תלונות

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
נראה לי שהנהג והחברה צודקים במקרה הזה, כי
מדובר בכלי גדול
תשמע...
אני לא יודע מה התקנות, ויכול מאוד להיות שהן לטובת הנוסעת במקרה הנדון, אולם הנחת היסוד שלנוסע מותר לקחת איתו כל חפץ בכל גודל לאוטובוס ציבורי - מוטעת מיסודה. לצורך ההקצנה, נניח שעלי להוביל מקרר בתוך העיר מנקודה א' לנקודה ב', ונניח שאני חסון וחזק מספיק ונניח שדלתות האוטובוס רחבות די הצורך. האם מותר לי להוביל איתי את החפץ הנ"ל? אני די משוכנע שלא אם חפצה נפשך להוביל מקרר, השתמש נא בספק השירותים המתאים לצורך כך. ברור שעם כלי נגינה שמסתובבים איתו באופן קבוע הנסיבות קצת שונות ולא תזמין מוביל כל פעם שברצונך לנסוע לבקר אצל אמא, אבל לשם ההקצנה, אני מניח שהנקודה ברורה. גם הובלה של מזוודות בגדלים מסויימים ושל אופניים בחלק מהמקומות ובחלק מהזמנים אסורה בתחבורה הציבורית לעיתים (משתנה ממקום למקום בעולם). אף אחד לא טען שאסור להסתובב עם מזוודה או שאסור לנסוע באופניים, אך לעיתים תאלץ למצוא פתרון תחבורה חלופי.
 

amit1270

New member
תשמע...
אני לא יודע מה התקנות, ויכול מאוד להיות שהן לטובת הנוסעת במקרה הנדון, אולם הנחת היסוד שלנוסע מותר לקחת איתו כל חפץ בכל גודל לאוטובוס ציבורי - מוטעת מיסודה. לצורך ההקצנה, נניח שעלי להוביל מקרר בתוך העיר מנקודה א' לנקודה ב', ונניח שאני חסון וחזק מספיק ונניח שדלתות האוטובוס רחבות די הצורך. האם מותר לי להוביל איתי את החפץ הנ"ל? אני די משוכנע שלא אם חפצה נפשך להוביל מקרר, השתמש נא בספק השירותים המתאים לצורך כך. ברור שעם כלי נגינה שמסתובבים איתו באופן קבוע הנסיבות קצת שונות ולא תזמין מוביל כל פעם שברצונך לנסוע לבקר אצל אמא, אבל לשם ההקצנה, אני מניח שהנקודה ברורה. גם הובלה של מזוודות בגדלים מסויימים ושל אופניים בחלק מהמקומות ובחלק מהזמנים אסורה בתחבורה הציבורית לעיתים (משתנה ממקום למקום בעולם). אף אחד לא טען שאסור להסתובב עם מזוודה או שאסור לנסוע באופניים, אך לעיתים תאלץ למצוא פתרון תחבורה חלופי.
אם זה לא מפריע לנוסעים לא צריכה להיות בעיה
אם יש באוטובוס מקום למקרר, אני לא רואה שום סיבה שיהיה אסור להעלות אותו. בכל מקרה, רצוי להשתמש בשכל הישר. מזוודות ותיקים כבדים בתא מטען. חפצים רגישים יותר (כמו כלי נגינה) שלא תופסים יותר ממקום אחד צריך לאפשר להעלות.
 

coheori

New member
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
ואם היא תקנה כרטיס גם עבור הויולה? (ברצינות!)
 

cwen

New member
ואם היא תקנה כרטיס גם עבור הויולה? (ברצינות!)
הוא לא הציע לה את זה
היא אומרת שזה בכלל לא עלה בויכוח. זה הגיוני לבקש עוד כרטיס, כי הכלי יכול לתפוס מושב. הוא קצת יותר גדול מגיטרה ויותר קטן מצ'לו. אבל הנהג לא ביקש, רק דרש לשים בתא המטען.
 
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
הנה התקנות מתוך אתר משרד התחבורה
אני לא בטוח אם כלי הנגינה הספציפי עונה על ההנחיות לנסיעה חינם, או שיש לשלם עליו. בכל אופן, לגעתי ומתוך "רוח התקנות" נראה לי שאם הייתה משלמת כרטיס נוסף לוויולה (בתנאי שהיא תופסת כסא אחד ואינה מפריעה) הנהג היה יכול לאפשר לה להעלות אותה, אלא אם יש מצוקת מקומות ישיבה באוטובוס.
 

cwen

New member
הנה התקנות מתוך אתר משרד התחבורה
אני לא בטוח אם כלי הנגינה הספציפי עונה על ההנחיות לנסיעה חינם, או שיש לשלם עליו. בכל אופן, לגעתי ומתוך "רוח התקנות" נראה לי שאם הייתה משלמת כרטיס נוסף לוויולה (בתנאי שהיא תופסת כסא אחד ואינה מפריעה) הנהג היה יכול לאפשר לה להעלות אותה, אלא אם יש מצוקת מקומות ישיבה באוטובוס.
הסעיף הזה מנוסח רע
הקישור התקין: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...animals&catid=81:2010-04-14-07-11-31&Itemid=1 אני אעתיק את הסעיף הרלוונטי: * כל מטען כגון כלי נגינה, חבילה, ארגז, שק וכד', כל עוד אינם מפריעים לנוסעים, נכנסים לתא מטען ואינם מונחים במעברים ובכניסות) המשפט הזה לא שלם ונראה כאילו חסר לו חלק. גם יש סגירת סוגריים שלא נפתחו. אז לא ברור מה רצו לומר.
 
