תלונות

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
 

אוהד11

New member
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
נראה לי שהנהג והחברה צודקים במקרה הזה, כי
מדובר בכלי גדול
 

easylivin

New member
ראיון עם חקי הראל ברשת ב' לפני כמה ימים
האזינו! האיש מתפתל ולא עונה לשום תשובה. http://rakevet.org.il/wp-content/uploads/2010/12/seder_yom_2010_12_16_rakevet_cropped.mp3
אז אולי אתה תענה בכנות לשאלה שאשאל אותך:
מה באמת אתה רוצה?! האיש ענה תשובות ממצות ונכונות לכל השאלות שנשאלו. זה מה יש! הרכבת לא תזמין צי של עשרות אוטובוסים, הרכבת תודיע זמן רב (לא שבוע!) לפני כל סגירה - לפני תחילת החודש, כדי שהנוסע לא יקנה חופשי חודשי להבא. אולי אתה מתרעם על כך שהמנכ"ל לא התייחס כלל לטענה השקרית, שהרכבת הודיעה על הסגירה "שבוע לפני"? כי זה פשוט לא נכון! ההודעה יצאה לפני תחילת החודש. מה עוד?.. מומלץ באמת לשמוע את הרעיון. המאזין פשוט לא מבין את התשובות שקיבל מהמנכ"ל (עאלק "אני רוצה פתרון מלא"), למרות שחתכו את ההקלטה (אולי כדי שלא נשמע את התשובה השנייה של המנכ"ל?). מומלץ לשמוע וכדי היווכח עם איזה סוג של תלונות יש פה עסק. שום דבר שהמנכ"ל יגיד לא יספק בנאדם כזה - תודה לפותח השירשור על כך שהוכיח זאת.
 

easylivin

New member
אז אולי אתה תענה בכנות לשאלה שאשאל אותך:
מה באמת אתה רוצה?! האיש ענה תשובות ממצות ונכונות לכל השאלות שנשאלו. זה מה יש! הרכבת לא תזמין צי של עשרות אוטובוסים, הרכבת תודיע זמן רב (לא שבוע!) לפני כל סגירה - לפני תחילת החודש, כדי שהנוסע לא יקנה חופשי חודשי להבא. אולי אתה מתרעם על כך שהמנכ"ל לא התייחס כלל לטענה השקרית, שהרכבת הודיעה על הסגירה "שבוע לפני"? כי זה פשוט לא נכון! ההודעה יצאה לפני תחילת החודש. מה עוד?.. מומלץ באמת לשמוע את הרעיון. המאזין פשוט לא מבין את התשובות שקיבל מהמנכ"ל (עאלק "אני רוצה פתרון מלא"), למרות שחתכו את ההקלטה (אולי כדי שלא נשמע את התשובה השנייה של המנכ"ל?). מומלץ לשמוע וכדי היווכח עם איזה סוג של תלונות יש פה עסק. שום דבר שהמנכ"ל יגיד לא יספק בנאדם כזה - תודה לפותח השירשור על כך שהוכיח זאת.
* את הראיון
 

