תלונה: קו 640 של חברת קווים

מצב
הנושא נעול.

rainbow32

New member
תלונה: קו 640 של חברת קווים

תלונה: קו 640 של חברת קווים
שלום רב,
היום נודע לי שקו 640 עבר מחברת אגד לחברת קווים.
חברה שלי ואני חיכינו בתחנה בתוך תל השומר מהשעה 14:10 ועד 15:30 והקו לא הגיע, כשלמעשה בכל יום אחר- הקו הזה היה אמור לחלוף על פנינו כבר 3 פעמים במרווח זמן הזה, ב-14:15, 15:10 ו-15:30.
בכל ניסיון לפנות לחברה, נתקלנו בחוסר עניין מצד הנציגים, בזלזול ובגסות רוח. עברנו מנציג אחד לאחר, ואחד המוקדנים אף ניתק את הטלפון במהלך השיחה, זאת לאחר שצעק על חברה שלי.

ראשית, חבל שבתחנה עצמה אין פנייה לקהל הנוסעים עם מס' טלפון שבו אכן אפשר לקבל שירות או לקבל איזושהי אינפורמציה, כדי לדעת אם שווה להמשיך לחכות לקו או לא.
שנית, ההתנהלות של הנציגים של החברה מתחת לכל ביקורת, כפי שכבר צויין לעיל. כמו"כ, לחכות 11 דקות עד שנציג שירות יענה, זה ממש בניגוד לחוק.
ברצוני לציין שחברתי ואני איננו היחידות שחשו כעס ועלבון. בשיחה קצרה עם אנשים בתחנה, התברר שמאז שהקו עבר לידי חברת "קווים", כרטיס-המעבר כבר לא תופס, וכן, אנשים ששילמו על נסיעות באגד, כבר לא יכולים להשתמש בסכום ששילמו ספציפית בשביל נסיעות על הקו הזה. אחת מהנשים אף ציינה בפניי שהטעינה את הכרטיס שלה ב-300 ₪. מה היא אמורה לעשות עכשיו? כשניסתה לדבר עם הנהג (שלשום), החל לצעוק עליה ואמר שהפעם "יוותר" לה, אבל בפעם הבאה תצטרך לשלם.
עוד אציין כי בתקלה אחרת שהתרחשה לפני כחודש עם קו אחר שמפעילה החברה, חברתי פנתה לתלונות הציבור, ועד היום לא חזרו אליה.

ידוע למישהו איך אפשר להזיז עניינים באמת? תודה.
 

orenhz

Member
כמה דברים:

תלונה: קו 640 של חברת קווים
שלום רב,
היום נודע לי שקו 640 עבר מחברת אגד לחברת קווים.
חברה שלי ואני חיכינו בתחנה בתוך תל השומר מהשעה 14:10 ועד 15:30 והקו לא הגיע, כשלמעשה בכל יום אחר- הקו הזה היה אמור לחלוף על פנינו כבר 3 פעמים במרווח זמן הזה, ב-14:15, 15:10 ו-15:30.
בכל ניסיון לפנות לחברה, נתקלנו בחוסר עניין מצד הנציגים, בזלזול ובגסות רוח. עברנו מנציג אחד לאחר, ואחד המוקדנים אף ניתק את הטלפון במהלך השיחה, זאת לאחר שצעק על חברה שלי.

ראשית, חבל שבתחנה עצמה אין פנייה לקהל הנוסעים עם מס' טלפון שבו אכן אפשר לקבל שירות או לקבל איזושהי אינפורמציה, כדי לדעת אם שווה להמשיך לחכות לקו או לא.
שנית, ההתנהלות של הנציגים של החברה מתחת לכל ביקורת, כפי שכבר צויין לעיל. כמו"כ, לחכות 11 דקות עד שנציג שירות יענה, זה ממש בניגוד לחוק.
ברצוני לציין שחברתי ואני איננו היחידות שחשו כעס ועלבון. בשיחה קצרה עם אנשים בתחנה, התברר שמאז שהקו עבר לידי חברת "קווים", כרטיס-המעבר כבר לא תופס, וכן, אנשים ששילמו על נסיעות באגד, כבר לא יכולים להשתמש בסכום ששילמו ספציפית בשביל נסיעות על הקו הזה. אחת מהנשים אף ציינה בפניי שהטעינה את הכרטיס שלה ב-300 ₪. מה היא אמורה לעשות עכשיו? כשניסתה לדבר עם הנהג (שלשום), החל לצעוק עליה ואמר שהפעם "יוותר" לה, אבל בפעם הבאה תצטרך לשלם.
עוד אציין כי בתקלה אחרת שהתרחשה לפני כחודש עם קו אחר שמפעילה החברה, חברתי פנתה לתלונות הציבור, ועד היום לא חזרו אליה.

ידוע למישהו איך אפשר להזיז עניינים באמת? תודה.
כמה דברים:
1. האם חיכיתן בתחנה הנכונה? אני לא יודע האם יש שינוי בין המסלול של אגד לזה של קווים.
2. לגבי חוסר מענה/מענה לא הולם בשירות הלקוחות של חב' קווים, זה בהחלט חוצפה. אולי אם תפני אליהם בדואר רשום יתייחסו אלייך יותר ברצינות (ברור שאמורים להתייחס אלייך בכל צורת פנייה, אבל אם הדרך הרגילה לא עובדת, כדאי לנסות דרך אחרת).
3. כדאי לך לשלוח את כל התלונה הזאת למשרד התחבורה, דרך האתר של משרד התחבורה. יתייחסו שם לפנייתך, אבל קחי בחשבון שזה יקח כמה חודשים (אבל זה עדיף מכלום).
4. לגבי כרטיס מעבר - אני מניח שלא אמור להיות שינוי ממה שהיה נהוג באגד, שווה לפנות גם על זה לקווים ולמשרד התחבורה.
5. קו 640 מופעל ע"י קווים רק כמה ימים, אני מניח שזה מחלות ילדות שיסתדרו עם הזמן.
 

orchilit

New member
אני יכול לחזק את עניין שירות הלקוחות של קווים

כמה דברים:
1. האם חיכיתן בתחנה הנכונה? אני לא יודע האם יש שינוי בין המסלול של אגד לזה של קווים.
2. לגבי חוסר מענה/מענה לא הולם בשירות הלקוחות של חב' קווים, זה בהחלט חוצפה. אולי אם תפני אליהם בדואר רשום יתייחסו אלייך יותר ברצינות (ברור שאמורים להתייחס אלייך בכל צורת פנייה, אבל אם הדרך הרגילה לא עובדת, כדאי לנסות דרך אחרת).
3. כדאי לך לשלוח את כל התלונה הזאת למשרד התחבורה, דרך האתר של משרד התחבורה. יתייחסו שם לפנייתך, אבל קחי בחשבון שזה יקח כמה חודשים (אבל זה עדיף מכלום).
4. לגבי כרטיס מעבר - אני מניח שלא אמור להיות שינוי ממה שהיה נהוג באגד, שווה לפנות גם על זה לקווים ולמשרד התחבורה.
5. קו 640 מופעל ע"י קווים רק כמה ימים, אני מניח שזה מחלות ילדות שיסתדרו עם הזמן.
אני יכול לחזק את עניין שירות הלקוחות של קווים
שהוא מתחת לכל ביקורת. היה לי מקרה לא נעים בלשון המעטה (ע"ע ויכוח קולני האם 55 הוא אוטובוס עירוני או בינעירוני של נציגה חצופה מאין כ-מ-ו-ה) עם החברה הזו, ואני בטוח שאני לא היחיד.
 

guyweiss

New member
השירות שלהם מקביל לזה של הוט

אני יכול לחזק את עניין שירות הלקוחות של קווים
שהוא מתחת לכל ביקורת. היה לי מקרה לא נעים בלשון המעטה (ע"ע ויכוח קולני האם 55 הוא אוטובוס עירוני או בינעירוני של נציגה חצופה מאין כ-מ-ו-ה) עם החברה הזו, ואני בטוח שאני לא היחיד.
השירות שלהם מקביל לזה של הוט
 
לגבי הכסף הטעון ברב קו, ניתן להזכות עליו

תלונה: קו 640 של חברת קווים
שלום רב,
היום נודע לי שקו 640 עבר מחברת אגד לחברת קווים.
חברה שלי ואני חיכינו בתחנה בתוך תל השומר מהשעה 14:10 ועד 15:30 והקו לא הגיע, כשלמעשה בכל יום אחר- הקו הזה היה אמור לחלוף על פנינו כבר 3 פעמים במרווח זמן הזה, ב-14:15, 15:10 ו-15:30.
בכל ניסיון לפנות לחברה, נתקלנו בחוסר עניין מצד הנציגים, בזלזול ובגסות רוח. עברנו מנציג אחד לאחר, ואחד המוקדנים אף ניתק את הטלפון במהלך השיחה, זאת לאחר שצעק על חברה שלי.

ראשית, חבל שבתחנה עצמה אין פנייה לקהל הנוסעים עם מס' טלפון שבו אכן אפשר לקבל שירות או לקבל איזושהי אינפורמציה, כדי לדעת אם שווה להמשיך לחכות לקו או לא.
שנית, ההתנהלות של הנציגים של החברה מתחת לכל ביקורת, כפי שכבר צויין לעיל. כמו"כ, לחכות 11 דקות עד שנציג שירות יענה, זה ממש בניגוד לחוק.
ברצוני לציין שחברתי ואני איננו היחידות שחשו כעס ועלבון. בשיחה קצרה עם אנשים בתחנה, התברר שמאז שהקו עבר לידי חברת "קווים", כרטיס-המעבר כבר לא תופס, וכן, אנשים ששילמו על נסיעות באגד, כבר לא יכולים להשתמש בסכום ששילמו ספציפית בשביל נסיעות על הקו הזה. אחת מהנשים אף ציינה בפניי שהטעינה את הכרטיס שלה ב-300 ₪. מה היא אמורה לעשות עכשיו? כשניסתה לדבר עם הנהג (שלשום), החל לצעוק עליה ואמר שהפעם "יוותר" לה, אבל בפעם הבאה תצטרך לשלם.
עוד אציין כי בתקלה אחרת שהתרחשה לפני כחודש עם קו אחר שמפעילה החברה, חברתי פנתה לתלונות הציבור, ועד היום לא חזרו אליה.

ידוע למישהו איך אפשר להזיז עניינים באמת? תודה.
לגבי הכסף הטעון ברב קו, ניתן להזכות עליו
בקופת אגד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה