תלונה: קו 640 של חברת קווים
תלונה: קו 640 של חברת קווים
שלום רב,
היום נודע לי שקו 640 עבר מחברת אגד לחברת קווים.
חברה שלי ואני חיכינו בתחנה בתוך תל השומר מהשעה 14:10 ועד 15:30 והקו לא הגיע, כשלמעשה בכל יום אחר- הקו הזה היה אמור לחלוף על פנינו כבר 3 פעמים במרווח זמן הזה, ב-14:15, 15:10 ו-15:30.
בכל ניסיון לפנות לחברה, נתקלנו בחוסר עניין מצד הנציגים, בזלזול ובגסות רוח. עברנו מנציג אחד לאחר, ואחד המוקדנים אף ניתק את הטלפון במהלך השיחה, זאת לאחר שצעק על חברה שלי.
ראשית, חבל שבתחנה עצמה אין פנייה לקהל הנוסעים עם מס' טלפון שבו אכן אפשר לקבל שירות או לקבל איזושהי אינפורמציה, כדי לדעת אם שווה להמשיך לחכות לקו או לא.
שנית, ההתנהלות של הנציגים של החברה מתחת לכל ביקורת, כפי שכבר צויין לעיל. כמו"כ, לחכות 11 דקות עד שנציג שירות יענה, זה ממש בניגוד לחוק.
ברצוני לציין שחברתי ואני איננו היחידות שחשו כעס ועלבון. בשיחה קצרה עם אנשים בתחנה, התברר שמאז שהקו עבר לידי חברת "קווים", כרטיס-המעבר כבר לא תופס, וכן, אנשים ששילמו על נסיעות באגד, כבר לא יכולים להשתמש בסכום ששילמו ספציפית בשביל נסיעות על הקו הזה. אחת מהנשים אף ציינה בפניי שהטעינה את הכרטיס שלה ב-300 ₪. מה היא אמורה לעשות עכשיו? כשניסתה לדבר עם הנהג (שלשום), החל לצעוק עליה ואמר שהפעם "יוותר" לה, אבל בפעם הבאה תצטרך לשלם.
עוד אציין כי בתקלה אחרת שהתרחשה לפני כחודש עם קו אחר שמפעילה החברה, חברתי פנתה לתלונות הציבור, ועד היום לא חזרו אליה.
ידוע למישהו איך אפשר להזיז עניינים באמת? תודה.
תלונה: קו 640 של חברת קווים
שלום רב,
היום נודע לי שקו 640 עבר מחברת אגד לחברת קווים.
חברה שלי ואני חיכינו בתחנה בתוך תל השומר מהשעה 14:10 ועד 15:30 והקו לא הגיע, כשלמעשה בכל יום אחר- הקו הזה היה אמור לחלוף על פנינו כבר 3 פעמים במרווח זמן הזה, ב-14:15, 15:10 ו-15:30.
בכל ניסיון לפנות לחברה, נתקלנו בחוסר עניין מצד הנציגים, בזלזול ובגסות רוח. עברנו מנציג אחד לאחר, ואחד המוקדנים אף ניתק את הטלפון במהלך השיחה, זאת לאחר שצעק על חברה שלי.
ראשית, חבל שבתחנה עצמה אין פנייה לקהל הנוסעים עם מס' טלפון שבו אכן אפשר לקבל שירות או לקבל איזושהי אינפורמציה, כדי לדעת אם שווה להמשיך לחכות לקו או לא.
שנית, ההתנהלות של הנציגים של החברה מתחת לכל ביקורת, כפי שכבר צויין לעיל. כמו"כ, לחכות 11 דקות עד שנציג שירות יענה, זה ממש בניגוד לחוק.
ברצוני לציין שחברתי ואני איננו היחידות שחשו כעס ועלבון. בשיחה קצרה עם אנשים בתחנה, התברר שמאז שהקו עבר לידי חברת "קווים", כרטיס-המעבר כבר לא תופס, וכן, אנשים ששילמו על נסיעות באגד, כבר לא יכולים להשתמש בסכום ששילמו ספציפית בשביל נסיעות על הקו הזה. אחת מהנשים אף ציינה בפניי שהטעינה את הכרטיס שלה ב-300 ₪. מה היא אמורה לעשות עכשיו? כשניסתה לדבר עם הנהג (שלשום), החל לצעוק עליה ואמר שהפעם "יוותר" לה, אבל בפעם הבאה תצטרך לשלם.
עוד אציין כי בתקלה אחרת שהתרחשה לפני כחודש עם קו אחר שמפעילה החברה, חברתי פנתה לתלונות הציבור, ועד היום לא חזרו אליה.
ידוע למישהו איך אפשר להזיז עניינים באמת? תודה.