תלונה על פורום סרטים ואבק הכוכבים
להנהלת הפורומים שלום! את הפורומים "אבק הכובים"(195) ו"סרטים"(65), מנהלת מישהי אחת תחת הכינויי מיצי007. יש המון חברים שמתלוננים בפורומים האלו עצמם - בקשר לנושא שהמנהלת קוטלת כל דבר שכותבים שם... ולא רוצה שנדבר על נושאים חופשיים של סרטים... לדוגמא הרי בטבעיות שבפורום סרטים אני ארצה לדבר על הסרט ההוא והשחקן ההוא אז המנהלת לא נותנת שידברו על שחקנים.. אבל איזה מין פורום זה סרטים מבלי לדבר על השחקנים... הצענו למנהלת לחבר בין שני הפורומים לפורום אחד!!!!!! דבר שיעשה נחת לנו...אני מבקשת מהנהלת הפורומים לברר על המנהלת על המשך דרכה בקשר לפורומים.. כי כבר לא כיף להכנס לפורומים האלה... המנהלת של סרטים הקודמה (LEELO) הייתה מעולה. קישור לפנייה שלי... קישור של הודעה תמימה... קישור של הודעות חוזרות של המנהלת (דבר שמרתיע אנשים מלהשאיר הודעות)
להנהלת הפורומים שלום! את הפורומים "אבק הכובים"(195) ו"סרטים"(65), מנהלת מישהי אחת תחת הכינויי מיצי007. יש המון חברים שמתלוננים בפורומים האלו עצמם - בקשר לנושא שהמנהלת קוטלת כל דבר שכותבים שם... ולא רוצה שנדבר על נושאים חופשיים של סרטים... לדוגמא הרי בטבעיות שבפורום סרטים אני ארצה לדבר על הסרט ההוא והשחקן ההוא אז המנהלת לא נותנת שידברו על שחקנים.. אבל איזה מין פורום זה סרטים מבלי לדבר על השחקנים... הצענו למנהלת לחבר בין שני הפורומים לפורום אחד!!!!!! דבר שיעשה נחת לנו...אני מבקשת מהנהלת הפורומים לברר על המנהלת על המשך דרכה בקשר לפורומים.. כי כבר לא כיף להכנס לפורומים האלה... המנהלת של סרטים הקודמה (LEELO) הייתה מעולה. קישור לפנייה שלי... קישור של הודעה תמימה... קישור של הודעות חוזרות של המנהלת (דבר שמרתיע אנשים מלהשאיר הודעות)