תלונות

מצב
הנושא נעול.

svety

New member
בהחלט שכן
הוא לא מוכר לי בפרצוף בכלל. אפיקים פרסמו על כל האוטובוסים שלהם לאחרונה שהם נותנים תנאים טובים ומלמדים נהיגה וכ'ו....קפצו על המציאה כמה אנשים כנראה.
אני יודעת,
אבא שלי התחיל לעבוד שם לא מזמן.
 

4XTOS

New member
לא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
לא רק שמה
גם הנהגים החדשים של מטרופולין נוסעים במהירויות שמביישות אפילו צבים
 

Vend3

New member
לא רק שמה
גם הנהגים החדשים של מטרופולין נוסעים במהירויות שמביישות אפילו צבים
והיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרי
נסע על מהירות אדירה, נכנס ביותר מ-100 קמ"ש לכיכרות, לחץ על הגז אפילו בירידות, בפניה שלו לצומת ירקונים כל האוטובוס נטה לצד כמעט עפנו. מה נסגר עם הנהגים של החברה הזאת, הם לא יכולים ליסוע נורמלי וזהו?
 

cwen

New member
והיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרי
נסע על מהירות אדירה, נכנס ביותר מ-100 קמ"ש לכיכרות, לחץ על הגז אפילו בירידות, בפניה שלו לצומת ירקונים כל האוטובוס נטה לצד כמעט עפנו. מה נסגר עם הנהגים של החברה הזאת, הם לא יכולים ליסוע נורמלי וזהו?
אולי מישהו מהחברה ראה את התלונה שלך בפורום
והוציא הוראה לנהגים לנסוע מהר, וזה שנסעת איתו לקח את זה באופן מאוד מילולי.
 

Vend3

New member
אולי מישהו מהחברה ראה את התלונה שלך בפורום
והוציא הוראה לנהגים לנסוע מהר, וזה שנסעת איתו לקח את זה באופן מאוד מילולי.
לא סביר בעליל
מה גם שהדגשתי שאני לא מצפה ממנו לנסיעה מהירה שמסכנת את חיי האנשים....יש כמה חברים שלי שנסעו איתי פעם ראשונה בקו הזה היום ופשוט יצאו מפוחדים מהאוטובוס. יש לי הרושם שנעשה פה הליך קבלה מאוד מזורז של אפיקים ובגלל זה אנחנו רואים תוצאות. כלומר בגלל שהם היו מאוד לחוצים לנהגים חדשים (תיגברו את כל הקווים בזמן מאוד קצר יחסית) אולי הם פשוט הכשירו נהגים במהירות במקום לתת לזה זמן לשקוע.
 

svety

New member
והיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרי
נסע על מהירות אדירה, נכנס ביותר מ-100 קמ"ש לכיכרות, לחץ על הגז אפילו בירידות, בפניה שלו לצומת ירקונים כל האוטובוס נטה לצד כמעט עפנו. מה נסגר עם הנהגים של החברה הזאת, הם לא יכולים ליסוע נורמלי וזהו?
אחד הנהגים עובד גם כנהג של מונית שירות
אולי הוא התבלבל?
 

שבלולקה

New member
סופרבוס ורב קו
אח...לו רק הייתה אפשרות לבדוק יתרה של כרטיס באינטרנט!!!!!!!!!! נכון להיום, סופרבוס מאפשרים להטעין חופשי חודשי או כרטיסיה. אני משתמשת בשני סוגי כרטיסיות לשני קודי נסיעה שונים, שעלות היקר מהם גדולה ביותר מפי שניים מעלות הזול. שמתי לב לתופעה מדאיגה: ברגע שהכרטיסיה של הקוד הזול נגמרת, המכשיר "שואב" אוטומטית נסיעות מהכרטיסיה היקרה! הצלחתי לעקוב אחר זה בערך כמה פעמים ע"י כך ששיחזרתי בעזרת פתקים מקומטים (שמצטברים לי בארנק מכל ניקוב, פשוט קטסטרופה) את הניקובים. לעתים מחיר נסיעה יקרה היתרגם לשתי נסיעות זולות, בפעם האחרונה (אם זכרוני אינו מטעה אותי) הוא היתרגם רק לאחת (שזה כבר גזל). ראוי שברגע שנגמרת כרטיסיה המכשיר יודיע שהיא ריקה ולא ייקח מכרטיסיה אחרת שמוטענת, אפילו שבעיקרון קיים כסף על הכרטיס. כבר הגעתי למצב שאין לי מושג כמה נסיעות יש לי, בכמה עשקה אותי המכונה האלקטרונית וכמה עליי להטעין. קרה לעוד מישהו?
 