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
מאד מרגיז!
לפני זמן-מה היתה מחאה של נגני צ'לו על כך שדורשים מהם לקנות כרטיס נוסף כשהם עולים לאוטובוס עם צ'לו. אבל לא לתת למישהו לעלות לאוטובוס בכלל, זאת ממש חוצפה. לדעתי צריך להפנות את התלונה למשרד התחבורה, לא ייתכן שחברת אוטובוסים תיתן תשובה כזאת.
 
חברת נתיב אקספרס לא אוהבת מוסיקאים
חברה שלי ניסתה לנסוע בקו 70 מחדרה לבנימינה עם ויולה דה גמבה (למי שלא מכיר, זה כלי מיתר מעט יותר קטן מצ'לו). הנהג סירב להעלות אותה עם הכלי ואמר לה לאחסן אותו בתא המטען. זה כלי הרבה יותר מדי רגיש ויקר מכדי לאחסן אותו בתא המטען, והנהג המשיך בנסיעה בלעדיה, מה שגרם לה להחמיץ פגישה ולשנות את כל סדר היום. לדבריה מאז ומעולם היא נסעה גם בארץ וגם בחו"ל עם הויולה דה גמבה ומעולם לא סירבו להעלות אותה לאוטובוס. היא התלוננה בחברת נתיב אקספרס, וזו התשובה שהיא קיבלה: שלום רב , אסור לעלות לאוטובוס עם מטען .צריך להניח את המטען בתא . תודה והמשך יום טוב ונסיעה נעימה . (בעיות הפיסוק כנראה במקור). זה רציני הדבר הזה? ומה אמור מוסיקאי לעשות? להסתכן בנזק או בגניבה של כלי שעולה בין אלפים לעשרות אלפים של שקלים? והאם כדאי לשלוח אותה להתלונן במשרד התחבורה?
כשמישהו יספר לכנסת שרשיונות מונפוליים זה רע
פתאוםפ יהיה מותר זה ויהיה מותר זה ויהיו לכולם כיסאות עכשיו כל מי שפוגע ברווחים של המונפול קוראים לו "חאפר"... אם הממשלה רוצה להמשיך להבטיח רווחים שלפחות יעשו רגולציה.
 

Vend3

New member
לא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
 
לא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
דעתנו שהנהג מנקואיסט
 

euronitzan

New member
לא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
יש הרבה נהגים חדשים בחברה. מומלץ להצטייד
בספר עבה.
 

svety

New member
לא יודע אם תלונה, לגבי מהירות נסיעה
יותר שאלה לחברי הפורום המנוסים. מבין כל הקווים התדירים בין אריאל ותל אביב (לא כולל 386 שפעיל רק בשעות מסוימות) ישנו קו 286 שהוא הכי קצר יחסית, מפני שהוא מדלג על כל פתח תקווה למעשה ובדרך לבני ברק-ר"ג-ת"א עוצר סך הכל בצומת קסם ובעוד כמה תחנות מעבר לנסיעה הרגילה באריאל. בד"כ הנסיעה הזאת בסביבות 2-3 אחה"צ לוקחת 45-50 דקות עד שהאוטובוס מגיע לאיזור צומת גהה מתחת לגשר. זה זמן נתון גם אם אני לוקח בחשבון פקקים על כביש גהה. היום, הנהג של 286 היה פשוט איטי בצורה מחרידה. הוא נסע ממש לאט, ורק אחרי 40 דקות בכלל יצא מאריאל כאשר זאת דרך של 20 דקות בלחץ. זה היה נראה כאילו הוא בחששות לנהוג פשוט, הוא האט מאוד בכיכרות ובכל העיר ואפילו בכביש המהיר של חוצ"ש הנסיעה שלו היתה מאוד איטית ביחס לזמנים רגילים (אני נוסע די הרבה בכביש הזה באוטובוסים כבר תקופה של שנים ככה שיש לי אומדן מסויים). הוא היה מאוד איטי. עכשיו אני לא מצפה מהנהג כמובן לסכן את חיי הנוסעים וליסוע מהר אבל 20 דקות זה הבדל משמעותי מדובר על כמעט חצי מזמן הנסיעה הקבוע. מה דעתכם?
יש מצב שזה נהג חדש?
אני יודעת ממקור ראשון שאפיקים קלטו לא מזמן כמה נהגים חדשים.
 

Vend3

New member
יש מצב שזה נהג חדש?
אני יודעת ממקור ראשון שאפיקים קלטו לא מזמן כמה נהגים חדשים.
בהחלט שכן
הוא לא מוכר לי בפרצוף בכלל. אפיקים פרסמו על כל האוטובוסים שלהם לאחרונה שהם נותנים תנאים טובים ומלמדים נהיגה וכ'ו....קפצו על המציאה כמה אנשים כנראה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה