תל אביב על הבוקר....

טומי*

New member
תל אביב על הבוקר....../images/Emo42.gif

נראה יום קייצי של ממש יום קסום לכולם!
 

m70

New member
../images/Emo45.gifתמונה יפהפיה

ועצה קטנה בצילום-היה כדאי לצלם קצת יותר מקו החוף.
 

gesus

New member
תמונה ממש טובה../images/Emo54.gif

לא יודע אם זו האיכות או זה שאני כבר נמצא בחיפה 3 שבועות ומת כבר לחזור למרכז...
 
למעלה