ה ו מ ר

New member
אז אולי אתה תענה בכנות לשאלה שאשאל אותך:
מה באמת אתה רוצה?! האיש ענה תשובות ממצות ונכונות לכל השאלות שנשאלו. זה מה יש! הרכבת לא תזמין צי של עשרות אוטובוסים, הרכבת תודיע זמן רב (לא שבוע!) לפני כל סגירה - לפני תחילת החודש, כדי שהנוסע לא יקנה חופשי חודשי להבא. אולי אתה מתרעם על כך שהמנכ"ל לא התייחס כלל לטענה השקרית, שהרכבת הודיעה על הסגירה "שבוע לפני"? כי זה פשוט לא נכון! ההודעה יצאה לפני תחילת החודש. מה עוד?.. מומלץ באמת לשמוע את הרעיון. המאזין פשוט לא מבין את התשובות שקיבל מהמנכ"ל (עאלק "אני רוצה פתרון מלא"), למרות שחתכו את ההקלטה (אולי כדי שלא נשמע את התשובה השנייה של המנכ"ל?). מומלץ לשמוע וכדי היווכח עם איזה סוג של תלונות יש פה עסק. שום דבר שהמנכ"ל יגיד לא יספק בנאדם כזה - תודה לפותח השירשור על כך שהוכיח זאת.
תגובה
יכול להיות שהרכבת הודיעה בפורום הזה, במודעות בעיתונות וברשימת התפוצה שלה, אבל - 1. לא הייתה תגובה לטענה שההודעה בתחנת אשקלון הייתה לא ברורה. 2. אין אפשרות לקנות חופשי-חודשי חלקי, אלא רק לשלם על נסיעות במחיר מלא. כלומר, לשלם את אותו המחיר רק עבור שבועיים שימוש. 3. מאחר שתחנות הרכבת לא נמצאות בסמוך לתחנות האוטובוסים, היה מקום לתאם עם אגד/דן/אגד אקספרס/נתיב אקספרס/קווים/עפולה אקספרס הקמה של תחנות זמניות לקו שינוע בין התחנות האלה בלבד. על אף אחד מהנושאים האלה לא התקבלה תגובה. התשובה החוזרת והנשנית לגבי השדרוג שצפוי להסתיים בעוד שנה-שנתיים לא רלוונטית לשאלה.
 

easylivin

New member
תגובה
יכול להיות שהרכבת הודיעה בפורום הזה, במודעות בעיתונות וברשימת התפוצה שלה, אבל - 1. לא הייתה תגובה לטענה שההודעה בתחנת אשקלון הייתה לא ברורה. 2. אין אפשרות לקנות חופשי-חודשי חלקי, אלא רק לשלם על נסיעות במחיר מלא. כלומר, לשלם את אותו המחיר רק עבור שבועיים שימוש. 3. מאחר שתחנות הרכבת לא נמצאות בסמוך לתחנות האוטובוסים, היה מקום לתאם עם אגד/דן/אגד אקספרס/נתיב אקספרס/קווים/עפולה אקספרס הקמה של תחנות זמניות לקו שינוע בין התחנות האלה בלבד. על אף אחד מהנושאים האלה לא התקבלה תגובה. התשובה החוזרת והנשנית לגבי השדרוג שצפוי להסתיים בעוד שנה-שנתיים לא רלוונטית לשאלה.
ניתנה הודעה זהה בכל הערוצים, מה עוד אפשר
להגיד על זה? העובדה היא שההודעה הייתה ברורה מספיק עבורי ועבור נוסעים רבים נוספים. ושוב: היא ניתנה מספיק זמן מראש כדי שאפשר יהיה לברר את כל הפרטים. 2. ולמה שתהיה אפשרות "לקנות חופשי-חודשי חלקי"? מי קבע שכך צריך להיות? אני ממש לא מבין את ההיגיון בזה. עדיין אפשר לחסוך באמצעות רכישה של כרטיסיות. חוץ מזה, כבר נאמר מיליון פעם שהרכבת אינה אחראית כלל על נושא התעריפים, המנכ"ל בכלל לא יכול להגיב על זה מהסיבה הפשוטה שהוא כפוף להחלטות הממשלה (במקרה הזה, למשרד האוצר). ולמה שהמנכ"ל בכלל יתייחס ליוזמות פרטניות שכאלו "בשלוף", בראוין בתקשורת? תעביר את היוזמה לרכבת/משרד התחבורה/האוצר בכתב ותזכה מהם לתשובה פרטנית, זו הדרך המקובלת. לא מדובר על "התעלמות" אלא על מענה מסודר, שלא צריך לאלתר פתרונות פרטניים על המקום. בהחלט קיבלת תשובה כללית וכוללת לטיעוניך. 3. וכי על מה ולמה "תחנות זמניות"? החברות קיבלו הוראה לתגבר את השירות, ואת זה המנכ"ל אמר. חוץ מזה, ראה שסעיף קודם - לא נותנים מענה ליוזמות פרטניות "בשלוף" תוך כדי ראיון ברדיו. נותנים תשובה כללית. חוץ מזה, תשובתו כן רלוונטית, אלא שהמאזין (אתה?) לא הקשיב טוב. המנכ"ל אמר שברגע שהמסילה הבודדת תוכפל, לא יהיה עוד צורך בהשבתות ארוכות וגם לא באותם פתרונות זמניים "יצירתיים", יקרים ומסורבלים (זו כבר תוספת שלי). יתרה מזה: לא בעוד "שנה-שנתיים" אלא מעכשיו כבר לא יהיה צורך להשבית את הקו הזה לזמן ממושך, מכיוון שהעבודות על ההפרדה המפלסית קרובות לסיום.
 