Petrus

New member
קו 42 בירושלים
קו 42 בירושלים הוא קו מהיר שיוצא פעם בשעה ומחבר את קמפוס הר הצופים עם הדסה עין כרם. אני לוקח את הקו הזה פעמיים בשבוע כדי להגיע מהאוניברסיטה לעבודה. לצערי הרב, האוטובוס של שעה 14:15 מהר הצופים מאחר באופן קבוע ומגיע לתחנת המוצא רק בשעה 14:20 במקרה הטוב. עד שכל הנוסעים עולים ועד שהוא יוצא מתחנת המוצא בהר הצופים השעה היא בד"כ 14:23. איחור של 8 דקות נשמע אולי קטנוני, אבל אם מפרסמים לוח זמנים צריך לעמוד בו. כשהאוטובוס מאחר גם אני מאחר לעבודה, וכשהוא מגיע בזמן גם אני מגיע בזמן. הסיבה לאיחור היא שהנהג מגיע מהכיוון ההפוך רק בסביבות 14:10, ויותר חשובה לו ההפסקה (אולי בצדק) מאשר לצאת בזמן. בקו עובדים בסה"כ שני נהגים, ואם הנהג לא מספיק להגיע מהכיוון ההפוך בזמן לנסיעה, שאגד יפעילו בשעות שבהן יש יותר תנועה בכבישים עוד נהגים בקו. הייתה לא מזמן תקופה בת שבועיים שבה, בעקבות לחץ מצד אגודת הסטודנטים, הפעילו שני אוטובוסים בשעה ואז האוטובוסים יצאו בזמן, אבל אגד ביטלו את הנסיעה השנייה (אין לי מושג למה) והאוטובוס שוב מאחר.
 
קו 42 בירושלים
קו 42 בירושלים הוא קו מהיר שיוצא פעם בשעה ומחבר את קמפוס הר הצופים עם הדסה עין כרם. אני לוקח את הקו הזה פעמיים בשבוע כדי להגיע מהאוניברסיטה לעבודה. לצערי הרב, האוטובוס של שעה 14:15 מהר הצופים מאחר באופן קבוע ומגיע לתחנת המוצא רק בשעה 14:20 במקרה הטוב. עד שכל הנוסעים עולים ועד שהוא יוצא מתחנת המוצא בהר הצופים השעה היא בד"כ 14:23. איחור של 8 דקות נשמע אולי קטנוני, אבל אם מפרסמים לוח זמנים צריך לעמוד בו. כשהאוטובוס מאחר גם אני מאחר לעבודה, וכשהוא מגיע בזמן גם אני מגיע בזמן. הסיבה לאיחור היא שהנהג מגיע מהכיוון ההפוך רק בסביבות 14:10, ויותר חשובה לו ההפסקה (אולי בצדק) מאשר לצאת בזמן. בקו עובדים בסה"כ שני נהגים, ואם הנהג לא מספיק להגיע מהכיוון ההפוך בזמן לנסיעה, שאגד יפעילו בשעות שבהן יש יותר תנועה בכבישים עוד נהגים בקו. הייתה לא מזמן תקופה בת שבועיים שבה, בעקבות לחץ מצד אגודת הסטודנטים, הפעילו שני אוטובוסים בשעה ואז האוטובוסים יצאו בזמן, אבל אגד ביטלו את הנסיעה השנייה (אין לי מושג למה) והאוטובוס שוב מאחר.
כדאי לפנות לאגד. איחור קבוע של 8 דקות זה לא
קטנוני, ואם זה באמת ככה אז אגד צריכה לתכנן את הסידורים טוב יותר.
 
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
אז בגלל זה הנהגים שם לא פותחים רדיו...
 

תחנה

New member
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
צ'לו נחשב נוסע בעמידה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה