תלונה על נהג "נתיב"

מצב
הנושא נעול.

pinoki

New member
תלונה על נהג "נתיב"

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם
 

pinoki

New member
**כותבת

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם
**כותבת
 

איליה.

New member
../images/Emo12.gif

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם

איום ונורא. מאיפה הם לוקחים את הנהגים שלהם?
 

mister K

New member
זו "נתיב אקספרס"../images/Emo70.gif

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם
זו "נתיב אקספרס"

אני כלל לא מופתע מהמקרה. "נתיב אקספרס" היא חברה איומה עם אוטובוסים מלולכים ונהגים לא מנוסים! זו בושה למדינה שלנו שחברה כזו מפעילה בה קווי שירות! בכל פעם שאני רואה את האוטובוסים שלהם בצפון הארץ הם מזכירים לי רק דבר אחד: חאפרים! קודם כל והכי חשוב, אני מאחל לחברתך החלמה מהירה ומקווה שמעתה היא לא תיסע יותר עם החברה האיומה הזו אלא רק ב"אגד" וב"דן". שם לא יקרו לה דברים כאלה. אני בהחלט מציע לה להתלונן על הנהג. היא יכולה לעשות זאת דרך הטלפונים הבאים של חברת "נתיב אקספרס": 04-6463921/3/7. הבעיה היא שבחברה הזו אני בספק אם יעשו משהו לנהג מעבר לנזיפה. באגד או דן אני משאר שנהג כזה היה נענש קשות. אך בחברה "שכונתית" כמו "נתיב אקספרס" שבין היתר גם צריכה נהגים, אני בספק רב אם הנהג ייענש. אם אפשר אנא עדכן אותנו בפורום זה בדברים שיגידו לך ב"נתיב אקספרס" לאחר הגשת התלונה. (בקש מהם שיעדכנו אותך) תודה מראש ושוב החלמה מהירה לחברה שלך!
 

pinoki

New member
תראההה

זו "נתיב אקספרס"

אני כלל לא מופתע מהמקרה. "נתיב אקספרס" היא חברה איומה עם אוטובוסים מלולכים ונהגים לא מנוסים! זו בושה למדינה שלנו שחברה כזו מפעילה בה קווי שירות! בכל פעם שאני רואה את האוטובוסים שלהם בצפון הארץ הם מזכירים לי רק דבר אחד: חאפרים! קודם כל והכי חשוב, אני מאחל לחברתך החלמה מהירה ומקווה שמעתה היא לא תיסע יותר עם החברה האיומה הזו אלא רק ב"אגד" וב"דן". שם לא יקרו לה דברים כאלה. אני בהחלט מציע לה להתלונן על הנהג. היא יכולה לעשות זאת דרך הטלפונים הבאים של חברת "נתיב אקספרס": 04-6463921/3/7. הבעיה היא שבחברה הזו אני בספק אם יעשו משהו לנהג מעבר לנזיפה. באגד או דן אני משאר שנהג כזה היה נענש קשות. אך בחברה "שכונתית" כמו "נתיב אקספרס" שבין היתר גם צריכה נהגים, אני בספק רב אם הנהג ייענש. אם אפשר אנא עדכן אותנו בפורום זה בדברים שיגידו לך ב"נתיב אקספרס" לאחר הגשת התלונה. (בקש מהם שיעדכנו אותך) תודה מראש ושוב החלמה מהירה לחברה שלך!
תראההה
דבר ראשון אני בת, דבר שני היא תצטרך לנסוע עם הקו הזה עוד הרבה כי זה הקו היחיד שמחזיר אותה הביתה, אין לה אפשרות לקחת קווים אחרים או חברות אוטובוסים אחרים. מה שכן למדתי מהתשובה שלך , שלבקש מה קורה עם הנהג הזה, כאילו לעדכן.. יש מצב להגיע אפילו למשרד התחבורה
 

mister K

New member
מצטער../images/Emo52.gif

תראההה
דבר ראשון אני בת, דבר שני היא תצטרך לנסוע עם הקו הזה עוד הרבה כי זה הקו היחיד שמחזיר אותה הביתה, אין לה אפשרות לקחת קווים אחרים או חברות אוטובוסים אחרים. מה שכן למדתי מהתשובה שלך , שלבקש מה קורה עם הנהג הזה, כאילו לעדכן.. יש מצב להגיע אפילו למשרד התחבורה
מצטער

פשוט כתבת בתחילת ההודעה "אני כותב בשם חברה שלי". בכל אופן, בהחלט יש מצב להגיע עם התלונה עד למשרד התחבורה. אך קודם כל יש להתלונן בפני החברה ולראות כיצד מטופלת התלונה.
 

mister K

New member
משאר=משער כמובן

זו "נתיב אקספרס"

