תלונות על נהגי אוטובוס

מצב
הנושא נעול.

aaa123

Member
תלונות על נהגי אוטובוס

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
 
תחנת ההורדה הראשונה היא גני התערוכה

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
תחנת ההורדה הראשונה היא גני התערוכה
אתה לא יכול להתלונן אם אתה עולה על אוטובוס שלא מוביל ליעדך, והנהג לא מאפשר לך לרדת בתחנות בדרך.
 

nautilus11

New member
הנהג לא אשם

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
הנהג לא אשם
לפי ההיגיון שלך כל תחנה צריך להיות תחנת הורדה כי במילא מעלים נוסעים אבל אתה כן בזבזת לאנשים בזמן שאתה עלית לאוטובוס (גם אם לא בזבזת זמן בירידה) ולכן ככה הקו עובד.

מה שיותר מפריע לי ועולה שוב ושוב זה למה נהגי קו 47 חושבים שמותר להוריד ברכבת אוניברסיטה?
 

mister K

New member
תלונתך לא מוצדקת ואין לך טעם להתלונן.

תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27

אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.

אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.

2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.

ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
תלונתך לא מוצדקת ואין לך טעם להתלונן.
קו 47 מאז ומתמיד מוגדר כקו אקספרס שלא מוריד נוסעים עד גני התערוכה ובכיוון ההפוך לא מוריד נוסעים עד הכפר הירוק.
זה לא משהו חדש, הנוהל הזה קיים מהיום בו נפתח הקו הזה על ידי דן מתישהו בסוף שנות ה-80 או תחילת ה-90. הוא מעולם לא הוריד שם נוסעים אלא רק אסף. הדבר ידוע, רשום על תחנות הקו בתל אביב (לפחות על רובן) וכמדומני שגם באתר של מטרופולין. אם יעדך הוא לפני גני התערוכה, אתה לא אמור כלל לעלות על הקו הזה ולכן גם לא לשמוע את הכריזה. לכן מה שאמרת כל הכריזה כלל לא רלוונטי.
ההגיון שעומד מאחורי זה, הוא שמדובר בקו מהיר לנוסעים להרצליה ורעננה. אם הוא יאסוף נוסעים בתוך תל אביב ייקח לו פי שתיים זמן.
מהתחנה בה חיכית אפשר לנסוע בקו 48 או בקו 189 ולא היית חייב לעלות דווקא על 47 המהיר, שלא הוריד אותך שם ובצדק כמתחייב ברשיון הקו (אם הנהג היה מוריד אותך שo והיה יושב לו פקח סמוי באוטובוס, הוא היה חוטף דו"ח).
 

nautilus11

New member
יודע לך למה נהגים מורידים ברכבת אוניברסיטה?

תלונתך לא מוצדקת ואין לך טעם להתלונן.
קו 47 מאז ומתמיד מוגדר כקו אקספרס שלא מוריד נוסעים עד גני התערוכה ובכיוון ההפוך לא מוריד נוסעים עד הכפר הירוק.
זה לא משהו חדש, הנוהל הזה קיים מהיום בו נפתח הקו הזה על ידי דן מתישהו בסוף שנות ה-80 או תחילת ה-90. הוא מעולם לא הוריד שם נוסעים אלא רק אסף. הדבר ידוע, רשום על תחנות הקו בתל אביב (לפחות על רובן) וכמדומני שגם באתר של מטרופולין. אם יעדך הוא לפני גני התערוכה, אתה לא אמור כלל לעלות על הקו הזה ולכן גם לא לשמוע את הכריזה. לכן מה שאמרת כל הכריזה כלל לא רלוונטי.
ההגיון שעומד מאחורי זה, הוא שמדובר בקו מהיר לנוסעים להרצליה ורעננה. אם הוא יאסוף נוסעים בתוך תל אביב ייקח לו פי שתיים זמן.
מהתחנה בה חיכית אפשר לנסוע בקו 48 או בקו 189 ולא היית חייב לעלות דווקא על 47 המהיר, שלא הוריד אותך שם ובצדק כמתחייב ברשיון הקו (אם הנהג היה מוריד אותך שo והיה יושב לו פקח סמוי באוטובוס, הוא היה חוטף דו"ח).
יודע לך למה נהגים מורידים ברכבת אוניברסיטה?
ואגב בדרך מרעננה הקו אוסף ומוריד כל הדרך משום מה... מעניין.
 

mister K

New member
הנהגים לא אמורים להוריד ברכבת האוניברסיטה.

יודע לך למה נהגים מורידים ברכבת אוניברסיטה?
ואגב בדרך מרעננה הקו אוסף ומוריד כל הדרך משום מה... מעניין.
הנהגים לא אמורים להוריד ברכבת האוניברסיטה.
תחנת ההורדה הראשונה מכיוון תל אביב היא תחנת הלונה פארק ומי שמוריד ברכבת האוניברסיטה פועל בניגוד לרשיון הקו.
לגבי הכיוון ההפוך, אכן באתר מטרופולין ובאתר www.bus.gov.il רשומות כל התחנות כתחנות איסוף והורדה.
עד לא מזמן זה לא היה כך ויכול להיות שלאחרונה שינו את רשיון הקו כך שיהיה מאסף כללי (שזה גרוע מאוד ובטח עם האוטובוסים הבינעירוניים שכמובן לא הוחלפו בעירוניים
).
או שזו פשוט טעות באתרים והקו הוא עדיין אקספרס גם בכיוון השני. צריך לברר...

בכל אופן, מתל אביב לרעננה הקו לא אוסף לנסיעה פנימית עד הלונה פארק וזה גם רשום באתרים.
 

nautilus11

New member
אוקי אבל הם עושים את זה כל הזמן...

הנהגים לא אמורים להוריד ברכבת האוניברסיטה.
תחנת ההורדה הראשונה מכיוון תל אביב היא תחנת הלונה פארק ומי שמוריד ברכבת האוניברסיטה פועל בניגוד לרשיון הקו.
לגבי הכיוון ההפוך, אכן באתר מטרופולין ובאתר www.bus.gov.il רשומות כל התחנות כתחנות איסוף והורדה.
עד לא מזמן זה לא היה כך ויכול להיות שלאחרונה שינו את רשיון הקו כך שיהיה מאסף כללי (שזה גרוע מאוד ובטח עם האוטובוסים הבינעירוניים שכמובן לא הוחלפו בעירוניים
).
או שזו פשוט טעות באתרים והקו הוא עדיין אקספרס גם בכיוון השני. צריך לברר...

בכל אופן, מתל אביב לרעננה הקו לא אוסף לנסיעה פנימית עד הלונה פארק וזה גם רשום באתרים.
אוקי אבל הם עושים את זה כל הזמן...
יש כאלה שאפילו יש להם שלט "אין הורדה עד רכבת אוניברסיטה" אפילו שזה לא נכון. למי כדאי לפנות?
 
לא זה לא טעות זה היה כך מאז שחברת

הנהגים לא אמורים להוריד ברכבת האוניברסיטה.
תחנת ההורדה הראשונה מכיוון תל אביב היא תחנת הלונה פארק ומי שמוריד ברכבת האוניברסיטה פועל בניגוד לרשיון הקו.
לגבי הכיוון ההפוך, אכן באתר מטרופולין ובאתר www.bus.gov.il רשומות כל התחנות כתחנות איסוף והורדה.
עד לא מזמן זה לא היה כך ויכול להיות שלאחרונה שינו את רשיון הקו כך שיהיה מאסף כללי (שזה גרוע מאוד ובטח עם האוטובוסים הבינעירוניים שכמובן לא הוחלפו בעירוניים
).
או שזו פשוט טעות באתרים והקו הוא עדיין אקספרס גם בכיוון השני. צריך לברר...

בכל אופן, מתל אביב לרעננה הקו לא אוסף לנסיעה פנימית עד הלונה פארק וזה גם רשום באתרים.
לא זה לא טעות זה היה כך מאז שחברת
מטרופולין החליפה את דן
אגב בזמן שזה היה של דן הקו היה אקספרס לגמרי
היה מעלה מת"א ומוריד רק ברעננה
ולהפך מרעננה עד ת"א
הסיבה שעשו את זה היא כי אין קו בין רעננה לרמת השרון (חוץ מ572 בעל התדירות הנמוכה)
למה זה לא בכוון ההפוך
כנראה שאין צורך בת"א יש מספיק קווים פנימיים
 

אורי404

New member
אם כך, זה לא היה קודם

הנהגים לא אמורים להוריד ברכבת האוניברסיטה.
תחנת ההורדה הראשונה מכיוון תל אביב היא תחנת הלונה פארק ומי שמוריד ברכבת האוניברסיטה פועל בניגוד לרשיון הקו.
לגבי הכיוון ההפוך, אכן באתר מטרופולין ובאתר www.bus.gov.il רשומות כל התחנות כתחנות איסוף והורדה.
עד לא מזמן זה לא היה כך ויכול להיות שלאחרונה שינו את רשיון הקו כך שיהיה מאסף כללי (שזה גרוע מאוד ובטח עם האוטובוסים הבינעירוניים שכמובן לא הוחלפו בעירוניים
).
או שזו פשוט טעות באתרים והקו הוא עדיין אקספרס גם בכיוון השני. צריך לברר...

בכל אופן, מתל אביב לרעננה הקו לא אוסף לנסיעה פנימית עד הלונה פארק וזה גם רשום באתרים.
אם כך, זה לא היה קודם
בתקופת "דן" תחנת ההורדה הראשונה הייתה תחנת הרכבת. אני כמעט בטוח, שזה היה כך כאשר "מטרופולין" החלו להפעיל את קו 47 ובשלב מאוחר יותר זה השתנה ללונה פארק.
כנראה בגלל הפעלת קו 189, שיש לו תדירות גבוהה. לחילופין אוטובוס בינעירוני מתמלא ביותר מעשרה עומדים (התקן המירבי להעלאת נוסעים) ומכאן הניסיון 'להרוויח' תחנה נוספת.
 

אורי404

New member
קו 47 איסוף והורדה לאורך השנים

יודע לך למה נהגים מורידים ברכבת אוניברסיטה?
ואגב בדרך מרעננה הקו אוסף ומוריד כל הדרך משום מה... מעניין.
קו 47 איסוף והורדה לאורך השנים
בעבר הרחוק יותר לכיוון תל אביב, תחנות רעננה, הרצליה ורמת השרון היו איסוף בלבד. תחנת הורדה ראשונה הייתה בכפר הירוק.
לכיוון רעננה, תחנת איסוף אחרונה הייתה בכפר הירוק ובהמשך הורדה בלבד.
במהלך שנות האלפיים (ואולי בסוף התשעים), צומצמו הנסיעות של קו 531 בהפעלת "אגד" לרעננה. רב הנסיעות הן מ/להרצליה. לשם כך התחנה במרכז רמת השרון בקו 47 הייתה איסוף+הורדה בשני הכיוונים.
עם המעבר ל"מטרופולין" כל התחנות בשרון הן איסוף+הורדה. בתקופת "דן" זה לא היה כך. לפני שנתיים+- התווספה גם תחנה נוספת לקו 47 ברמת השרון, במקום התחנה היחידה, שהייתה קודם לכן ברחוב סוקולוב ברמת השרון.
מדוע תחנת ההורדה הראשונה היא בגני התערוכה [אגב זה היה כך גם בטרם נפתחה תחנת הרכבת]? כנראה בגלל הגדרה של 'עבר הירקון'. לחילופין אולי בגלל מיעוט (באופן יחסי) של קווי אוטובוס מכיוון הכרמלית ואבן גבירול לכיוון גני התערוכה. אז לא פעל קו 189, אלא 21 בתדירות נמוכה יחסית. בקטע כרמלית-גני התערוכה תדירות קווי האוטובוסים הייתה ועודנה גבוהה יחסית.
 

aaa123

Member
זה לא היה לוקח לנוסעים יותר זמן אם באותו זמן

תלונתך לא מוצדקת ואין לך טעם להתלונן.
קו 47 מאז ומתמיד מוגדר כקו אקספרס שלא מוריד נוסעים עד גני התערוכה ובכיוון ההפוך לא מוריד נוסעים עד הכפר הירוק.
זה לא משהו חדש, הנוהל הזה קיים מהיום בו נפתח הקו הזה על ידי דן מתישהו בסוף שנות ה-80 או תחילת ה-90. הוא מעולם לא הוריד שם נוסעים אלא רק אסף. הדבר ידוע, רשום על תחנות הקו בתל אביב (לפחות על רובן) וכמדומני שגם באתר של מטרופולין. אם יעדך הוא לפני גני התערוכה, אתה לא אמור כלל לעלות על הקו הזה ולכן גם לא לשמוע את הכריזה. לכן מה שאמרת כל הכריזה כלל לא רלוונטי.
ההגיון שעומד מאחורי זה, הוא שמדובר בקו מהיר לנוסעים להרצליה ורעננה. אם הוא יאסוף נוסעים בתוך תל אביב ייקח לו פי שתיים זמן.
מהתחנה בה חיכית אפשר לנסוע בקו 48 או בקו 189 ולא היית חייב לעלות דווקא על 47 המהיר, שלא הוריד אותך שם ובצדק כמתחייב ברשיון הקו (אם הנהג היה מוריד אותך שo והיה יושב לו פקח סמוי באוטובוס, הוא היה חוטף דו"ח).
זה לא היה לוקח לנוסעים יותר זמן אם באותו זמן
שעלו נוסעים הוא היה מוריד נוסע אחד,והיה לוקח לו בדיוק אותו זמן(הוא היה יכול לבקש ממני לרדת במהירות בתחנה שהוא מעלה נוסעים כדי לא לעכב את הנוסעים כך שכל הטענה שלך שייקח לו פי 2 זמן לחלוטין לא נכונה).

הגיוני שלא היה מאפשר לי לרדת אם אין אף נוסע שרוצה לעלות אבל זה לא היה המצב.
אם פקח סמוי היה רושם לו דו"ח רק בגלל שהוא מוריד אותי בזמן שהוא מעלה נוסעים כך שהוא לא מעכב את האוטובוס אז יש לי בסיס מוסרי להתלונן גם על הפקח הסמוי(גם אם לא בסיס חוקי).

בעבר עליתי בקו הזה ליעד הרצליה שחיפשתי באינטרנט אוטובוסים שמגיעים להרצליה כך שכן שמעתי את הכריזה,ואם אני שומע התחנה הבאה ברחוב פנקס אז לפי ההגיון לא מדובר בתחנה להעלאה בלבד.
 

aaa123

Member
אני יכול להוסיף שאילו היה נאמר בהודעה המוקלטת

זה לא היה לוקח לנוסעים יותר זמן אם באותו זמן
שעלו נוסעים הוא היה מוריד נוסע אחד,והיה לוקח לו בדיוק אותו זמן(הוא היה יכול לבקש ממני לרדת במהירות בתחנה שהוא מעלה נוסעים כדי לא לעכב את הנוסעים כך שכל הטענה שלך שייקח לו פי 2 זמן לחלוטין לא נכונה).

הגיוני שלא היה מאפשר לי לרדת אם אין אף נוסע שרוצה לעלות אבל זה לא היה המצב.
אם פקח סמוי היה רושם לו דו"ח רק בגלל שהוא מוריד אותי בזמן שהוא מעלה נוסעים כך שהוא לא מעכב את האוטובוס אז יש לי בסיס מוסרי להתלונן גם על הפקח הסמוי(גם אם לא בסיס חוקי).

בעבר עליתי בקו הזה ליעד הרצליה שחיפשתי באינטרנט אוטובוסים שמגיעים להרצליה כך שכן שמעתי את הכריזה,ואם אני שומע התחנה הבאה ברחוב פנקס אז לפי ההגיון לא מדובר בתחנה להעלאה בלבד.
אני יכול להוסיף שאילו היה נאמר בהודעה המוקלטת
התחנה הבאה להעלאה בלבד אז אני חושב שהייתי קולט עוד קודם שמדובר בתחנה רק להעלאת נוסעים כך שלא הייתי עולה בכלל על קו 47
אני חושב שלא יגרם לאף אדם נזק אם במערכת שמודיעה על התחנות יאמר העלאה בלבד על תחנות שאי אפשר לרדת בהן.

זה אפילו לא חייב להיות הודעה יותר ארוכה ואפשר להחליף את המלים "התחנה הבאה" במלים "העלאה בלבד" ,ואני בטוח שזה יכול לעזור לנוסעים בעתיד שלא יניחו בטעות שאפשר לרדת בתחנה כלשהי.
 

mister K

New member
אל תאשים את הכריזה. האחריות היא רק שלך!

אני יכול להוסיף שאילו היה נאמר בהודעה המוקלטת
התחנה הבאה להעלאה בלבד אז אני חושב שהייתי קולט עוד קודם שמדובר בתחנה רק להעלאת נוסעים כך שלא הייתי עולה בכלל על קו 47
אני חושב שלא יגרם לאף אדם נזק אם במערכת שמודיעה על התחנות יאמר העלאה בלבד על תחנות שאי אפשר לרדת בהן.

זה אפילו לא חייב להיות הודעה יותר ארוכה ואפשר להחליף את המלים "התחנה הבאה" במלים "העלאה בלבד" ,ואני בטוח שזה יכול לעזור לנוסעים בעתיד שלא יניחו בטעות שאפשר לרדת בתחנה כלשהי.
אל תאשים את הכריזה. האחריות היא רק שלך!
איך היית שומע את הכריזה הפנימית? אם אתה שומע אותה משמע שאתה כבר על האוטובוס!
אם אתה רוצה לנסוע למקום שהקו לא מוריד בו (והדבר רשום בתחנות! זה לא סוד) אז אתה כלל לא אמור מלכתחילה לעלות על האוטובוס הזה.
 

aaa123

Member
הסברתי לך ששמעתי את הכריזה בנסיעה קודמת

אל תאשים את הכריזה. האחריות היא רק שלך!
איך היית שומע את הכריזה הפנימית? אם אתה שומע אותה משמע שאתה כבר על האוטובוס!
אם אתה רוצה לנסוע למקום שהקו לא מוריד בו (והדבר רשום בתחנות! זה לא סוד) אז אתה כלל לא אמור מלכתחילה לעלות על האוטובוס הזה.
הסברתי לך ששמעתי את הכריזה בנסיעה קודמת
אבדוק בהמשך אם רשום בתחנות אבל גם אם רשום ולא שמתי לב אז סביר להניח שעם כריזה נכונה כן הייתי שם לב.
 

mister K

New member
מה שמעכב הוא עצם איסוף הנוסעים בתוך העיר.

זה לא היה לוקח לנוסעים יותר זמן אם באותו זמן
שעלו נוסעים הוא היה מוריד נוסע אחד,והיה לוקח לו בדיוק אותו זמן(הוא היה יכול לבקש ממני לרדת במהירות בתחנה שהוא מעלה נוסעים כדי לא לעכב את הנוסעים כך שכל הטענה שלך שייקח לו פי 2 זמן לחלוטין לא נכונה).

הגיוני שלא היה מאפשר לי לרדת אם אין אף נוסע שרוצה לעלות אבל זה לא היה המצב.
אם פקח סמוי היה רושם לו דו"ח רק בגלל שהוא מוריד אותי בזמן שהוא מעלה נוסעים כך שהוא לא מעכב את האוטובוס אז יש לי בסיס מוסרי להתלונן גם על הפקח הסמוי(גם אם לא בסיס חוקי).

בעבר עליתי בקו הזה ליעד הרצליה שחיפשתי באינטרנט אוטובוסים שמגיעים להרצליה כך שכן שמעתי את הכריזה,ואם אני שומע התחנה הבאה ברחוב פנקס אז לפי ההגיון לא מדובר בתחנה להעלאה בלבד.
מה שמעכב הוא עצם איסוף הנוסעים בתוך העיר.
הקו הזה כלל לא מיועד לנוסעים לנסיעה פנימית וזה כלל לא משנה אם יורדים מהר או יורדים לאט.
נוסעים לנסיעה פנימית מעכבים מאוד וגם תופסים מקומות בקו מהיר שמיועד לנוסעים לרעננה והרצליה.
ואם בתחנה לא מחכה אף נוסע, מה תגיד אז?

ובכל מקרה, יש לך את קווים 48 ו-189 ואני לא מבין למה אתה מתעקש לעלות דווקא על 47 שלא מוריד שם? אז אם בוחר לעלות, זו בעיה שלך.
אין שום דבר לא מוסרי בזה שפקח נותן דו"ח לנהג שמוריד נוסע במקום שאין הורדה. הדבר מעכב ואם נוסע אחד עושה את זה אז הרבה נוסעים יעשו וזה יהרוס את הקו המהיר. פה לא שכונה ויש פיקוח שהקו אכן יהיה מהיר וייסע לפי הרשיון. לכן זה גם חוקי וגם מוסרי והנהג לא אמור להוריד אותך שם ואתה לא אמור להיות על האוטובוס הזה.

לגבי הכריזה כבר אמרתי שמכיוון שאתה לא אמור להיות על האוטובוס, זה כלל לא רלוונטי ולא משנה מה שאומרים בכריזה.
 

cwen

New member
אם הבנתי נכון את מסלול הנסיעה שלו

מה שמעכב הוא עצם איסוף הנוסעים בתוך העיר.
הקו הזה כלל לא מיועד לנוסעים לנסיעה פנימית וזה כלל לא משנה אם יורדים מהר או יורדים לאט.
נוסעים לנסיעה פנימית מעכבים מאוד וגם תופסים מקומות בקו מהיר שמיועד לנוסעים לרעננה והרצליה.
ואם בתחנה לא מחכה אף נוסע, מה תגיד אז?

ובכל מקרה, יש לך את קווים 48 ו-189 ואני לא מבין למה אתה מתעקש לעלות דווקא על 47 שלא מוריד שם? אז אם בוחר לעלות, זו בעיה שלך.
אין שום דבר לא מוסרי בזה שפקח נותן דו"ח לנהג שמוריד נוסע במקום שאין הורדה. הדבר מעכב ואם נוסע אחד עושה את זה אז הרבה נוסעים יעשו וזה יהרוס את הקו המהיר. פה לא שכונה ויש פיקוח שהקו אכן יהיה מהיר וייסע לפי הרשיון. לכן זה גם חוקי וגם מוסרי והנהג לא אמור להוריד אותך שם ואתה לא אמור להיות על האוטובוס הזה.

לגבי הכריזה כבר אמרתי שמכיוון שאתה לא אמור להיות על האוטובוס, זה כלל לא רלוונטי ולא משנה מה שאומרים בכריזה.
אם הבנתי נכון את מסלול הנסיעה שלו
אז עמדו לרשותו גם 26, 126, 24, 25, 125, 289. (יתכן שלא כולם באותה תחנה).
 

aaa123

Member
היו לרשותי הרבה קווים ומן הסתם הייתי עולה על

אם הבנתי נכון את מסלול הנסיעה שלו
אז עמדו לרשותו גם 26, 126, 24, 25, 125, 289. (יתכן שלא כולם באותה תחנה).
היו לרשותי הרבה קווים ומן הסתם הייתי עולה על
אחד מהם אילו 47 לא היה מתעקש להגיע לפניהם.

זה לא שהעדפתי את קו 47 על קוים אחרים.
 

טנק2

New member
כמובן,אם ישנם הרבה קווים תדירים

אם הבנתי נכון את מסלול הנסיעה שלו
אז עמדו לרשותו גם 26, 126, 24, 25, 125, 289. (יתכן שלא כולם באותה תחנה).
כמובן,אם ישנם הרבה קווים תדירים
מאוד,או סופר תדירים שמסתיימים בתל אביב עצמה, עדיף לעלות עליהם-חוץ מהעיכוב שנגרם לנוסעי קו 47, שלא היית רוצה שיקרה לך אילו היית צריך לנסוע לאזור השרון, גם מספר העולים לקו 47, שמוגדר כמאסף בתל אביב, גדול מאוד ומעכב את הקו.
כל אלה מצביעים על נסיעה יעילה בקווים הפנימיים.
 

aaa123

Member
העיכוב היחיד שנגרם לנוסעים היה מזה שעליתי

כמובן,אם ישנם הרבה קווים תדירים
מאוד,או סופר תדירים שמסתיימים בתל אביב עצמה, עדיף לעלות עליהם-חוץ מהעיכוב שנגרם לנוסעי קו 47, שלא היית רוצה שיקרה לך אילו היית צריך לנסוע לאזור השרון, גם מספר העולים לקו 47, שמוגדר כמאסף בתל אביב, גדול מאוד ומעכב את הקו.
כל אלה מצביעים על נסיעה יעילה בקווים הפנימיים.
העיכוב היחיד שנגרם לנוסעים היה מזה שעליתי
ולא היה נגרם להם שום עיכוב נוסף אילו הייתי יורד ברחוב פנקס בזמן שנוסעים אחרים עלו.

גם לא הייתי עולה שוב על קו 47 לתחנה ברחוב פנקס אילו הנהג היה מבקש ממני לא לעשות את זה שוב,ומסביר לי שהוא מוריד אותי רק בגלל שהוא מעלה נוסעים.

אני אגב נוסע בקו 47 להרצליה מספר פעמים החודש ובחודש הבא(יש לי תחרות שחמט בהרצליה בשעה 6 וחצי בימי שני) כך שזה לא שקו 47 לא מוכר לי, ופשוט לא ידעתי שהתחנות שהאוטובוס עוצר בהן הן להעלאה בלבד.

אגב אם נוסע אחר יבקש לרדת בתחנה שלא מוגדרת להעלאה בלבד בזמן שאסע בקו 47 לא אתנגד.
אני חושב שזה לא יקרה עם הרבה נוסעים(כך שבכל מקרה לא יגרם לי עיכוב של יותר מדקה ממצב שהנהג יתחשב בנוסע שטעה).

אם נוסע מנצל באופן קבוע את טוב ליבו של הנהג ויורד במקום שהוא לא אמור לרדת זה סיפור אחר,אבל לא נראה לי שזאת סיבה מספקת לפגוע בנוסעים שטעו בתום לב,
ואם חוששים שיהיו נוסעים שיטעו בכוונה לעתים קרובות אז יותר הוגן לטפל בבעיה בדרכים אחרות(למשל לסמן בחופשי חודשי אם אדם טועה ,ולאדם שטועה יותר מפעמיים בשנה לא תהיה אפשרות להשתמש ברב קו).
 
זאת השיטה שלך?

העיכוב היחיד שנגרם לנוסעים היה מזה שעליתי
ולא היה נגרם להם שום עיכוב נוסף אילו הייתי יורד ברחוב פנקס בזמן שנוסעים אחרים עלו.

גם לא הייתי עולה שוב על קו 47 לתחנה ברחוב פנקס אילו הנהג היה מבקש ממני לא לעשות את זה שוב,ומסביר לי שהוא מוריד אותי רק בגלל שהוא מעלה נוסעים.

אני אגב נוסע בקו 47 להרצליה מספר פעמים החודש ובחודש הבא(יש לי תחרות שחמט בהרצליה בשעה 6 וחצי בימי שני) כך שזה לא שקו 47 לא מוכר לי, ופשוט לא ידעתי שהתחנות שהאוטובוס עוצר בהן הן להעלאה בלבד.

אגב אם נוסע אחר יבקש לרדת בתחנה שלא מוגדרת להעלאה בלבד בזמן שאסע בקו 47 לא אתנגד.
אני חושב שזה לא יקרה עם הרבה נוסעים(כך שבכל מקרה לא יגרם לי עיכוב של יותר מדקה ממצב שהנהג יתחשב בנוסע שטעה).

אם נוסע מנצל באופן קבוע את טוב ליבו של הנהג ויורד במקום שהוא לא אמור לרדת זה סיפור אחר,אבל לא נראה לי שזאת סיבה מספקת לפגוע בנוסעים שטעו בתום לב,
ואם חוששים שיהיו נוסעים שיטעו בכוונה לעתים קרובות אז יותר הוגן לטפל בבעיה בדרכים אחרות(למשל לסמן בחופשי חודשי אם אדם טועה ,ולאדם שטועה יותר מפעמיים בשנה לא תהיה אפשרות להשתמש ברב קו).
זאת השיטה שלך?
לסמן נקודות רעות? ואז לאסור עליו להשתמש ברב קו?

אולי יותר טוב על כל "פושע" כזה יבוצע מעצר מונע...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה