אני יודעת,בהחלט שכן
הוא לא מוכר לי בפרצוף בכלל. אפיקים פרסמו על כל האוטובוסים שלהם לאחרונה שהם נותנים תנאים טובים ומלמדים נהיגה וכ'ו....קפצו על המציאה כמה אנשים כנראה.
אבא שלי התחיל לעבוד שם לא מזמן.
אני יודעת,בהחלט שכן
הוא לא מוכר לי בפרצוף בכלל. אפיקים פרסמו על כל האוטובוסים שלהם לאחרונה שהם נותנים תנאים טובים ומלמדים נהיגה וכ'ו....קפצו על המציאה כמה אנשים כנראה.
שיהיה לו בהצלחה!אני יודעת,
אבא שלי התחיל לעבוד שם לא מזמן.
לא רק שמהלא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
והיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרילא רק שמה
גם הנהגים החדשים של מטרופולין נוסעים במהירויות שמביישות אפילו צבים
אולי מישהו מהחברה ראה את התלונה שלך בפורוםוהיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרי
נסע על מהירות אדירה, נכנס ביותר מ-100 קמ"ש לכיכרות, לחץ על הגז אפילו בירידות, בפניה שלו לצומת ירקונים כל האוטובוס נטה לצד כמעט עפנו. מה נסגר עם הנהגים של החברה הזאת, הם לא יכולים ליסוע נורמלי וזהו?
לא סביר בעלילאולי מישהו מהחברה ראה את התלונה שלך בפורום
והוציא הוראה לנהגים לנסוע מהר, וזה שנסעת איתו לקח את זה באופן מאוד מילולי.
אחד הנהגים עובד גם כנהג של מונית שירותוהיום ההפך הגמור נהג משוגע לגמרי
נסע על מהירות אדירה, נכנס ביותר מ-100 קמ"ש לכיכרות, לחץ על הגז אפילו בירידות, בפניה שלו לצומת ירקונים כל האוטובוס נטה לצד כמעט עפנו. מה נסגר עם הנהגים של החברה הזאת, הם לא יכולים ליסוע נורמלי וזהו?
פעם כבר שאלתי פה ולא קיבלתי תשובהתלונות
כולם יכולים להציע, בסוף מי שקובע זה משרדפעם כבר שאלתי פה ולא קיבלתי תשובה
מי קובע מסלולים ותדירויות? רשות עירונית או אגד? האם זה מינהל תקין כאשר סגן ראש עיר קובע מסלולים ותדירויות בעירו?
כולם יכולים להציע, בסוף מי שקובע זה משרד
התחבורה.
תשובות לשאלותמי קובע תדירות רכבות?
האם גם בסופו של דבר משרד התחבורה? האם יכול להיות שבקשה אחת של ראש העיר ועוזרו משנים את הלו"ז ?..
תודה רבה על התגובהתשובות לשאלות
1. הרכבת, אך משרד התחבורה יכול להתערב. 2. בהחלט, והיו דברים מעולם.
סופרבוס ורב קותלונות
קו 42 בירושליםתלונות
כדאי לפנות לאגד. איחור קבוע של 8 דקות זה לאקו 42 בירושלים
קו 42 בירושלים הוא קו מהיר שיוצא פעם בשעה ומחבר את קמפוס הר הצופים עם הדסה עין כרם. אני לוקח את הקו הזה פעמיים בשבוע כדי להגיע מהאוניברסיטה לעבודה. לצערי הרב, האוטובוס של שעה 14:15 מהר הצופים מאחר באופן קבוע ומגיע לתחנת המוצא רק בשעה 14:20 במקרה הטוב. עד שכל הנוסעים עולים ועד שהוא יוצא מתחנת המוצא בהר הצופים השעה היא בד"כ 14:23. איחור של 8 דקות נשמע אולי קטנוני, אבל אם מפרסמים לוח זמנים צריך לעמוד בו. כשהאוטובוס מאחר גם אני מאחר לעבודה, וכשהוא מגיע בזמן גם אני מגיע בזמן. הסיבה לאיחור היא שהנהג מגיע מהכיוון ההפוך רק בסביבות 14:10, ויותר חשובה לו ההפסקה (אולי בצדק) מאשר לצאת בזמן. בקו עובדים בסה"כ שני נהגים, ואם הנהג לא מספיק להגיע מהכיוון ההפוך בזמן לנסיעה, שאגד יפעילו בשעות שבהן יש יותר תנועה בכבישים עוד נהגים בקו. הייתה לא מזמן תקופה בת שבועיים שבה, בעקבות לחץ מצד אגודת הסטודנטים, הפעילו שני אוטובוסים בשעה ואז האוטובוסים יצאו בזמן, אבל אגד ביטלו את הנסיעה השנייה (אין לי מושג למה) והאוטובוס שוב מאחר.
אז בגלל זה הנהגים שם לא פותחים רדיו...חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
צ'לו נחשב נוסע בעמידה?חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.