תלונות על נהגי אוטובוס

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
כנוסע בקו 47 ובקווים אחרים שיש בהם תחנות כאלו

דיברתי בינתים עם מישהי אחרת ולגבי רמזור אדום
היא גם טוענת שזאת עבירה בטיחותית כי רוכב אופנוע יכול לעקוף את נהג האוטובוס ולפגוע בנוסע ואז זאת אשמת נהג האוטובוס.

יחד עם זאת לגבי העצירה בתחנות שהקו מעלה נוסעים אין הצדקה לא לעצור,ולטענתה כנראה שאלו שעונים לי אינם ציבור הנוסעים הרגיל אלא עובדים מטעם דן ואגד שמצדיקים את התקנות האבסורדיות שלהם.

אני לא מתעקש לנסוע דוקא בקו 47 ובעתיד לא אסע בקו הזה ובכיוון הזה כדי לרדת ליד רחוב פנקס.
אני כן מתעקש שנעשה לי עוול,ולדעתי יש הצדקה מוסרית לא להוריד נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים רק אם זה באמת מעכב את האוטובוס.

אני לא מסכים שבתנאים כאלו יהיה קרקס שלם.
רוב הנוסעים יעדיפו שלא להסתכן באפשרות שהאוטובוס לא יעלה נוסעים בתחנה שהם מבקשים(מה שאומר שהוא גם לא יוריד אותם באותה תחנה).
נוסע אחד מתוך פחות מ100 שכן יעשה את זה בדרך כלל מתוך אי ידיעה כמו שקרה במקרה שלי לא ישנה לא את הצפיפות באוטובוס ,ולא את זמן ההגעה של הנוסעים ליעדם.

אני כותב את זה לא כדי להגן על עצמי בעתיד אלא כדי להגן על נוסעים אחרים ואני בטוח שאני לא הנוסע הראשון ולא האחרון שעולה על קו מתוך הנחה מוטעית שהוא מוריד נוסעים בתחנה שאני יודע שהוא מעלה נוסעים.

אילו היו מאפשרים לי לרדת בתחנה שרציתי תוך אמירה שאדע שבלי שנוסעים עולים אני לא יורד, הייתי גם מבין את המסר שלא כדאי לי לעלות על האוטובוס הזה בעתיד בשביל אותה מטרה.
כנוסע בקו 47 ובקווים אחרים שיש בהם תחנות כאלו
אני שונא שיש אנשים שמתווכחים עם הנהג על למה הוא לא מאפשר להם לרדת. או למה הוא (הנהג) לא עצר למרות שהוא (הנוסע) צלצל.

חוץ מזה שמבחינת אגד ודן וכל שאר החברות, ככל שיש יותר נוסעים באוטובוס - כך הם מרוויחים יותר. אז מה הקשר? מבחינתם שכל התחנות בכל הארץ היו לאיסוף + הורדה.
 

אורי404

New member
מצד שני האוטובוס מתמלא

כנוסע בקו 47 ובקווים אחרים שיש בהם תחנות כאלו
אני שונא שיש אנשים שמתווכחים עם הנהג על למה הוא לא מאפשר להם לרדת. או למה הוא (הנהג) לא עצר למרות שהוא (הנוסע) צלצל.

חוץ מזה שמבחינת אגד ודן וכל שאר החברות, ככל שיש יותר נוסעים באוטובוס - כך הם מרוויחים יותר. אז מה הקשר? מבחינתם שכל התחנות בכל הארץ היו לאיסוף + הורדה.
מצד שני האוטובוס מתמלא
באוטובוס בינעירוני (שבקו 47 פועלים כאלה), אם הוא יתמלא בנוסעים, שיורדים באבן גבירול, לא יהיה ניתן לעלות נוסעים לכיוון רמת השרון בואכה רעננה. שם קוד הנסיעה גבוה יותר. לכן המפעיל (במקרה זה "מטרופולין"), עלול להפסיד.
 

טנק2

New member
באזור תדיר יחסית, זה אכן מיותר.

מצד שני האוטובוס מתמלא
באוטובוס בינעירוני (שבקו 47 פועלים כאלה), אם הוא יתמלא בנוסעים, שיורדים באבן גבירול, לא יהיה ניתן לעלות נוסעים לכיוון רמת השרון בואכה רעננה. שם קוד הנסיעה גבוה יותר. לכן המפעיל (במקרה זה "מטרופולין"), עלול להפסיד.
באזור תדיר יחסית, זה אכן מיותר.
 

טנק2

New member
חוץ ממקרה נדיר מאוד שבו האוטובוס

באזור תדיר יחסית, זה אכן מיותר.
חוץ ממקרה נדיר מאוד שבו האוטובוס
ריק, או שהוא סיים לעלות נוסעים בתחנות ההורדה לקראת הסוף, ואז הוא אולי אולי ייתן לנוסע הקפצה וירוויח כמה שקלים.
 

אורי404

New member
זה קיים למשל בקו 149

חוץ ממקרה נדיר מאוד שבו האוטובוס
ריק, או שהוא סיים לעלות נוסעים בתחנות ההורדה לקראת הסוף, ואז הוא אולי אולי ייתן לנוסע הקפצה וירוויח כמה שקלים.
זה קיים למשל בקו 149
מכיוון תל אביב לכפר סבא הוא מעלה בצומת רעננה/משטרת ישראל/בית המשפט/מס הכנסה.
אחרי זה בשלוש תחנות הוא רק מוריד. לאחר מכן בויצמן-סוקולוב-מול קניון "ערים" הוא לרב מעט מתרוקן (קודם לכן ברבים מן המקרים הוא מלא למדי), הוא מעלה נוסעים. אחרי זה שוב תחנות הורדה בלבד.
 

טנק2

New member
חבל שזה לא קיים בקווים אחרים, כנוהל.

זה קיים למשל בקו 149
מכיוון תל אביב לכפר סבא הוא מעלה בצומת רעננה/משטרת ישראל/בית המשפט/מס הכנסה.
אחרי זה בשלוש תחנות הוא רק מוריד. לאחר מכן בויצמן-סוקולוב-מול קניון "ערים" הוא לרב מעט מתרוקן (קודם לכן ברבים מן המקרים הוא מלא למדי), הוא מעלה נוסעים. אחרי זה שוב תחנות הורדה בלבד.
חבל שזה לא קיים בקווים אחרים, כנוהל.
למשל (אני לוקח דוגמא מאזור שאני מכיר היטב) קו 504 לכיוון בית לוינשטיין רעננה.
במידה והוא סיים להוריד נוסעים באחוזה, ונוסע להרצליה ע"מ לעשות אחר כך קו 551 לפ"ת, למה שלא יעלה כמה נוסעים שמבקשים להגיע לבית לוינשטיין, ירוויח כמה שקלים ויקצר את זמן ההמתנה לנוסעים?
(ואותו הדבר קו 505 לקריית שרת ברעננה)
על אחת כמה וכמה שהאיסוף וההורדה קיים גם בקו 501, 531, 502 לכיוון רעננה.
 

Citizen Y

New member
1 לא הגיוני לדעתי. אין סיבה לכריזה בתחנת עליה

שאלת שאלות רבות, הנה כל התשובות לשאלותיך:
1. מדוע הכריזה קיימת בכלל אם לא ניתן לרדת בתחנות שהן העלאה בלבד? כי לעיוורים ולקויי ראיה קצת קשה לדעת איפה הם נמצאים בלי שמישהו יגיד להם... אז בשביל זה יש כריזה.

2. למה הכריזה לא מודיעה לפני כל תחנה האם היא העלאה בלבד? זה היה מחרפן. ברצינות, לשמוע כל פעם מחדש וכל דקה + - זה מחרפן.

3. על פי ההיגיון שלך, אין שום בעיה שתעלה במרכזית ת"א על קו 845 הישיר לקרית שמונה ותרד ממנו בתחנת סמינר הקיבוצים בדרך נמיר. הרי עולים שם אנשים, אז מה הבעיה שאתה תרד שם?

4. בהמשך לסעיף 3, האם אתה חושב שזה צודק שאנשים שרוצים להגיע לפנקס ימלאו את האוטובוס ואלו שרוצים להגיע לרמת השרון והרצליה, יאלצו לעמוד או להמתין לאוטובוס הבא?

5. זה מטופש להסתמך על כך שיהיה מי שירצה לעלות בתחנה מסויימת רק כדי שאתה תרד. ואם לא יהיה שם אף אחד וגם בתחנה שלאחר מכן לא יהיה אף אחד, מה תעשה?

6. אתה מזכיר לי את המשפט בבית הדין לתעבורה בו נהג נכנס באין כניסה ונתפס. לטענת הנהג, התמרור אינו הגיוני, כי עובדה שהוא נכנס, אז למה קראו לתמרור אין כניסה? (זו הייתה טענתו) ואז שינו את שמו של התמרור ל"הכניסה אסורה".

7. הפקח הסמוי כשמהו כן הוא - סמוי. הנהג יקבל את הדו"ח רק בסוף הנסיעה או דרך החברה (אם אני לא טועה, דרך החברה). נראה לך שמישהו יעדכן אותך על כך?

8. ואם תתלונן על הפקח הסמוי שפעל על פי החוק במה זה יעזור לך או לנהג שאיבד סכום נכבד ביותר ממשכורתו רק מכיוון שלא נראה לך הגיוני שהוא לא יוריד אותך בפנקס כשעולים שם אנשים?
1 לא הגיוני לדעתי. אין סיבה לכריזה בתחנת עליה
אין סיבה מוצדקת לכרוז תחנות שהן לעלייה בלבד.
אני מאמין שהסיבה שישנה כריזה היא יותר תוצר של חוסר מחשבה (ו/או עצלנות) מאשר רצון ליידע עיוורים במקומם בכל עת.
במילא לעיוור אין מה לעשות עם המידע הזה, אם הוא גם ככה לא יכול לרדת בתחנה זו.
ביטול הכריזה המיותרת רק יועיל ויתרום לשקט באוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
האומנם? ואם הוא צריך לדעת תוך כמה זמן יגיע

1 לא הגיוני לדעתי. אין סיבה לכריזה בתחנת עליה
אין סיבה מוצדקת לכרוז תחנות שהן לעלייה בלבד.
אני מאמין שהסיבה שישנה כריזה היא יותר תוצר של חוסר מחשבה (ו/או עצלנות) מאשר רצון ליידע עיוורים במקומם בכל עת.
במילא לעיוור אין מה לעשות עם המידע הזה, אם הוא גם ככה לא יכול לרדת בתחנה זו.
ביטול הכריזה המיותרת רק יועיל ויתרום לשקט באוטובוס.
האומנם? ואם הוא צריך לדעת תוך כמה זמן יגיע
ליעדו? איזו אינדיקציה יש לו? אם מתקשרים אליו ושואלים אותו היכן הוא נמצא, מה הוא יגיד?

אם כבר, אתה לא חשבת עד הסוף... נסה בפעם הבאה לעצום את העיניים תוך כדי נסיעה באוטובוס שאין בו כריזה ותבין עד כמה מתסכל זה לא לדעת איפה אתה נמצא בכלל.
 

Citizen Y

New member
זה לא תפקידה של הכריזה

האומנם? ואם הוא צריך לדעת תוך כמה זמן יגיע
ליעדו? איזו אינדיקציה יש לו? אם מתקשרים אליו ושואלים אותו היכן הוא נמצא, מה הוא יגיד?

אם כבר, אתה לא חשבת עד הסוף... נסה בפעם הבאה לעצום את העיניים תוך כדי נסיעה באוטובוס שאין בו כריזה ותבין עד כמה מתסכל זה לא לדעת איפה אתה נמצא בכלל.
זה לא תפקידה של הכריזה
כדי שיהיה לו מה להגיד אם מתקשרים אליו בדרך?
אתה חושב גם שבנסיעה מתל אביב לבאר שבע הכריזה צריכה לפעול נון סטופ כדי ליידע על הנוסעים על כל מחלף ומחלף בדרך? מה ההבדל?

אפשר להוסיף כריזה כלשהי (שתנקוב בשם המקום ולא תגיד "התחנה הבאה"...) לאחר זמן ממושך ללא תחנת הורדה כדי לענות על הצורך שהעלת לאינדיקציה על זמן ההגעה. אין צורך שכל תחנות העליה-בלבד ייכרזו, זה סתם מטרד רעש.
מישהו יודע איך זה עובד בחו"ל? (בתחנות עלייה בלבד)
 

olli3

New member
מנהל
יש בדבריך הגיון רב.

זה לא תפקידה של הכריזה
כדי שיהיה לו מה להגיד אם מתקשרים אליו בדרך?
אתה חושב גם שבנסיעה מתל אביב לבאר שבע הכריזה צריכה לפעול נון סטופ כדי ליידע על הנוסעים על כל מחלף ומחלף בדרך? מה ההבדל?

אפשר להוסיף כריזה כלשהי (שתנקוב בשם המקום ולא תגיד "התחנה הבאה"...) לאחר זמן ממושך ללא תחנת הורדה כדי לענות על הצורך שהעלת לאינדיקציה על זמן ההגעה. אין צורך שכל תחנות העליה-בלבד ייכרזו, זה סתם מטרד רעש.
מישהו יודע איך זה עובד בחו"ל? (בתחנות עלייה בלבד)
יש בדבריך הגיון רב.
אני גם חושב שלא ממש חשבו על זה, אבל זה יצר את המצב הזה ולטעמי הוא אינו דבר רע. מה גם שבאוטובוסים הבין עירוניים הכריזה שקטה וגם אינה מעירה אם אתה ישן (מניסיון באגד ובמטרופולין). זה גם בגלל שהנסיעה שקטה יותר מאשר אוטובוס עירוני בו הכריזה צריכה להתגבר על הרעש של האוטובוס.

אם אני לא טועה, בתוך האוטובוס הבין עירוני במטרופולין במידה והתחנה הבאה היא תחנת העלאה בלבד, זה מצוין ליד השם של התחנה הבאה.

אני עדיין לא חושב שיש צורך לבטל את הכריזה ואת תצוגת התחנות במסך או רק את הכריזה מכיוון שמדובר בתחנות להעלאה בלבד. זה שימושי גם כדי לדעת את מסלול הקו לנוסע מזדמן (כך מגלים תחנות במסלול הקו שיכול להיות שהנהג גם לא יעצור בהן כי אין בהן נוסעים).
 

Citizen Y

New member
אז לפחות הייתי מוותר על הכריזה המקדימה

יש בדבריך הגיון רב.
אני גם חושב שלא ממש חשבו על זה, אבל זה יצר את המצב הזה ולטעמי הוא אינו דבר רע. מה גם שבאוטובוסים הבין עירוניים הכריזה שקטה וגם אינה מעירה אם אתה ישן (מניסיון באגד ובמטרופולין). זה גם בגלל שהנסיעה שקטה יותר מאשר אוטובוס עירוני בו הכריזה צריכה להתגבר על הרעש של האוטובוס.

אם אני לא טועה, בתוך האוטובוס הבין עירוני במטרופולין במידה והתחנה הבאה היא תחנת העלאה בלבד, זה מצוין ליד השם של התחנה הבאה.

אני עדיין לא חושב שיש צורך לבטל את הכריזה ואת תצוגת התחנות במסך או רק את הכריזה מכיוון שמדובר בתחנות להעלאה בלבד. זה שימושי גם כדי לדעת את מסלול הקו לנוסע מזדמן (כך מגלים תחנות במסלול הקו שיכול להיות שהנהג גם לא יעצור בהן כי אין בהן נוסעים).
אז לפחות הייתי מוותר על הכריזה המקדימה
(זאת עם "התחנה הבאה") כי אומנם אנחנו "לא סולחים" לaaa123 על כך שרצה לרדת בתחנה לא לו, אבל אני מנחש שאם היה מדובר בנוסע עיוור שמתלונן, הינו מסכימים שהכריזה גרמה לו לחשוב שהוא יכול לרדת בתחנה הקרובה (ומתמקדים פחות בכך שטעה בקו מלכתחילה).

אנסה לשים לב למה שמוצג על המסך באוטובוסי מטרופולין, לצערי אני בדרך כלל על אגד, כמו סרדין ב501, לעיתים באוטובוסים שמקומם במוזיאון
 

felixr

New member
אז למה הוא העלה אותך?

עניתי לו שאני רוצה לרדת בתחנה הקרובה בפנקס
ואני יודע שיש תחנה קרובה בפנקס ואף פעם לא נאמר לי שמדובר בתחנה להעלאה בלבד(שאני עולה על האוטובוס אני שומע הודעה התחנה הבאה ברחוב פנקס).
אם מדובר בתחנה להעלאה בלבד אז בשביל מה בכלל ההודעה המוקלטת על התחנה הבאה.

הודעה מוקלטת על התחנה הבאה צריכה להיות בתחנות שאפשר לרדת בהן.
אז למה הוא העלה אותך?
 

maromy

New member
נהגים בקו 37 בחיפה מסיעים את החברים הדרוזים

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
נהגים בקו 37 בחיפה מסיעים את החברים הדרוזים
יש בקו 37א בחיפה שמגיע גם לדליה ועוספיה נהגים דרוזים. אז כשעולים חברים שלהם ועומדים ליד
הנהג ומקשקשים איתם כל הנסיעה גם הנהג פחות ערני, יש איזה אחד עם כובע שעולה בבוקר ומפריע
לנוסעים לעלות ונשאר עומד ליד הנהג כל הנסיעה. מבחינתי זה גם מסכן את הנוסעים והולכי רגל כשהקשב
של הנהג לא מלא על הכביש. באחד המקרים גם הייתה בלימת חרום ליד תחנת בית חולים כרמל הוא "שכח"
להוריד נוסעים מאחורה התחיל לנסוע ואז בלם כשצעקו לו, כמובן החבר עם הכובע נשאר לקשקש איתו כאילו
כלום לא קרה. אני מדבר על שעת 08:00 בבוקר קו 37א.

דבר שני בקו 37 יש איזה נהג אחר שתמיד לבוש מרושל. חולצת הכפתורים פתוחה, מתחת גופיה לבנה וגורמט, יושב ליד
ההגה כאילו הוא מפצח גרעינים במשחק כדורגל על הספה.אני לא חושב שככה אגד רוצה שהנהגים שלה יראו.
 
היום כמעט לכל אחד יש מצלמה בטלפון

נהגים בקו 37 בחיפה מסיעים את החברים הדרוזים
יש בקו 37א בחיפה שמגיע גם לדליה ועוספיה נהגים דרוזים. אז כשעולים חברים שלהם ועומדים ליד
הנהג ומקשקשים איתם כל הנסיעה גם הנהג פחות ערני, יש איזה אחד עם כובע שעולה בבוקר ומפריע
לנוסעים לעלות ונשאר עומד ליד הנהג כל הנסיעה. מבחינתי זה גם מסכן את הנוסעים והולכי רגל כשהקשב
של הנהג לא מלא על הכביש. באחד המקרים גם הייתה בלימת חרום ליד תחנת בית חולים כרמל הוא "שכח"
להוריד נוסעים מאחורה התחיל לנסוע ואז בלם כשצעקו לו, כמובן החבר עם הכובע נשאר לקשקש איתו כאילו
כלום לא קרה. אני מדבר על שעת 08:00 בבוקר קו 37א.

דבר שני בקו 37 יש איזה נהג אחר שתמיד לבוש מרושל. חולצת הכפתורים פתוחה, מתחת גופיה לבנה וגורמט, יושב ליד
ההגה כאילו הוא מפצח גרעינים במשחק כדורגל על הספה.אני לא חושב שככה אגד רוצה שהנהגים שלה יראו.
היום כמעט לכל אחד יש מצלמה בטלפון
מצלמים, ומעלים לפייסבוק של החברה המדוברת.
ושולחים עותק למשרד התחבורה.

מכיוון שלעמוד ליד הנהג ולדבר איתו, זאת עבירה על תקנות התעבורה, הנהג יקבל קנס. ויחשוב שוב בפעמים הבאות.
 
תתלונני!!


תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
תתלונני!!

זה קרה לי המון (אמנם בכיוון ההפוך, ומרעננה לרמת השרון) אבל לא יכול להיות שבאתר של מטרופולין מופיע שכל התחנות הן תחנות עליה והורדה ולמרות זאת הנהגים לא מורידים שם!

http://www.metropoline.com/he/sharon/lineStops/334/530/0
 

orchilit

New member
תסתכל/י טוב בכיוון ת"א->רעננה

תתלונני!!

זה קרה לי המון (אמנם בכיוון ההפוך, ומרעננה לרמת השרון) אבל לא יכול להיות שבאתר של מטרופולין מופיע שכל התחנות הן תחנות עליה והורדה ולמרות זאת הנהגים לא מורידים שם!

http://www.metropoline.com/he/sharon/lineStops/334/530/0
תסתכל/י טוב בכיוון ת"א->רעננה
שם כתוב בפירוש שהתחנות הראשונות הן איסוף בלבד. התחנה הראשונה היא תחנת הלונה פארק. האתר לא שוגה.
 
בשביל זה יש את קו 48

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
בשביל זה יש את קו 48
כל העניין המוזר הזה עם איסוף בלבד והורדה בלונה פארק זהו שריד להסכם אגד דן כאשר דן התחיל לעבוד בשרון
כנהג בקווים האלו כאשר דן הפעיל אותם שנאתי לעבוד ב47 כי תמיד היה בלאגן עם האיסוף וההורדה לכן קו 48 היה יותר נחמד למרות שהיה מסורבל יותר אבל כולם עלו וירדו בלי שאלות
זהו גם הדין לגבי קו 149 איסוף עד פנקס והורדה מבבלי ובכיוון הנגדי איסוף עד בבלי והורדה בלבד עד הכרמלית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה