תלונות על נהגי אוטובוס
תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27
אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.
אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.
2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.
ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.
תלונות על נהגי אוטובוס
היום עליתי על קו אוטובוס 47 בתחנה באבן גבירול ליד רחוב ארלוזורוב בשעה 14:42:27
אני יודע שקו 47 מעלה נוסעים גם בתחנה ברחוב פנקס, אז לפי ההגיון לא צריכה להיות לו בעיה להוריד אותי בתחנה הקרובה במיוחד שצלצלתי ,והאוטובוס גם העלה נוסעים בתחנה הקרובה כך שהוא יכל להוריד אותי באותה תחנה שהוא העלה נוסעים בלי שהנוסעים יגיעו לאט יותר,
אבל להפתעתי הנהג סירב להוריד אותי ,וטען שהתחנה הבאה היא ברכבת האוניברסיטה מה שאומר שהייתי צריך אחר כך לקחת עוד אוטובוס בחזרה. לא ברור לי מה ההגיון בכלל שמתיר להעלות נוסעים ולא מתיר להוריד נוסעים(אלא אם זה בשביל שהנוסעים יגיעו מהר יותר ואז צריך לפחות לאפשר הורדת נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים.
חוץ מזה יש הודעה מוקלטת לגבי התחנה הבאה ,ומיד שעליתי נאמר בה שהתחנה הבאה ברחוב פנקס ומכאן שלדעתי הנהג צריך היה להוריד אותי ברחוב פנקס.
אילו היה מדובר בתחנה להעלאת נוסעים בלבד אז ההגיון היה אומר שבהודעה המוקלטת יאמר התחנה הבאה להעלאת נוסעים ברחוב פנקס(נסעתי בעבר בקו 47 לאותו כיוון שנסעתי להרצליה ואילו הייתי שומע בהודעה המוקלטת על התחנה הבאה(התחנה הבאה להעלאת נוסעים בלבד) אז הייתי מבין ומראש לא הייתי עולה על אותו קו.
2)זאת אגב לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות גרוע מנהגי אוטובוס וב1.9 ביקשתי מנהג קו 189 חופשי חודשי מרחבי.
בחודש אוגוסט היה לי חופשי חודשי רק של גוש דן אבל החודש אני יודע שאני נוסע להרצליה וחזרה 3 פעמים אז יותר זול לי חופשי חודשי מרחבי. הנהג נתן לי כרטיס חופשי חודשי לא מרחבי כמו שהיה בחודש הקודם.
ראיתי את זה רק אחרי שקיבלתי עודף שהוא יותר ממה שציפיתי,ואחרי ששאלתי אותו לגבי זה הוא טען שלא אמרתי חופשי חודשי מרחבי מה שבמפורש לא נכון(כנראה שהוא לא שמע את המילה האחרונה אבל אני בטוח שאמרתי חופשי חודשי מרחבי) ,וסירב להחליף לי את הכרטיס בכרטיס חופשי חודשי מרחבי בטענה שאני הייתי צריך להגיד קודם חופשי חודשי מרחבי.