אני כלל לא מופתע מהמקרה. "נתיב אקספרס" היא חברה איומה עם אוטובוסים מלולכים ונהגים לא מנוסים! זו בושה למדינה שלנו שחברה כזו מפעילה בה קווי שירות! בכל פעם שאני רואה את האוטובוסים שלהם בצפון הארץ הם מזכירים לי רק דבר אחד: חאפרים! קודם כל והכי חשוב, אני מאחל לחברתך החלמה מהירה ומקווה שמעתה היא לא תיסע יותר עם החברה האיומה הזו אלא רק ב"אגד" וב"דן". שם לא יקרו לה דברים כאלה. אני בהחלט מציע לה להתלונן על הנהג. היא יכולה לעשות זאת דרך הטלפונים הבאים של חברת "נתיב אקספרס": 04-6463921/3/7. הבעיה היא שבחברה הזו אני בספק אם יעשו משהו לנהג מעבר לנזיפה. באגד או דן אני משאר שנהג כזה היה נענש קשות. אך בחברה "שכונתית" כמו "נתיב אקספרס" שבין היתר גם צריכה נהגים, אני בספק רב אם הנהג ייענש. אם אפשר אנא עדכן אותנו בפורום זה בדברים שיגידו לך ב"נתיב אקספרס" לאחר הגשת התלונה. (בקש מהם שיעדכנו אותך) תודה מראש ושוב החלמה מהירה לחברה שלך!
משאר=משער כמובן
 

cmr

New member
תלונה על נהג נתיב אקספרס

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם
תלונה על נהג נתיב אקספרס
מן הראוי שחברתך תפנה לבי"ח על מנת לעבור בדיקה רפואית ולקבל אישורים רפואיים על הפגיעה. במידה ולא תהי מרוצה מטיפול החברה בנושא פני ללשכת התנועה הקרובה למקום האירוע והגישי תלונה.בליווי המסמכים הרפואיים, מס. האוטובוס, מס, הקו, שעת יציאת האוטובוס מתחנה ראשונה, ושעת קרות המקרה.
 

6wheeler

New member
מה המטרה?

תלונה על נהג "נתיב"
אני כותב בשם חברה שלי, שעברה חוויה לא נעימה לפני כמה ימים: ביום רביעי נסעה חברה שלי בקו 730 מכיוון נתניה לפ"ח, בסיביבות השעה 6 בערב, צילצלה החברה כדי לרדת מהאוטובוס בתחנה שלה, אז היא הגיעה לדלת האחורית ורצתה לרדת, היא הייתה היחידה שירדה באותה תחנה, הנהג פתח את הדלת האחורית, היא שלחה רגל אחת כדי לצאת, ועוד לא הספיקה לצאת עם הרגל השניה והנהג המשיך לנסוע וסגר את הדלת עליה, החברה שלי נתקעה בדלת כשהיא תקועה עם הרגל היא ניסתה להשתחרר וחילצה את עצמה משם, ותוך כדי התנופה היא נפלה על המדרכה, הנהג המשיך בנסיעה שלו ולא ניגש לעזרה אפילו, לא עצר לראות מה קורה ולא כלום. כתוצאה מהנפילה וסגירת הדלתות היא סובלת מכאב ראש וכאבים בצלעות. בינתיים היא השיגה את השם של הנהג שנהג באותה זמן. עכשיו השאלות שלי זה מה הלאה, היא רוצה להתלונן על כך , (יכול להיות שתהיי לה עדה אחת) וכיצד היא עושה זאת? ואם היא מתלוננת איך היא מבררת שהעיניין בטיפול שהנהג נענש. אני עדין לא מדברת על תלונה. אנא תגיבו את דעתכם
מה המטרה?
על פי תאורך, מדובר בתאונת דרכים עם נפגעים! לצורך כסוי ביטוחי של חברתך, במדה וחס וחלילה תתפתח בעיה בריאותית, (ונקווה שלא), עליה להגיש הודעה על תאונה בלשכת התנועה הקרובה אליה.ניתן להתלונן גם זמן רב לאחר המקרה. במדה ויש גם כאבים או סימני חבלה, ובכל מקרה, רצוי להבדק בחדר מיון של ביה"ח הקרוב, שם תוחתם חברתך על התחייבות , ובהציגה את אישור המשטרה, תועבר חובת התשלום לחברת הביטוח של המסיע. אם המטרה היא "לנקום" בנהג על רשלנותו, צרפו את העתק אישור המשטרה על הודעה על תאונת דרכים, למכתב תלונה לקצין הבטיחות של חברת האוטובוסים, ובקשו תשובתו על דרך טיפולו באירוע. גם אם לא תצאו מרוצים מדרך הטיפול, יש סכוי טוב שהנהג ייקרא לסדר, לרווחת שאר המשתמשים בתחבורה הציבורית.
 

ליילנד

New member
מן הראוי להודיע גם

מה המטרה?
על פי תאורך, מדובר בתאונת דרכים עם נפגעים! לצורך כסוי ביטוחי של חברתך, במדה וחס וחלילה תתפתח בעיה בריאותית, (ונקווה שלא), עליה להגיש הודעה על תאונה בלשכת התנועה הקרובה אליה.ניתן להתלונן גם זמן רב לאחר המקרה. במדה ויש גם כאבים או סימני חבלה, ובכל מקרה, רצוי להבדק בחדר מיון של ביה"ח הקרוב, שם תוחתם חברתך על התחייבות , ובהציגה את אישור המשטרה, תועבר חובת התשלום לחברת הביטוח של המסיע. אם המטרה היא "לנקום" בנהג על רשלנותו, צרפו את העתק אישור המשטרה על הודעה על תאונת דרכים, למכתב תלונה לקצין הבטיחות של חברת האוטובוסים, ובקשו תשובתו על דרך טיפולו באירוע. גם אם לא תצאו מרוצים מדרך הטיפול, יש סכוי טוב שהנהג ייקרא לסדר, לרווחת שאר המשתמשים בתחבורה הציבורית.
מן הראוי להודיע גם
או יותר נכון להגיש תלונה במשרד התחבורה. שידעו המ מם מעוללים עם החברות הפרטיות הללו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה