תל אביב על הבוקר.... נראה יום קייצי של ממש יום קסום לכולם!
ט טומי* New member 23/1/03 #1 תל אביב על הבוקר....../images/Emo42.gif נראה יום קייצי של ממש יום קסום לכולם!
M m70 New member 23/1/03 #2 ../images/Emo45.gifתמונה יפהפיה ועצה קטנה בצילום-היה כדאי לצלם קצת יותר מקו החוף.
G gesus New member 23/1/03 #4 תמונה ממש טובה../images/Emo54.gif לא יודע אם זו האיכות או זה שאני כבר נמצא בחיפה 3 שבועות ומת כבר לחזור למרכז...
תמונה ממש טובה../images/Emo54.gif לא יודע אם זו האיכות או זה שאני כבר נמצא בחיפה 3 שבועות ומת כבר לחזור למרכז...