ה ו מ ר

New member
ניתנה הודעה זהה בכל הערוצים, מה עוד אפשר
להגיד על זה? העובדה היא שההודעה הייתה ברורה מספיק עבורי ועבור נוסעים רבים נוספים. ושוב: היא ניתנה מספיק זמן מראש כדי שאפשר יהיה לברר את כל הפרטים. 2. ולמה שתהיה אפשרות "לקנות חופשי-חודשי חלקי"? מי קבע שכך צריך להיות? אני ממש לא מבין את ההיגיון בזה. עדיין אפשר לחסוך באמצעות רכישה של כרטיסיות. חוץ מזה, כבר נאמר מיליון פעם שהרכבת אינה אחראית כלל על נושא התעריפים, המנכ"ל בכלל לא יכול להגיב על זה מהסיבה הפשוטה שהוא כפוף להחלטות הממשלה (במקרה הזה, למשרד האוצר). ולמה שהמנכ"ל בכלל יתייחס ליוזמות פרטניות שכאלו "בשלוף", בראוין בתקשורת? תעביר את היוזמה לרכבת/משרד התחבורה/האוצר בכתב ותזכה מהם לתשובה פרטנית, זו הדרך המקובלת. לא מדובר על "התעלמות" אלא על מענה מסודר, שלא צריך לאלתר פתרונות פרטניים על המקום. בהחלט קיבלת תשובה כללית וכוללת לטיעוניך. 3. וכי על מה ולמה "תחנות זמניות"? החברות קיבלו הוראה לתגבר את השירות, ואת זה המנכ"ל אמר. חוץ מזה, ראה שסעיף קודם - לא נותנים מענה ליוזמות פרטניות "בשלוף" תוך כדי ראיון ברדיו. נותנים תשובה כללית. חוץ מזה, תשובתו כן רלוונטית, אלא שהמאזין (אתה?) לא הקשיב טוב. המנכ"ל אמר שברגע שהמסילה הבודדת תוכפל, לא יהיה עוד צורך בהשבתות ארוכות וגם לא באותם פתרונות זמניים "יצירתיים", יקרים ומסורבלים (זו כבר תוספת שלי). יתרה מזה: לא בעוד "שנה-שנתיים" אלא מעכשיו כבר לא יהיה צורך להשבית את הקו הזה לזמן ממושך, מכיוון שהעבודות על ההפרדה המפלסית קרובות לסיום.
אפשר לעשות
כל התחנות האוטובוסים רחוקות מתחנות הרכבת, ולכן המענה שהן נותנות במרחק 5 ק"מ מתחנות הרכבת לא רלוונטי. חוצמזה - למה לא להפעיל רכבת בין אשקלון לרחובות? בסך הכל עובדים על קטע קטן בין רחובות ללוד. תעריפים זה לא עניין של הרכבת? בטח שכן. אתה משלם להם, לא למשרד האוצר. אם הם היו מתעקשים על זה, היה אפשר למצוא פתרונות יצירתיים. הבעייה, אין רצון ליצרתיות. http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20101223_1205458
 

amit1270

New member
אפשר לעשות
כל התחנות האוטובוסים רחוקות מתחנות הרכבת, ולכן המענה שהן נותנות במרחק 5 ק"מ מתחנות הרכבת לא רלוונטי. חוצמזה - למה לא להפעיל רכבת בין אשקלון לרחובות? בסך הכל עובדים על קטע קטן בין רחובות ללוד. תעריפים זה לא עניין של הרכבת? בטח שכן. אתה משלם להם, לא למשרד האוצר. אם הם היו מתעקשים על זה, היה אפשר למצוא פתרונות יצירתיים. הבעייה, אין רצון ליצרתיות. http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20101223_1205458
כמה נוסעים תשרת הרכבת מאאשקלון לרחובות?
בשביל אותו קומץ תצטרך לשנות סדרי בראשית, למצוא מקום לדיור, טיפול ותדלוק רכבות (אשקלון? בכלל לא בטוח). ממש לא שווה את המאמץ.
 
תלונה על חברת קוים
אני ממנסה לארגן עצומה נגד חברת קוים באיזור המרכז וכנגד השירות המחפיר . למישהו יש הצעה ו/או יודע איך פונים למשרד התחבורה ? אשמח גם אם מישהו יעזור לי לארגן עצומה :)
תעדכן אותי אם אתה עושה עצמוה נגדם
תתחיל בלראות כמה קבוצות נגדם יש בפייסבוק וכמה תלונות אתר "תלונה" ובעיתונות המקומית של פתח תקווה מידי כמה שבועות יש תלונות, אולי תאסוף את הכול. מצד שני, קווים הולכים לעוף מכל גוש דן בקרוב. אולי במקום לעשות עצומה נגד קווים, שממילא הולכים לעוף, תעשה עצומה שבמקומם יהיה את דן או את אגד, ולא את אחת החברות הקטנות והנוראיות שדומות ברמת שירותן לקווים.
 

Astroo

New member
תעדכן אותי אם אתה עושה עצמוה נגדם
תתחיל בלראות כמה קבוצות נגדם יש בפייסבוק וכמה תלונות אתר "תלונה" ובעיתונות המקומית של פתח תקווה מידי כמה שבועות יש תלונות, אולי תאסוף את הכול. מצד שני, קווים הולכים לעוף מכל גוש דן בקרוב. אולי במקום לעשות עצומה נגד קווים, שממילא הולכים לעוף, תעשה עצומה שבמקומם יהיה את דן או את אגד, ולא את אחת החברות הקטנות והנוראיות שדומות ברמת שירותן לקווים.
מהיכן אתה יודע שהם הולכים לעוף?
אני מקווה מאוד שאתה צודק.
 
מהיכן אתה יודע שהם הולכים לעוף?
אני מקווה מאוד שאתה צודק.
הרישיון שלהם ניתן ל-6 שנים בלבד
בבקעת אונו ניתנה להם הארכה, אבל בינתיים אשכול בקעת אונו ואשכול פתח תקווה יוצאים למכרז ובקרוב יידעו מי תזכה. ואם עוד פעם חברה קטנה וחדשה תזכה אל תצפה לשירות יותר טוב משל קווים.
 

Astroo

New member
הרישיון שלהם ניתן ל-6 שנים בלבד
בבקעת אונו ניתנה להם הארכה, אבל בינתיים אשכול בקעת אונו ואשכול פתח תקווה יוצאים למכרז ובקרוב יידעו מי תזכה. ואם עוד פעם חברה קטנה וחדשה תזכה אל תצפה לשירות יותר טוב משל קווים.
אבל הם יכולים להשתתף במכרז עוד פעם
ולזכות (נראה שיש להם קשרים במשרד התחבורה, שהתעלם מההפגנות שהיו נגד החברה והאריך להם את הזכיון בלי מכרז)
 

Astroo

New member
הרישיון שלהם ניתן ל-6 שנים בלבד
בבקעת אונו ניתנה להם הארכה, אבל בינתיים אשכול בקעת אונו ואשכול פתח תקווה יוצאים למכרז ובקרוב יידעו מי תזכה. ואם עוד פעם חברה קטנה וחדשה תזכה אל תצפה לשירות יותר טוב משל קווים.
שמעתי שיש חברות שהשירות שלהן לא רע
כמו אפיקים באריאל, ויאוליה באשכול לוד, מטרופולין.
 
שמעתי שיש חברות שהשירות שלהן לא רע
כמו אפיקים באריאל, ויאוליה באשכול לוד, מטרופולין.
זמן ההגעה של אוטובוס מאריאל לת"א
הוכפל ואפילו שולש מאז יצא מדן ועבר לאפיקים. ולגבי כל החברות הקטנות האלה- לנהגים אין מושג באיזה רחובות הם עוברים, תשאל נהג שעובר ליד בילינסון או דיזינגף סנטר איפה זה, לא יהיה לאו מושג. רובם מהצפון מצב האוטובוסים מוזנח הלו"ז צומצמם ועוד ועוד...
 

Astroo

New member
זמן ההגעה של אוטובוס מאריאל לת"א
הוכפל ואפילו שולש מאז יצא מדן ועבר לאפיקים. ולגבי כל החברות הקטנות האלה- לנהגים אין מושג באיזה רחובות הם עוברים, תשאל נהג שעובר ליד בילינסון או דיזינגף סנטר איפה זה, לא יהיה לאו מושג. רובם מהצפון מצב האוטובוסים מוזנח הלו"ז צומצמם ועוד ועוד...
אני נוסע לפעמים ב-475 של ויאוליה
והמצב של האוטובוסים מצויין. וגם יש צגים אלקטרוניים שמציגים את התחחנה הבאה. הנהגים אדיבים.
 

cwen

New member
נראה לי שהנהג והחברה צודקים במקרה הזה, כי
מדובר בכלי גדול
אז אפשר לבקש עליו תוספת תשלום, לא?
פשוט אין מצב שמישהו ישים כלי כזה בתא המטען, אולי אם זו הסעה מאורגנת ואפשר לאבטח אותו שם כדי שלא יעוף ולדעת שאף אחד לא יוציא אותו משם בלי שרואים. הסיכון לנזק או גניבה פשוט גדולים מדי במקרה הזה.
 

GoldenEyes

Well-known member
נראה לי שהנהג והחברה צודקים במקרה הזה, כי
מדובר בכלי גדול
אה , זה גדול ?
אני לא חושב שזה גדול יותר מעגלת ילדים והנהגים מכניסים שניים שלושה כאלה לאוטובוס במחיר הפרעה לנוסעים לעבור במעבר ועגלת ילדים בהחלט אפשר לשים בתא המטען אבל לא מתווכחים עם הנוסעים ולא מתעקשים על כך לדעתי מדובר פה בסתם קטנוניות של הנהג
 

JayZed

New member
נראה לי שהנהג והחברה צודקים במקרה הזה, כי
מדובר בכלי גדול

ע"פ תקנות משרד התחבורה, כלי נגינה רגיש הוא אחד היוצאים מן הכלל שאפשר להעלות אותו לאוטובוס. עשיתי זאת לא מעט פעמים, ואפילו אודי, הנגן סוזאפון של מארש, עולה לאוטובוס עם הכלי הענק שלו ע"ב קבוע. לפעמים לוקחים תשלום נוסף על כבודה, רוב הפעמים לא. אבל לא הייתה לנהג זכות להשאיר את הנוסעת בתחנה. יש לשלוח תלונה למשרד התחבורה, עם עותק לחברה, אם שולחים רק לחברה הם פשוט ינפנו את התלונה וזהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה