תלתל תודה על תשובתך

DrBond

New member
תלתל תודה על תשובתך

אולם נאמר לי ע"י יועצת הגירה שרופאי שיניים ורופאים כללים מקבלים ניקוד לפי תואר ראשון בלבד(22 נקודות) -אנוכי רו"פש ובת זוגתי רופאה כללית אנא אם יש למישהו תשובה מוסמכת זה מאוד חשוב להצלחת הבקשה תודה מראש
 

תלתל11

New member
למדתם בארץ?

תואר MD או DMD מקבילים לתואר MA ומזכים ב-25 נקודות.
 

amirshuval

New member
מתוך המדריך לקציני ההגירה

Medical doctor degrees are generally first-level university credentials, in the same way that a Bachelor of Law or a Bachelor of Science in Pharmacology is a first level, albeit “professional” degree and should be awarded 20 points. If it is a second-level degree and if, for example, it belongs to a Faculty of Graduate Studies, 25 points may be awarded. If a bachelor’s credential is a prerequisite to the credential, but the credential itself is still considered a first-level degree, then 22 points would be appropriate. It is important to refer to how the local authority responsible for educational institutions recognizes the credential: i.e., as a first-level or second-level or higher university credential. המשפט האחרון הוא החשוב ביותר - חשובה ההתייחסות של מוסדות ההשכלה הגבוהה ומערכת החינוך המקומית לתואר. גם לפי מה שאני יודע רופאים מקבלים 22 נקודות על פי שני תארים ראשונים או דיפלומה מקצועית של 3 שנים +.
 

תלתל11

New member
צודק וטועה

אכן המשפט האחרון הוא החשוב. לכן, מאחר ובישראל ההתייחסות לתואר MD היא כמקביל ל-MA, הוא מקנה 25 נקודות.
 

amirshuval

New member
אני הגשתי שאלה בענין לשגרירות עבור מישהו אחר

לפי מה שאת אומרת זה אכן צריך להיות 25 אבל יש לפחות משרד עורכי דין קנדי מאוד ידוע שטוען שהשגרירות בארץ מזכה ב22 נקודות. אי אפשר לדעת בלי לראות את התוצאה של בקשה של רופא שבה 3 הנקודות האלה עושות את ההבדל. אם אני אקבל תשובה מהשגרירות (ולא בטוח שהם יהיו מוכנים לתת אחת) אני אעדכן.
 
למעלה