחק טניס ביד שמאל. כמו כן, הוא קנה כרטיס חופשי או שניים לטורנירים קטנים ברחבי העולם בעזרת כסף. עכשיו, המצב הוא כזה: מספר חברי פורום העבירו ביקורת על ההחלטות של מר אלכסי מילנר. אלכסי מילנר בעצמו נכנס לפורום, וענה על הביקורת בדרך לא לגיטימית, לדעתי. עד שהוא עצמו ענה לביקורת כמו ילד בן עשר, לא הייתה לי שום בעייה עם ההחלטות שהוא עשה. האמינו לי שהוא ממש לא השחקן היחידי בעולם שקונה כרטיסים חופשיים. מאז שנכנס לפורום וכתב את דעתו, הפך לבדיחת הפורום, ואם תשאלו אותי - בצדק. הפורום הוא מקום של כתיבה, ולא מגרש טניס, ולכן הרקע שלך כשחקן לא נותן לך עדיפות על חברי פורום אחרים. אם אינך יודע לענות לביקורת בצורה לגיטימית, אין שום סיבה נראית לעין מדוע ינתן לך איזה כבוד מיוחד, רק מכיוון שאתה יודע להכות בכדור טניס או שאתה יכול להרביץ למישהו כי אתה שור גדול ואימתני. למען האמת, אני שמח שהוא לא נכנס יותר לפורום ושפך שוב את חמתו, אולי זה מראה שהוא למד משהו מהפעם הקודמת, אולי הוא מתחרט על השטויות שהוא כתב, ואולי הוא סתם שכח שאנחנו קיימים. בכל אופן, אני רק יודע את זה - אלכסי מילנר הפך לסלבריטאי גדול יותר מטניסאים שוליים אחרים כמו אמיר חדד, הראל לוי ונועם אוקון בסביבות הפורום הזה בזמן האחרון.
 

vVkatieVv

New member
איך אני מזדהה עם מה שכתבת

לי בתור אוהדת מאוד מאוד גדולה של רוג'ר נהרס בערך כל השבוע הזה ויותר.. והכל בגלל האידיוט שחושב שהוא יודע לכתוב בלוג, מה שכן אני כל כך מקווה שעכשיו בעונת הדשה נדאליטו יושפל בדיוק כמו שמגיע לו! (גמני לא אוביקטיבית אבל אחרי הגמר אני פשוט לא יכולה לסבול אותו) והכי חשוב רוג'ר יזכה בווימבי וגם בחאלה..
 
למעלה